MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voiko kahden sopimuksen alaisuudessa otella? Eli voiko sama ottelija ottaa matsia kahden eri organisaation turnauksissa?

voitteko kertoa miksen vittu pääse kirjautumaan sisälle...oisko potkinu pois tai jtn? miks ois en oo tehny mitn väärää tms... mutta monesti kokeiltu ei päästä sisälle!

piti poistaa toi automaatti salasanan laitto pois sieltä niin sitten sai toimimaan...en sit tiä, ennen menny noinkin muttei nykyää sit...

Voiko ottelijan rahoista siirtää joko toiselle ottelijalle tai managerille jos ei ole VIP?
Mun yksi ottelija lentää ulos salilta vegasissa jos ei saa huomiseen mennessä täpettiä noin 100dollaria ja muilla ottelijoilla on reilusti enemmän mitä tarvitsisi. Voiko ottelija ryöstää pankin, tuomarin tai myydä itseään? Kaikki vinkit tervetulleita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voiko ottelijan rahoista siirtää joko toiselle ottelijalle tai managerille jos ei ole VIP?
Mun yksi ottelija lentää ulos salilta vegasissa jos ei saa huomiseen mennessä täpettiä noin 100dollaria ja muilla ottelijoilla on reilusti enemmän mitä tarvitsisi. Voiko ottelija ryöstää pankin, tuomarin tai myydä itseään? Kaikki vinkit tervetulleita.
Ottelijan rahoja ei voi varastaa. Voit vain antaa omistasi tahi pyytää muilta managereilta.

Itse kysäsin sponssia tuollaisessa tilanteessa Pakkislaiselta Recos Laboratorylta ja sieltä tuli rahaa ja voimajuomaa juuri sopivasti, jotta reeni voi jatkua :)

edit. Mites muuten teidän yritysihmisten rahatilanne lainojen maksun jälkeen? Onko teillä varaa maksaa ottelijoidenne treenimaksut vaivatta?

Mä tein viimeksi niin, että jätkä ulos salilta ja sitten uudestaan kun löyty rahaa. Matsi on tulossa 26/9 joten kai se on pakko kysellä sieltä. Kiitos.
Ks. liike on muutenkin reilu, kun sieltä saa jotain aina kaupan päälle kun ostaa. Tällaisia lisää.

Voi perse, että ottaa päähän. Tein uuden äijän ja mielestäni erittäin hyvän gameplanin ekaan matsiin (QFC). No mun äijä hallitsi ihan suvereenisti 2 ekaa erää ja kolmatta pirun hyvin,
KUNNES se meni ite ottamaan vastustajan clinchiin (vastustaja muay thai spesialisti) eikä edes yrittäny päästä clinchistä pois vaikka laitoin break clinch melkein täysille.
No sitte tuli pari polvee naamaan ja 30sek ennen matsin loppua meikän äijä makaa maassa ja TKO häviö.

...Mites muuten teidän yritysihmisten rahatilanne lainojen maksun jälkeen? Onko teillä varaa maksaa ottelijoidenne treenimaksut vaivatta?
Vaikka oon pyörittäny salii melkeenpä sillä periaatteella että rahat menee uusiin valmentajiin jne salin kehittämistä varten ni ei ole ollu mitään ongelmaa maksaa jätkien treenejä. Eniten paalua taitaa pyörittää organisaatioiden omistajat.

Vaikka oon pyörittäny salii melkeenpä sillä periaatteella että rahat menee uusiin valmentajiin jne salin kehittämistä varten ni ei ole ollu mitään ongelmaa maksaa jätkien treenejä. Eniten paalua taitaa pyörittää organisaatioiden omistajat.
Miettinyt itekin tuota salin perustamista. Organisaatio voisi olla kiva, mutta pelkäänpä, että siinä on vähän liikaa riskiä ja duunia :P Toki onhan mulla duunipäivät aikaa vääntää sen kanssa ;)

Kattoos ny. Vois kyllä jonkinlaista pykätä pystyyn.

öö, voisko joku valaista miten noita sponsoreita saa? Pitääkö/kannattaako mun liittyä johonkin organisaatioon? Mulla on nyt kolme ukkoa, jotka kaikki helsingissä, Hannu Karpo, Iso "paha" Susi ja Ran "tan" plan...

öö, voisko joku valaista miten noita sponsoreita saa? Pitääkö/kannattaako mun liittyä johonkin organisaatioon? Mulla on nyt kolme ukkoa, jotka kaikki helsingissä, Hannu Karpo, Iso "paha" Susi ja Ran "tan" plan...
Kauppias ehdottaa sponssia. Näitä voi sitten itse kysellä tahi tehdä kovia ottelijoita, joille sponssit ehdottelevat ihan ite. Organisaatioista saa hypeä/suosiota ja rahaa eli kyllähän niihin kannattaa mennä. En ainakaan tässä vaiheessa ottaisi hirveästi yli kolmen ottelun sopimuksia ellei palkkio ole todella kovaa luokkaa. Sama juttu organisaatioiden kanssa: niistä kysytään tai niiltä kysytään.
Helsinkiläinen Recos Laboratory antanut parille ottelijalleni sponsseja, kun olen kysäissyt. Pakkislaisen omistama.
Tämmäset nopiat dominoinnit ovat kyllä kivoja :)
http://www.mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=23789

Ok, se vastapuoli oli täysi säkki :D

Back
Ylös Bottom