Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hoho :D Oliko kaverilla kenties hieman heikko leuka?) Pistä linkkiä matsiin.
Ei.Voiko kahden sopimuksen alaisuudessa otella? Eli voiko sama ottelija ottaa matsia kahden eri organisaation turnauksissa?
Ottelijan rahoja ei voi varastaa. Voit vain antaa omistasi tahi pyytää muilta managereilta.Voiko ottelijan rahoista siirtää joko toiselle ottelijalle tai managerille jos ei ole VIP?
Mun yksi ottelija lentää ulos salilta vegasissa jos ei saa huomiseen mennessä täpettiä noin 100dollaria ja muilla ottelijoilla on reilusti enemmän mitä tarvitsisi. Voiko ottelija ryöstää pankin, tuomarin tai myydä itseään? Kaikki vinkit tervetulleita.
Vaikka oon pyörittäny salii melkeenpä sillä periaatteella että rahat menee uusiin valmentajiin jne salin kehittämistä varten ni ei ole ollu mitään ongelmaa maksaa jätkien treenejä. Eniten paalua taitaa pyörittää organisaatioiden omistajat....Mites muuten teidän yritysihmisten rahatilanne lainojen maksun jälkeen? Onko teillä varaa maksaa ottelijoidenne treenimaksut vaivatta?
Miettinyt itekin tuota salin perustamista. Organisaatio voisi olla kiva, mutta pelkäänpä, että siinä on vähän liikaa riskiä ja duunia :P Toki onhan mulla duunipäivät aikaa vääntää sen kanssa ;)Vaikka oon pyörittäny salii melkeenpä sillä periaatteella että rahat menee uusiin valmentajiin jne salin kehittämistä varten ni ei ole ollu mitään ongelmaa maksaa jätkien treenejä. Eniten paalua taitaa pyörittää organisaatioiden omistajat.
Kauppias ehdottaa sponssia. Näitä voi sitten itse kysellä tahi tehdä kovia ottelijoita, joille sponssit ehdottelevat ihan ite. Organisaatioista saa hypeä/suosiota ja rahaa eli kyllähän niihin kannattaa mennä. En ainakaan tässä vaiheessa ottaisi hirveästi yli kolmen ottelun sopimuksia ellei palkkio ole todella kovaa luokkaa. Sama juttu organisaatioiden kanssa: niistä kysytään tai niiltä kysytään.öö, voisko joku valaista miten noita sponsoreita saa? Pitääkö/kannattaako mun liittyä johonkin organisaatioon? Mulla on nyt kolme ukkoa, jotka kaikki helsingissä, Hannu Karpo, Iso "paha" Susi ja Ran "tan" plan...