MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pannaanpas tästä mukavasta pelistä ihan omakin aihe, eli www.mmatycoon.com löytyy varsin näppärä mma-managerointi-peli. Voit tehdä omia ottelijoita joiden tekemisiä pääset ohjailemaan ihan treeneistä palkkareihin asti, managerina voit myös perustaa omia saleja/lisäravinnefirmoja. Ilmeisesti pakkiksellakin varsin paljon pelaajia on niin turistaan sitten jatkossa vaikka täällä:kippis1:

Pitäs varmaan kehitellä jokin Pakkotoisto-teamin tyyppinen tonne niin saadaan synergiaedut rullaamaan :).

Mun kaupasta Tokiossa (Extreme Quality Nutritions) saapi kohta quality value 100 muscle mass-lisääjää. Pakkishintaan tietenkin. Varmaan otan sitten Weight Gain-tuotteet kanssa listalle.

Toinen pakkis-kauppa oli TOP MMA Nutrition Las Vegasissa, josta sitten energy- ja staminakamaa.

Pistäkäähän vaatepuljuja, fight organisaatioita ja alliance pystyyn muut innokkaat!

Jees ja spartan fight team on mun perustama alliance johon voi vapaasti liittyä jos siltä tuntuu. Multa tulee ulos pia 150 energy ja myöhemmin stamina tuotteet. Laittakaa mulle ensin viestiä niin saadaan paremmalla hinnalla pakkislaisille noita tuotteita.

Edit. Jaa niin multa voi myös kysellä sponsori soppareita. Annan kaikille pakkislaisille joilla on voittavia ottelijoita hyvän diilin. Myöhemmin kun ei ole enää velkaa niin annan todella rahakkaita soppareita.

Juuri aloittelin ja tein muutaman kaverin talliin. Pistin kaverit jonottamaan QFC:hen. Voiko alussa oikein muuta tehdäkään kuin pistää kaverit ja treenit kuntoon ja odottaa sponsseja ja rahaa?

ostat palkkarit niille ja yrität saada ne johonkin organisaatioon.

ostat palkkarit niille ja yrität saada ne johonkin organisaatioon.
Ei mulla ole rahaa saati vippejä.

edit: Yksi ottelijoistani painaa revittynä 206,1 paunaa. Voiko tuota mitenkään laihduttaa ennen matseja?

Ostat esim. http://www.mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=311 mun liikkeestä huomenna tuotteita jotka parantavat palautumista treeneistä. Voi treenata useammin kuin ilman noita. Huomenna aamulla pitäisi olla saatavilla tuolta mun liikkeestä noita mömmöjä. Mä keskityn energian ja staminaan enemmän ja Extreme Quality Nutritions joka löytyy tokiosta keskittyy lihasten kasvatukseen ;) Eli ostakaa meiltä tuotteenne ja myöhemmin kun ollaan päästy veloista saatte vastapalveluksena kunnon sponssi sopparit.

Hmm, kannattaisikohan äijät pistää jo alussa paremmille saleille treenaamaan? Kuinkahan nopiaan tuota rahaa tulee. Näyttäisivät ihan fiksuilta nuo pelaajien omat salit. Vaihtoon :)

Pitää käydä ostoksilla. Menevätkö nuo ottelijoiden vai managerin rahoista?

Jep, eli itsekkin olen kolmen miehen voimin kehissä. Tokio, Pietari ja LA.

Ilmeisesti pitää olla samassa kaupungissa että voi Allianceen tulla?
Miten siis saan ottelijalle contractin?

Muita vinkkejä nyypälle?
Treenit jokapäivä aamuin illoin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No niin, kolme kaveria tuli väsättyä Tokioon. Heti lähti sali vaihtoon ja parit lisäravinteet kehiin, katotaan riittääkö massit tätä menoa.. Sukulaku: meidän äijät taitaa olla matsaamassa parin päivän päästä :D

No niin, kolme kaveria tuli väsättyä Tokioon. Heti lähti sali vaihtoon ja parit lisäravinteet kehiin, katotaan riittääkö massit tätä menoa.. Sukulaku: meidän äijät taitaa olla matsaamassa parin päivän päästä :D
Vai sinä olet Adolf Andersen. Pitääkin varoa mitä täällä möläyttelee ;)
EDIT: Oho :D Olitkin ihan Zeizeinä tuolla. Sekoilin, kun on näemmä toinenkin suomalainen vastassa.

Toi game planin kasaaminen on aika kivaa puuhaa.

Geimpläänin ja treenien säätäminen on kyllä mukavaa puuhaa, varsinkin jos yleensäkin on sitä tyyppiä, joka jää koukkuun kaikenlaisiin nysväyspeleihin. En tiedä muistaako kukaan enää hyvin samantapaista managerointipeliä, jossa kohteena vain oli kehonrakentajat? Sitä tuli säädettyä aikoinaan kohtalaisen paljon.

Noniin tokiolaiset mun salilla "Tokyo Shooto" on vielä tilaa muutamalle. Vaikka alotin salin vasta muutama viikko sitten ni se on löytänyt suosion ja homma on lähteny hemmetin hienosti käyntiin!

Kohta tulee jo toinen elite koutsi kehiin vaikka vasta tosiaan alotettiin. Salin puhtaus ja välineiden kunto on parasta mitä rahalla saa. Pyöritän hommaa tottakai asiakaslähtöisesti ja kyselen aina managereilta mielipiteitä ku muutoksia tehdään. Laitoin myös sparriaikataulun etusivulle että ei-vipitkin saa ajoitettua sparrit kohdilleen. Ei muutaku kehiin vaan kun vielä kerkiätte. ;D Gym ID: 149.

--

Mulla muuten ensimmäinen vyö tulossa 9. päivä. RFC:n lightweight champ Fenny "FenKlo" Klorian puolustaa titteliä mun Carmelo "Sharp" Razor:ia vastaan. :thumbs:

Onnea vyön metsästykseen. Varmasti koko sali toivoo parasta :D !!! Taisi olla tuolla päin jo puhetta, mutta tosiaan itse ainakin olen aika vahvasti painottanut tonne BJJ puolelle, että tulis tarpeeseen.

Carmelo "Sharp" Razor voittaa sen tittelin! Kyllähän mun pitää yhtä mestaria sponssata :D
Huomenna olisi 3 matsia tiedossa. Yksi pitäisi olla selvä kun vastustaja matsaa loukkaantuneena ja omaa muutenkin 0-3 recordin. On ollut taktiikat pojalla kohdillaan.

Juuri aloittelin ja tein muutaman kaverin talliin. Pistin kaverit jonottamaan QFC:hen. Voiko alussa oikein muuta tehdäkään kuin pistää kaverit ja treenit kuntoon ja odottaa sponsseja ja rahaa?
Ekaan QFC matsiinhan menee vaan kolme päivää. Yleensä sen jälkeen alkaa tapahtumaan. Mulla ainakin melkeen kaikki kaverit jotka voitti ekan matsin sai kontrahdin johonkin organisaatioon. Sitte ku diili on tehty ni ottelutahti on vähän hitaampaa jolloin se treenaaminen tottakai korostuu.

Sukulaku sanoi:
Yksi ottelijoistani painaa revittynä 206,1 paunaa. Voiko tuota mitenkään laihduttaa ennen matseja?
Ottelijan energia siis vaikuttaa siihen kuinka paljon voi leikkaa matsiin. Treenaat cardioo ja syöt Top MMA Nutritionin tuotteita ni helpottaa. ;D Sen "can cut to" jälkeen pystyy maksimissaan kolme paunaa pudottamaan ennen ottelua, mutta käsittääkseni tää vie pirusti energiaa ottelijalta eli ei hyvä.

Sukulaku sanoi:
Hmm, kannattaisikohan äijät pistää jo alussa paremmille saleille treenaamaan? Kuinkahan nopiaan tuota rahaa tulee. Näyttäisivät ihan fiksuilta nuo pelaajien omat salit. Vaihtoon

Pitää käydä ostoksilla. Menevätkö nuo ottelijoiden vai managerin rahoista?
Mä en pitäis niillä Cozad MMA oletussaleilla ottelijaa hetkeäkään. Ja katsokaa myös minne ottelijat laitatte. Tuolla on aivan luokattomia saleja aika paljonkin. Jotkut on paskasia mikä syö ottelijan moraalia ja joissakin ei ole edes koutseja vaan toimii vaan sparrisaleina. Jos sulla on tokiossa ottelija ni tervetuloa mun salille "tokyo shooto". :D

Rahaa ei tule jos training intensity on full time. Part timellä saat 200 amerikankruunua viikossa ja jos teet pelkkää duunia niin ilmeisesti sen 400$/vko + energiaa. Tota training intensityä pystyy muuten muuttaa vaan sunnuntaisin. Tai siis jos kerran muutat ni seuraavan kerran sitten su pystyy muuttaa. :P

Ottelijoiden rahoista menee ostokset. Manageri voi jakaa finances osiossa omia ropojaan yritykselle/ottelijalle. Huomatkaa etää jos ottelijan rahapussi kutistuu alle 200$ ni torstaina (kun maksetaan salimaksu) ottelija menee automaagisesti duuniin (pois salilta) vaikka salin taksa oliskin alle 200.

sekert sanoi:
Ilmeisesti pitää olla samassa kaupungissa että voi Allianceen tulla?
Managerin base ei käsittääkseni merkkaa mitään kun alliancea mietit.

Huh, toivottavasti autto... ;D

Eikös manageri voinnut ostaa myös vaikka palkkareita ja sitten antamaan niitä ottelijoille. Ainakin olin katsovani tämän olevan mahdollista.
Ja treenistä saa enemmän hyötyä mitä enemmän sulla on energiaa. Eli jos on energiat ihan pohjissa niin päivä lepoa ja energy recoveria suoleen niin alkaa taas treenit maistua. Mun Max energy tuote on sitten suppona ainoastaan saatavilla :D ;) LOL

finfighter sanoi:
Perustin alliancen ja sinne voi liittyä kaikki kellä vipit. Eli spartan fight team on nimi ja kaikki pakkislaiset on tervetulleita.
Kehiin vaan joka iikka. Toi vippikään ei paljoa maksa ja saat heti 10 ottelijaa kehiin + muut herkut. :]

Suositut

Back
Ylös Bottom