Juuri aloittelin ja tein muutaman kaverin talliin. Pistin kaverit jonottamaan QFC:hen. Voiko alussa oikein muuta tehdäkään kuin pistää kaverit ja treenit kuntoon ja odottaa sponsseja ja rahaa?
Ekaan QFC matsiinhan menee vaan kolme päivää. Yleensä sen jälkeen alkaa tapahtumaan. Mulla ainakin melkeen kaikki kaverit jotka voitti ekan matsin sai kontrahdin johonkin organisaatioon. Sitte ku diili on tehty ni ottelutahti on vähän hitaampaa jolloin se treenaaminen tottakai korostuu.
Sukulaku sanoi:
Yksi ottelijoistani painaa revittynä 206,1 paunaa. Voiko tuota mitenkään laihduttaa ennen matseja?
Ottelijan energia siis vaikuttaa siihen kuinka paljon voi leikkaa matsiin. Treenaat cardioo ja syöt Top MMA Nutritionin tuotteita ni helpottaa. ;D Sen "can cut to" jälkeen pystyy maksimissaan kolme paunaa pudottamaan ennen ottelua, mutta käsittääkseni tää vie pirusti energiaa ottelijalta eli ei hyvä.
Sukulaku sanoi:
Hmm, kannattaisikohan äijät pistää jo alussa paremmille saleille treenaamaan? Kuinkahan nopiaan tuota rahaa tulee. Näyttäisivät ihan fiksuilta nuo pelaajien omat salit. Vaihtoon
Pitää käydä ostoksilla. Menevätkö nuo ottelijoiden vai managerin rahoista?
Mä en pitäis niillä Cozad MMA oletussaleilla ottelijaa hetkeäkään. Ja katsokaa myös minne ottelijat laitatte. Tuolla on aivan luokattomia saleja aika paljonkin. Jotkut on paskasia mikä syö ottelijan moraalia ja joissakin ei ole edes koutseja vaan toimii vaan sparrisaleina. Jos sulla on tokiossa ottelija ni tervetuloa mun salille "tokyo shooto". :D
Rahaa ei tule jos training intensity on full time. Part timellä saat 200 amerikankruunua viikossa ja jos teet pelkkää duunia niin ilmeisesti sen 400$/vko + energiaa. Tota training intensityä pystyy muuten muuttaa vaan sunnuntaisin. Tai siis jos kerran muutat ni seuraavan kerran sitten su pystyy muuttaa. :P
Ottelijoiden rahoista menee ostokset. Manageri voi jakaa finances osiossa omia ropojaan yritykselle/ottelijalle. Huomatkaa etää jos ottelijan rahapussi kutistuu alle 200$ ni torstaina (kun maksetaan salimaksu) ottelija menee automaagisesti duuniin (pois salilta) vaikka salin taksa oliskin alle 200.
sekert sanoi:
Ilmeisesti pitää olla samassa kaupungissa että voi Allianceen tulla?
Managerin base ei käsittääkseni merkkaa mitään kun alliancea mietit.
Huh, toivottavasti autto... ;D