MMA-videoita – parhaat matsit, highlightit ja treenipätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pecman
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 MMA-videoita – parhaat matsit, highlightit ja treenipätkät

Meta description: Katso, jaa ja keskustele kovimmista vapaaotteluvideoista. Otteluiden analyysit, highlight-koosteet ja treenivideot yhdessä paikassa.

Hyvä provokaatio tuossa videon lopussa :D

Kyllä :) Tulee hieno matsi, toivottavasti W. vie sen.. Toi Randyn punttiviteo on kans aika asiallinen. Siinä oli kanssa yksi omista suosikeista. Mistähän löytyisi se video missä Randy kuristaa jonkun naispuolisen radiotoimittajan tajuttomaksi kun se itse sitä oikein erikseen pyytää?

Mirko ownaa Sappin .Hauska ilme Cro Copilla ennen matsin alkua. "Mihin v..tun pelleilyyn mä olen mukaan joutunut.." Jotenkin tuosta tulee mieleen nyrkkeilyottelu Yacine Kingbo vs. T. Halme.

Toinen vielä. FEDORILTA vie 26 sekuntia rökittää paksukainen. Fedorinkin ilme on aika hauska ennen matsin alkua... Mitenköhän kävisi jos vastakkain laitettaisiin Sapp ja Zulu?

Muuten nuo katutappelut eivät ole mun mielestä enää mitään lajivideoita vaan silkkaa paskaa. Sori.

On se perkele nopea. Hienoja nuo hyppy-triangeli-jutskat... Montakohan sekuntia itse pysyisi kyydissä :(

:) Henkilökohtaisesti veikkaisin, että alle puol minsaa... Jos juoksisin karkuun...

Tollasen taidon saaminen kestää vitun kauan... lukee vastustajaa ihan helvetin hyvin. Tietää koko ajan mitä tekee.

Vois joskus kokeilla tota triangelia pystystä... tosin takaraivo vois kolista aika usein... ja ilmat pihalla aluks... Mut hyvin noi näyttää perässä mattoon tulevan :D

En tiedä jaksaisiko sitä edes juosta puolta minuuttia..?
Islannissa on kylmä kun pitää olla tatamillakin pipo päässä :
Kimura
On kylläkin ihan hyvä opetusklippi.

Kyllä toi iron Mike oli aika kova äijä! Nättejä noi tyrmäykset ja vissiin vähän voimaa takana noissa lyönneissä(tosin en haluaisi ottaa selvää). :)

Upea Pride - tribuutti filecabi.net osoitteesta:

http://www.filecabi.net/video/pride-fear.html

Ei niinkään glorifioi, vaan näyttä laajin sellaisena kuin se on; raaka ja vaativa.
Taustamusiikki sopii loistavasti. Kommentteja? :rock:

ps. ei kai oo wanha, en ainakaan huomannu aiempaa postia tästä

Ihan ok kooste goods biisillä... Hyvä toi videon loppu, missä slammataan Fedoria oikein huolella...

Ihme, että ton jälkeen pystyy vielä voittamaan! :eek: On se hullu!

Back
Ylös Bottom