MMA-videoita – parhaat matsit, highlightit ja treenipätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pecman
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 MMA-videoita – parhaat matsit, highlightit ja treenipätkät

Meta description: Katso, jaa ja keskustele kovimmista vapaaotteluvideoista. Otteluiden analyysit, highlight-koosteet ja treenivideot yhdessä paikassa.

MOT sanoi:
oletteko jo nähneet tämän lindlandin tekemän videon baronista? vittuilee baronin bodaus taustoista yms.. ei helvetti että tämä se vasta on nolo.. baroni esim poseeraa perse paljaana(WTF) joillekin japskimuijille. tekee tosi pienillä painoilla pumppisarjaa kuvia varten yms.. ja taustalla soi sellaine tosi nolo musiiikki. nauttikaa.. :david: :hyper: :wall:

http://www.mmainformant.com/baroni.wmv

hyvä pohjustus seuraavalle matsille..
Broken link :jahas:

Joo linkki ei pelitä.

Kun tuo oma laji tietysti aina kiinnostaa niin olen yrittänyt metsästää netistä Krav Magaa esitteleviä video klippejä.

Aika heikosti tuntuu löytyvän, mutta jotain olen onnistunut löytämään.

Tuolta löytyy aika paljon, osa ihan hyviäkin:
http://www.livejournal.com/community/krav_maga/680.html

Onko kenelläkään muita tiedossa?

Mielenkiintoisia pätkiä. Rankka leuka Holmesilla, ei meinaa pudota millään :D vaikka urakin jo ehtoopuolella tuossa matsissa.

Muuten noita videopätkiä sais laittaa mun puolesta tänne enemmänkin. Itse kun en mikään nörtti ole niin ei oikein toi hakuvempuloitten käyttö luonaa. Nämä suorat linkit passaa ainakin mulle parhaiten.

jos DC löytyy koneelta kannattaa imuttaa Mike Tyson Man Or Machine: kolme osaa, muistaakseni 42 matsia...

Armas sanoi:
Mielenkiintoisia pätkiä. Rankka leuka Holmesilla, ei meinaa pudota millään :D vaikka urakin jo ehtoopuolella tuossa matsissa.

Huh huh - olis tuomari voinu laittaa matsin poikki jo aikasemminkin...

Toi Botha - Tyson katkee ilkeesti kesken... onks jollai koko pätkää linkittää? Jäi kiinnostaan kun en muista nähneeni tota pätkää.

Holmesia hakataan ku mätää kukkoa :D

löytyskö tyson vastaan spinks matsia mistään? tyson oli siinä matsissa parhaassa kunnossaan ever, lyhyt matsi ja spinks sai maistaa eka kerran eläissään kanveesia:)

mulla on spinksit ja bothat koneella mutta mistäs teille saatas...

on mullaki spinksin ja tysonin matsi, mutta ajattelin että ne jotka eivät kyseistä pätkää nähneet niin olisi heidän hyvä nähdä se. tyson käy matsina alussa oikein tanssahdellen spinksin kimppuun, kaunista katsottavaa:)

neutraali sanoi:
on mullaki spinksin ja tysonin matsi, mutta ajattelin että ne jotka eivät kyseistä pätkää nähneet niin olisi heidän hyvä nähdä se. tyson käy matsina alussa oikein tanssahdellen spinksin kimppuun, kaunista katsottavaa:)

jep todellakin! :rock:

ja se tyrmäys,ah se vasta nätti onkin! :worship: :kippis1:

EDIT:hmm...taidampa katsoakin sen nyt...

Ja lauantaina on lisää tiedossa, kun Iron Mike ottaa yhteen sen irkun kanssa.

No se matsi ei paljon kansaa kohauta. Irkun ränking on 150 huonommalla puolella. Tysonin olis parempi voittaa alkuerien tyrmäyksellä jos meinaa vielä säilyttää tsäänssinsä huippuotteluihin.

Armas sanoi:
No se matsi ei paljon kansaa kohauta. Irkun ränking on 150 huonommalla puolella. Tysonin olis parempi voittaa alkuerien tyrmäyksellä jos meinaa vielä säilyttää tsäänssinsä huippuotteluihin.

Ei varmaan mikää huippumatsi ole edessä, mutta kummasti taas siitä Iron Miken "paluusta" kohistaan ja kansa tilaa matsia ppv:ltä.

Yksi vaihtoehto on filmifriikki. Sen nettisivuilta löytyy pätkiä mitä ei välttämättä myymälästä löydy. Yleensä on tullut nopeasti. Hintaa kyllä löytyy...

Back
Ylös Bottom