Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko tuota on kokeillaMusta tuntuu, että Johnson voittaa Porierin ja Hall Brunsonin. Tuolle tuplalle kerroin 7 unibetillä.
Mietin tuota vain omalla kohdallani "ääneen". Vapaaottelu on kyllä ehkä vaikeimpia lajeja veikattavaksi, koska ennakkosuosikit häviävät keskimäärin joka kolmannen matsin ja sitten on vielä osaamattomat arvostelu- ja joskus häkkituomaritkin heittelemässä kapuloita rattaisiin. Aina kun olen yrittänyt vähän nostaa panosten suuruutta, niin on alkanut tulla lunta tupaan ja itseluottamus ottanut pelitilin saldon kanssa syöksyt.Yksi suurin syy pienille panoksille on minulla laji itsessään ja tuomarit jotka ovat kussut lukemattomat vedot.
Missä vaiheessa Romero oli aika lähellä hävitä matsin?En kyllä tiedä pitäisinkö tuon matsin jälkeenkään Romeron kerrointa kovin hyvänä? Aika lähellä se oli hävitä tuon matsin. Toisaalta se voi kyllä lopettaa matsin minä hetkenä hyvänsä.
Eka erä meni Weidmanille ja toinen selvemmin Romerolle. Kolmanteen mentäessä näytti, että Weidmanin eväät oli syöty, kuten ne sitten olikin.Jos olis menny loppuun asti.
Joo itse muistin että ois molemmat erät mennyt Weidmanille, mutta pitäisi kattoa matsi uudestaan vähän vähemmän unisena.Eka erä meni Weidmanille ja toinen selvemmin Romerolle. Kolmanteen mentäessä näytti, että Weidmanin eväät oli syöty, kuten ne sitten olikin.