Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja varsinkin kun eräs moderaattori on yleensä enemmistöä vastaan siinä että kuka on oikeasti ”kovin” jätkä. (Koska Fedjahan se on)
LHW kavereita on kautta aikojen näkynyt dominoimassa HWta, BIG Nog, Couture, Coleman..
(Näistäkin miehistä kaksi tämä edellä mainittu venäläinen paisti on voittanut, ai niin ja muuten 2 kertaa!)
Mun mielestä ois oikeesti hieno nähä Roid Lesnar vs testOvereem, kun pojilla tuntuu olevan sama lisäravinteiden toimittaja.
Ai niin ja hassua muuten että tommosella tasolla ja noilla palkoilla joudutaan arvuuttelemaan että mikähän sitä Lessukkaa vaivaa, epäillään sikalenssua joka muuttuikin pusutaudiksi ja lopulta joku suolisto sairaus.. Hmm...
Jos mulle tulis joku ”pöpö” mä menisin lääkäriin ja ne ottais testit ja kertois mikä mua vaivaa…
Ja turha nyt kenenkään sanoo että jenkeissä se on kalliimpaa, tuskin on Lessulla terveys rahasta kiinni…
Voitko kertoa tarkemmin esimerkiksi lähteistä mistä olet kuullut Lesnarin testaamisesta (Dana White ja Brock Lesnar eivät ole luotettavia lähteitä). "uran aikana testattu säännöllisesti" Toivon todella, että tarkoitat MMA-uraa, se olisi vielä siedettävä väite vaikka tosin henkilökohtaisesti olen toista mieltä.toisaalta, toinen kaveri jota syytät roinaamisesta (leikkisästi kutsuen Roid Lesnariksi) voi kuitenkin siellä jenkkilässä matsata vaikka kaveria testataan vähän väliä ja on uransa aikana testattu säännöllisesti.
Voitko kertoa tarkemmin esimerkiksi lähteistä mistä olet kuullut Lesnarin testaamisesta (Dana White ja Brock Lesnar eivät ole luotettavia lähteitä). "uran aikana testattu säännöllisesti" Toivon todella, että tarkoitat MMA-uraa, se olisi vielä siedettävä väite vaikka tosin henkilökohtaisesti olen toista mieltä.
Aistin, että kuitenkin Overeemia syytät roinaamisesta... Olet kuitenkin itse sanonut tarkalleen näin "kaikki ovat syyttömiä kunnes toisin todistetaan"
mielestäni Fedor ei ole kovin jätkä se että suuri osa on kanssani eri mieltä ei saa minua muuttamaan mielipidettäni, eikä myöskään tee Fedorista kovinta jätkää, mutta se siitä, argumentit löytyy toisesta ketjusta.
Overeemi paisuu ja paisuu ja pääkin on kasvanut kivasti :P ja mies ei suostu jenkkilässä ottelemaan, koska siellä testataan
Ihan oikeasti...jotain tasoaLesnarin oma painivalmentaja kertoi
Sillä on sitä väliä, että ihminen on sen näköinen ja kokoinen, kuin mitä Lesnar tällä hetkellä on. Vaikka mies on muuttunut inhimillisempään suuntaan, niin silti hän on vielä epäinhimillisen kokoinen. Tämä on myös sikäli jännä, että myönnät, että eipä sinua juuri haittaa vaikka Lesnari onkin käyttänyt, vaikka aikaisemmin olet hänen syyttömyyden puolesta puhunut.Sinällään mitä väliä jos on vetänyt pellepaini vuosinaan koska se on showta, mutta urheiluun niitä ei pitäisi liittää
Tämä on edelleenkin ristiriidassa sanomasi "syytön kunnes toisin todistetaan" lauseen kanssa. Sitäpaitsi noiden lihasmassaa kasvattavien nappuloiden lisäksi on myös muita kiellettyjä aineita.Overeemi paisuu ja paisuu ja pääkin on kasvanut kivasti :P ja mies ei suostu jenkkilässä ottelemaan, koska siellä testataan, ei ole kauhean vaikea laskea yhteen 1+1.
En missään vaiheessa väittänyt ettei Fedori olisi big Noqia voittanut tai Colemania, otit tuon täysin pois asiayhteydestä, oli puhetta että jos HWssa olisi helpompaa miksei LHWt siellä kävisi ottamassa matsia..
Overeem on ehkä kaikkien aikojen yliarvostetuin MMA ottelija.. moni muu on samaa mieltä eli olet itse tässä asiassa vähemmistönä...
Minulla olisi Japille kysymys. Kun sanot, että Fedor ottelee vain säkkejä vastaan, niin onko sinun mielestä 46v Couture sitten edelleen kova ottelija?
En jaksa lähteä tähän, miettikää saunassa mitä sanoisin ja sovitaan että se on totuus. Ok?
Olen kyllä ollut siinä uskossa että Jenkkifutiksessa ei porukkaa testata ainakaan samalla tapaa ja ainakin aika iso osa nuoristakin pelaajista siellä jo douppaa kuten myös jääkiekossakin.
Jos nyt ollaan seurattu Overeemin uusimpia matseja niin omasta mielestä ainakin äijä on hivenen kyllä pienentynyt ja samalla tavalla kävi myös Lesnarille ennen kuin ilmestyi UFC:n listoille
Olen puolustellut ne moneen otteeseen monessa ketjussa lue sieltä, en jaksa toistaa omia mielipiteitäni 2 päivän välein jokaiselle uudelle tulokkaalle. Hauskaa saunailtaa.
Sittenhän puolustautumisen pitäisi olla helppoa, sen kun etsit aiempia viestejäsi. Minä en viitsi tuhlata päivää pelkkien puolustusviestiesi etsimiseen, niiden tuhansien joukosta. Se on sinun tehtävä, jos olet valmis seisomaan mielipiteidesi takana.
mielestäni Fedor ei ole kovin jätkä .