MMA - Väittelyketju

Onhan Shogun voittanut painijoista Randlemanin ja vielä matossa. No eipä noi vasaratalon pojat koskaan ookkaan mitään jujikoneita ollutkaan..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ikinä ei ole onneksi niin paljon aikaa istua koneella että jaksaisi lähteä mukaan väittelyihin, vaikkakin niitä on pirun kiva seurata kun ehtii… Esim. nyt tämä Strikeforce: Fedor vs Rogers keskustelu on ollut mielenkiintosta.
Ja varsinkin kun eräs moderaattori on yleensä enemmistöä vastaan siinä että kuka on oikeasti ”kovin” jätkä. (Koska Fedjahan se on)
Ja puu kuinka sukkia Fedorin vastustajat on ollut…
Ja sitten samaiselta nimimerkiltä tullut kommentti…
LHW kavereita on kautta aikojen näkynyt dominoimassa HWta, BIG Nog, Couture, Coleman..
(Näistäkin miehistä kaksi tämä edellä mainittu venäläinen paisti on voittanut, ai niin ja muuten 2 kertaa!)
Sitten puhutaan että roina keskustelut doping osioon.
Ja samaiselta nimimerkiltä lainattuja lauseita…
Se ite juo sellaista Asterixille tarkoitettua taikajuomaa niin ei se voi jenkkeihin tulla :P joten no hätä.
Ja kutsuu ottelijaa leikkisästi nimellä roidReem.
No mutta se siitä..

Mun mielestä ois oikeesti hieno nähä Roid Lesnar vs testOvereem, kun pojilla tuntuu olevan sama lisäravinteiden toimittaja.
Ai niin ja hassua muuten että tommosella tasolla ja noilla palkoilla joudutaan arvuuttelemaan että mikähän sitä Lessukkaa vaivaa, epäillään sikalenssua joka muuttuikin pusutaudiksi ja lopulta joku suolisto sairaus.. Hmm...
Jos mulle tulis joku ”pöpö” mä menisin lääkäriin ja ne ottais testit ja kertois mikä mua vaivaa…
Ja turha nyt kenenkään sanoo että jenkeissä se on kalliimpaa, tuskin on Lessulla terveys rahasta kiinni…
Kai Dana on sanonut että nyt Lessukka (danan kultapoika), sulta lähtee toi homma käsistä,
en mä pysty sua kokoajan suojelee kaikilta testaajilta ku alkaa muuten fyrkatkin loppumaan,
ja sun pakarat näyttää ku ois haulikolla ammuttu!

Tää oli muuten helvetin hyvä kommentti pakkiksen MIKEltä!
Ei voi sanoa enää mitään muutakuin, että voi jumalauta mikä kone tuo jätkä on. Ihan käsittämättömän laaja skaala kaikkea. Hakkaa pystyyn kovia lyöjiä, pyörittelee matossa kovia mattomiehiä. Uskomaton ukko.

Mulla ei oo tohon paljon lisättävää!

Toivottavasti ei tullut turhan sekaisesti ja tajusitte mikä oli mun ”suusta” ja mikä ei!

Jos joku otti tästä nokkiinsa ja heittää mut nyt pois tältä loistavalta pakkiksen sivustolta niin jään kaipaamaan esim. Northernmost, long-john, reepsa, sanderson jne…

Kiitos!
Olen puhunut!!

Fedor –the baddest man on the planet :dance:

Mun mielestä on niin tavattoman erikoista, että juuri Lesnarin kohdalla kaikki tuntuu tietävän mikä hänen sairautensa on ja varsinkin mistä on sen saanut. Pakkis onkin täynnä lääkäreitä. Pistäkää nyt piru vie jotain sähköpostia Lesnarin teamille tai Tweetatka Danalle vähä vihjettä, että ei se oikeesti mitään sairasta vaan se on syöny hormoonia, niin saadaan poika äkkiä häkkiin mestaruutta puolustamaan.

Ja varsinkin kun eräs moderaattori on yleensä enemmistöä vastaan siinä että kuka on oikeasti ”kovin” jätkä. (Koska Fedjahan se on)

LHW kavereita on kautta aikojen näkynyt dominoimassa HWta, BIG Nog, Couture, Coleman..
(Näistäkin miehistä kaksi tämä edellä mainittu venäläinen paisti on voittanut, ai niin ja muuten 2 kertaa!)

Mun mielestä ois oikeesti hieno nähä Roid Lesnar vs testOvereem, kun pojilla tuntuu olevan sama lisäravinteiden toimittaja.

Ai niin ja hassua muuten että tommosella tasolla ja noilla palkoilla joudutaan arvuuttelemaan että mikähän sitä Lessukkaa vaivaa, epäillään sikalenssua joka muuttuikin pusutaudiksi ja lopulta joku suolisto sairaus.. Hmm...
Jos mulle tulis joku ”pöpö” mä menisin lääkäriin ja ne ottais testit ja kertois mikä mua vaivaa…
Ja turha nyt kenenkään sanoo että jenkeissä se on kalliimpaa, tuskin on Lessulla terveys rahasta kiinni…

Jep eli koska enemmistö on sitä mieltä sinun mielestäsi että Fedor on kovin jätkä, minä en saisi olla eri mieltä? Pettämätön logiikka, mielestäni Fedor ei ole kovin jätkä se että suuri osa on kanssani eri mieltä ei saa minua muuttamaan mielipidettäni, eikä myöskään tee Fedorista kovinta jätkää, mutta se siitä, argumentit löytyy toisesta ketjusta.

En missään vaiheessa väittänyt ettei Fedori olisi big Noqia voittanut tai Colemania, otit tuon täysin pois asiayhteydestä, oli puhetta että jos HWssa olisi helpompaa miksei LHWt siellä kävisi ottamassa matsia.. typerä perustelu sinulta, kun irrotat asiayhteydestä ja käytät täysin omiin tarkoituksiisi sopivana.

Olisihan se varmaan kiva nähdä kun Lesnar hakkaisi Overeemin matossa paskaksi mutta kun se ei onnistu kun Overeem ei voi jenkkeihin tulla juurikaan tuon aika selvänkin käyttönsä takia, toisaalta, toinen kaveri jota syytät roinaamisesta (leikkisästi kutsuen Roid Lesnariksi) voi kuitenkin siellä jenkkilässä matsata vaikka kaveria testataan vähän väliä ja on uransa aikana testattu säännöllisesti. Lisäksi mainitset tekstisi lopussa jääväsi kaipaamaan Norttia, joka myös sanoi että Overeem on ehkä kaikkien aikojen yliarvostetuin MMA ottelija.. moni muu on samaa mieltä eli olet itse tässä asiassa vähemmistönä...

Ja tuo viimeinen kohtahan olikin kaikkein hauskin.. oletko lukenut itse yhtään näistä Lesnar uutisista vai muodostanut mielipiteen vain pakkiksen keskustelujen perusteella? Lesnarin tautia arvailevat MMA fanit, eivät UFCn johtajisto tai mies itsekkään, sehän on siellä sairaalassa ollut testeissä ja hoidossa, ei vaan halunnut sairauttaan julkisuuteen, ja Danakin myönsi ettei voi kertoa koska häneltä tätä Brock on pyytänyt. Eikä varmaan ollut edes Lesnarin rahoista poissa koska Dana sanoi että UFC hommaa miehelle parhaan hoidon, nythän sairaus on saanut nimen ja ukko on jo leikattu, jäädään odottelemaan paluuta.. mut muuten hyvä postaus kiitoksia siitä.:whip:

P.S. Miksi bannaisin edes sinua, quotasit minua toki osin väärin ja irrotit asiayhteydestä mutta seison sanojeni takana, kunhan ne kopiodaan oikein, ei siinä sinun mielipide saa minua raivostumaan niin että antaisin banaania, tarvitaan paljon parempia provoja ja trolleja että se onnistuisi. Hyvät joulun odotukset vaan.

toisaalta, toinen kaveri jota syytät roinaamisesta (leikkisästi kutsuen Roid Lesnariksi) voi kuitenkin siellä jenkkilässä matsata vaikka kaveria testataan vähän väliä ja on uransa aikana testattu säännöllisesti.
Voitko kertoa tarkemmin esimerkiksi lähteistä mistä olet kuullut Lesnarin testaamisesta (Dana White ja Brock Lesnar eivät ole luotettavia lähteitä). "uran aikana testattu säännöllisesti" Toivon todella, että tarkoitat MMA-uraa, se olisi vielä siedettävä väite vaikka tosin henkilökohtaisesti olen toista mieltä.

Aistin, että kuitenkin Overeemia syytät roinaamisesta... Olet kuitenkin itse sanonut tarkalleen näin "kaikki ovat syyttömiä kunnes toisin todistetaan"

Voitko kertoa tarkemmin esimerkiksi lähteistä mistä olet kuullut Lesnarin testaamisesta (Dana White ja Brock Lesnar eivät ole luotettavia lähteitä). "uran aikana testattu säännöllisesti" Toivon todella, että tarkoitat MMA-uraa, se olisi vielä siedettävä väite vaikka tosin henkilökohtaisesti olen toista mieltä.

Aistin, että kuitenkin Overeemia syytät roinaamisesta... Olet kuitenkin itse sanonut tarkalleen näin "kaikki ovat syyttömiä kunnes toisin todistetaan"

Lesnarin oma painivalmentaja kertoi että jo kouluaikoinaan sen testaaminen on aloitettu, taisi olla itseasiassa niin että valmentaja ite laittoi sen ekoihin testeihin koska tiesi että se sinne tullaan laittaan, eikä halunnut ottaa tiimiin ennen kuin tiesi miten oli asian laita.. MMAssahan nyt testataan jenkeissä säännöllisesti tottakai, vapaapainivuosina ei varmaankaan ole testattu, tai jos onkin niin niitä ei ole mihinkään laitettukkaan, mutta jenkkifutiksessa uskoisin että testejä taas oli.

Sinällään mitä väliä jos on vetänyt pellepaini vuosinaan koska se on showta, mutta urheiluun niitä ei pitäisi liittää, eikä ilmeisesti Lesnar ole edes niitä nyt käyttänytkään, fysiikka muuttunut siihen malliin vapaapainin jälkeen mitä on kuvia nähnyt minkälainen mörkö se siellä oli.. kun taas toisin Overeemi paisuu ja paisuu ja pääkin on kasvanut kivasti :P ja mies ei suostu jenkkilässä ottelemaan, koska siellä testataan, ei ole kauhean vaikea laskea yhteen 1+1..

Tiedän että monelle on "100%" varmaa että Lesnar käyttää mutta siitä nyt ei ole takeita koska mies ei ole jäänyt kiinni, ja tiedän myöskin että osaavat kaverit pystyvät niitä välttämään, joten ei se sulje mahdollisuutta pois, mutta Overeem ei edes suostu tulemaan jenkkilän maaperälle.. siinä on eroa.

mielestäni Fedor ei ole kovin jätkä se että suuri osa on kanssani eri mieltä ei saa minua muuttamaan mielipidettäni, eikä myöskään tee Fedorista kovinta jätkää, mutta se siitä, argumentit löytyy toisesta ketjusta.

Mistä ketjusta? Jos mahdollista kopioi ne argumentit tähän ketjuun.

Overeemi paisuu ja paisuu ja pääkin on kasvanut kivasti :P ja mies ei suostu jenkkilässä ottelemaan, koska siellä testataan

Vasta äskettäin Overeem ilmaisi halunsa otella Fedoria vastaan huhtikuussa DREAMssä tai Strikeforcessa(eli jenkeissä).

Lesnarin oma painivalmentaja kertoi
Ihan oikeasti...jotain tasoa
Sinällään mitä väliä jos on vetänyt pellepaini vuosinaan koska se on showta, mutta urheiluun niitä ei pitäisi liittää
Sillä on sitä väliä, että ihminen on sen näköinen ja kokoinen, kuin mitä Lesnar tällä hetkellä on. Vaikka mies on muuttunut inhimillisempään suuntaan, niin silti hän on vielä epäinhimillisen kokoinen. Tämä on myös sikäli jännä, että myönnät, että eipä sinua juuri haittaa vaikka Lesnari onkin käyttänyt, vaikka aikaisemmin olet hänen syyttömyyden puolesta puhunut.
Overeemi paisuu ja paisuu ja pääkin on kasvanut kivasti :P ja mies ei suostu jenkkilässä ottelemaan, koska siellä testataan, ei ole kauhean vaikea laskea yhteen 1+1.
Tämä on edelleenkin ristiriidassa sanomasi "syytön kunnes toisin todistetaan" lauseen kanssa. Sitäpaitsi noiden lihasmassaa kasvattavien nappuloiden lisäksi on myös muita kiellettyjä aineita.

Olen kyllä ollut siinä uskossa että Jenkkifutiksessa ei porukkaa testata ainakaan samalla tapaa ja ainakin aika iso osa nuoristakin pelaajista siellä jo douppaa kuten myös jääkiekossakin.

Jos nyt ollaan seurattu Overeemin uusimpia matseja niin omasta mielestä ainakin äijä on hivenen kyllä pienentynyt ja samalla tavalla kävi myös Lesnarille ennen kuin ilmestyi UFC:n listoille

En missään vaiheessa väittänyt ettei Fedori olisi big Noqia voittanut tai Colemania, otit tuon täysin pois asiayhteydestä, oli puhetta että jos HWssa olisi helpompaa miksei LHWt siellä kävisi ottamassa matsia..

Enkä niin ole sanonutkaan, meinasin vaan tossa sitä kun olet sanonut että ei ole ottanut top HW ukkoja vastaan vaan kaikennäköisiä kannuja.

Overeem on ehkä kaikkien aikojen yliarvostetuin MMA ottelija.. moni muu on samaa mieltä eli olet itse tässä asiassa vähemmistönä...

Voi veljet! Mainitsinko jossain diggaavani Overeemistä... (En todellakaan)
Mielestäni sanoin vaan et ois kiva nähdä näiden kahden kohtaaminen!
Mutta nyt kun otit puheeksi niin kyllähän se hienosti pärjää koville pystyukoille, ois vaan kyllä kiva nähdä sitä taas vaparikehissä enemmän kun on vähän "erimallinen" nykyään.

MUN mielestä yliarvostettu on Frank Mir. (no katotaan mitä kongoa vastaan tapahtuu...)
Niin no nuijihan se nogin joka vissiin karkas sairaalasta matsiin ja vaihtoi sairaalavaatteet pukukopissa hammassyndeihin. :)
Ja lukotti Lessun.

Niin ja ihan sama kuka kenestäkin tykkää ja kenestä ei!

Tarkoitin muuten siinä lopussa että tykkään kyseisten typpien kirjoituksista esim. nortin analyyseistä!

On tää väittelyketju vaan loistava keksintö!

Mutta aivan sama!!

Hyvää joulua!

Minulla olisi Japille kysymys. Kun sanot, että Fedor ottelee vain säkkejä vastaan, niin onko sinun mielestä 46v Couture sitten edelleen kova ottelija?

En jaksa lähteä tähän, miettikää saunassa mitä sanoisin ja sovitaan että se on totuus. Ok?

Olen puolustellut ne moneen otteeseen monessa ketjussa lue sieltä, en jaksa toistaa omia mielipiteitäni 2 päivän välein jokaiselle uudelle tulokkaalle. Hauskaa saunailtaa.

Olen kyllä ollut siinä uskossa että Jenkkifutiksessa ei porukkaa testata ainakaan samalla tapaa ja ainakin aika iso osa nuoristakin pelaajista siellä jo douppaa kuten myös jääkiekossakin.

Jos nyt ollaan seurattu Overeemin uusimpia matseja niin omasta mielestä ainakin äijä on hivenen kyllä pienentynyt ja samalla tavalla kävi myös Lesnarille ennen kuin ilmestyi UFC:n listoille

Lesnarin piti pudottaa painoa että pysyi painoluokan sallimissa rajoissa.

Olen puolustellut ne moneen otteeseen monessa ketjussa lue sieltä, en jaksa toistaa omia mielipiteitäni 2 päivän välein jokaiselle uudelle tulokkaalle. Hauskaa saunailtaa.

Sittenhän puolustautumisen pitäisi olla helppoa, sen kun etsit aiempia viestejäsi. Minä en viitsi tuhlata päivää pelkkien puolustusviestiesi etsimiseen, niiden tuhansien joukosta. Se on sinun tehtävä, jos olet valmis seisomaan mielipiteidesi takana.

Sittenhän puolustautumisen pitäisi olla helppoa, sen kun etsit aiempia viestejäsi. Minä en viitsi tuhlata päivää pelkkien puolustusviestiesi etsimiseen, niiden tuhansien joukosta. Se on sinun tehtävä, jos olet valmis seisomaan mielipiteidesi takana.

Ei, ei ja ei. Mulla ei ole tarvetta eikä halua puolustella juuri sinulle erikseen asioita uusiksi, jos asia sinua kiinnostaa niinkuin näyttää ja noin kovasti vaivaa niin siinäpähän etsit, minua se ei kiinnosta tippaakkaan. Tottakai seison mielipiteitteni takana, mutta ei se tarkoita että hoen niitä uudelleen ja uudelleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom