Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Andersson Silva, siis jos puhutaan p4p tittelistä, HW rankkingeissa se on #1, ainakin vielä.
Turha kysymys sinänsä ei Fedor rupea painoa tiputtelemaan, Anderssonille luontainen painosarja on 185 vaikka mies on käynyt 170 paunaisissakin, vähän hankala ruveta sovittelemaan samaan painoluokkaan, pysyn kannassani että Silva on parempi p4p. Catch weighteihin en ota kantaa.
Voit toki itse tähän laittaa veikkauksesi kumpi miehistä vie jos otellaan 170-185-205 sarjoissa..
Täällä kun on monenmoiset spekulaatiot millon mistäkin ottelusta, niin miksi et voi spekuloida F:n ja AS:n ottelun tulosta?
Andersson Silva, siis jos puhutaan p4p tittelistä, HW rankkingeissa se on #1, ainakin vielä.
Ton filosofian mukaan vammaset junan alle ja muuten vaan heikot mukaan myös. Maailma ei toimi nykypäivänä noin. Jokaiselle pitää olla jotakin. Ja onhan se nykypäivänä naurettavaa kattoa kun 150 kilonen jätkä hakkaa 70 kilosen jätkän koomaan kolmessa sekunnissa.
Ja turha vetää mitää Royce läppää koska se oli vaparin pimeetä-aikaa jolloin sinne vaan haluttiin säkkejä ja ninjoja. Nykyään joka jätkä tuolla on huippu-urheilija.
Millä tavalla on hankala ruveta sovittelemaan samaan painoluokkaan, kun molemmat ovat offilla saman painoisia, ellei Silva jopa painavampi? Jos Silvalle luontainen paino 185, on se Fedorilla vähintään sama. Etkö ole mun kanssa samaa mieltä siitä, että 2 kaveria, jotka ovat offilla saman painoisia, ja heidän kesken jaetaan p4p titteli........ niin eikös heidän keskeinen ottelu ole se mittari? Täällä kun on monenmoiset spekulaatiot millon mistäkin ottelusta, niin miksi et voi spekuloida F:n ja AS:n ottelun tulosta?
En ole sun kanssa samaa mieltä siitä että otetaan 2 kaveria jotka ovat offilla saman painoisia, Silva tiputtaa painoaan matseihinsa, se ei mene offipainollaan matsaamaan, ja en usko että Fedor olisi sama ihminen/ottelija jos pudottaa painoaan 170 paunaan tai edes 185 paunaan, myöskään ikinä ei ole nähty saako ukko vedettyä itseään edes tehokkaasti 205 paunaan. jäljelle jää että Silva saa tulla missä painossa tahansa ja Fedor on edelleen HW, kuten oli esim Lindlandia vastaan, HW vs MW. Se ei todista p4p keskustelussa yhtään mitään. Ja on turha puhua "jos" miehet menisivät kehään jossain tietyssä painossa kun Fedori on ilmoittanut, ettei halua siirtyä alaspäin ole. Joten jäljelle jää vain p4p teoriat joita ei pystytä ikinä millään tavalla varmentamaan ne on vain lämpimikseen käytyjä väittelyitä, ja olen sitä mieltä että Silva on p4p parempi kuin Fedor.
Ei siis ole tarkoitus ottaa mitään BJ:ltä tai GSP:ltä pois, mutta toi vikinä siitä et ne on kovimpia kavereita johonkin täysin science fictioniin perustuvalla rankingilla on aivan turhaa.
Ylipäänsä rankinglistoja ei kannata ottaa mun mielestä turhan vakavasti, mut jos niitä tehdään niin voisi ne olla edes tästä maailmankaikkeudesta =)