Eli sun kanssa vältteleminen on aivat turhaaTiedän kyllä miten asiat on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli sun kanssa vältteleminen on aivat turhaaTiedän kyllä miten asiat on.
Itse olen harrastanut kampailulajeja vuodesta 85 ja seurannut niitä aina myös.
Tiedän kyllä miten asiat on.
Aika hauska että miten alas Fedor fanit voi mennäkkään.
Tiedän kyllä miten asiat on .
UFC:ssä on parhaat ottelijat ja Fedorin ranking sijoituksella ei ole mitään arvoa niin kauan kun hän välttelee ottelemasta parhaimpia ottelijoita vastaan.
Odottelen edelleen Japin kommenttia postiin #543.
Aika hauska että miten alas Fedor fanit voi mennäkkään.
Tiedän kyllä miten asiat on .
UFC:ssä on parhaat ottelijat ja Fedorin ranking sijoituksella ei ole mitään arvoa niin kauan kun hän välttelee ottelemasta parhaimpia ottelijoita vastaan.
Toi on kyl hauskaa miten kujalla oikeesti porukka on Brockin painitaidoista. :D
Lesnar finished his amateur career as a two-time NJCAA All-American, 1998 NJCAA Heavyweight Champion, two-time NCAA All-American, two-time Big Ten Conference Champion, and the 2000 NCAA heavyweight champion with a record of 106–5 overall in four years of college.
ja kyl se Fedorin "lay and pray:ais" eli pistäis nippuu ja hakkais naaman sellasee kuntoo ettei iha heti tunnistais.
Missään vapaaottelu organisaatiossa ei ole koskaan ollut ketään niin kovaa painijaa ku Lesnar. Ei lähelläkää. Ei siitä sen enempää.
Sit toinen mielipide. Fedor vaan tappelee jotai runkkuja vastaan. Ei mitään kunnianhimoa olla PARAS niinku nyt esim. Lesnarilla joka on kunnon urheilija. Se kun jonkun homman alottaa ni suoraa vaa huippuja vastaa ja mikää muu ei kelpaa. Jos sille tarjottais matsia fedorii vastaan ni se ois 100% varmasti paikalla.
Missään vapaaottelu organisaatiossa ei ole ollut niin isokokoista painijaa kuin lesnar. Teknisesti parempia vaikka millä mitalla. Taidat olla peltileuan sokea palvoja? eikö näin?
Sit toinen mielipide. Fedor vaan tappelee jotai runkkuja vastaan. Ei mitään kunnianhimoa olla PARAS niinku nyt esim. Lesnarilla joka on kunnon urheilija. Se kun jonkun homman alottaa ni suoraa vaa huippuja vastaa ja mikää muu ei kelpaa. Jos sille tarjottais matsia fedorii vastaan ni se ois 100% varmasti paikalla.
QUOTE]
Ööh... mitä tähän sanoisi. Fedor on kohdannut käytännössä kaikki huiput. Ainut ketä ei ole kohdannut on Couture ja siitä on jo aika jättänyt. Ketäs huippuja Lesnar on kohdannut? Mir, Couture, Herring? Kukaan heistä ei ole mielestäni top 10 ottelija enää.