MMA - Väittelyketju

No jos nyt hiuksia ruvetaan halkoon niin palkkapussinkin voisi varmaan maksimoida jos hyppäisi strikeforceen matsais Fedoria ja sitten takas UFC:hen. Tietysti toimii vain jos pystyy voittamaan Fedorin. Strikeforcella ei sopparit ole ihan yhtä orjuuttavia kuten UFC:llä minkä voi huomata esim Overeemin ekstensiivisestä MMA / K-1 urasta japanissa. Ei tietysti onnistu UFC champiltä (edellä mainittu orjasopimus) mutta kaikki muut rankatut voisivat.

Aika "hyvä" vertaus joku joukkueurheilu vs MMA :).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen kanssa sitä mieltä että raskassarja on absoluuttisesti mitaten "paras" sarja. Suhteellisesti ajatellen alemmista sarjoista löytyy varmasti keskimäärin taitavampia ja urheilullisesti lahjakkaampia kavereita kuin raskaasta ja sitä on vaikea kiistää. Sijoittuuhan suurimman osan paino jonnekin ääripäiden puoliväliin. Mutta kun puhutaan absoluutisesti parhaista (=kovimmista) niin silloin pitää miettiä miten kaverit pärjää toisiaan vastaan ilman mitään p4p-hölynpölyjä. En menis ihan heti lyömään Fedoria vastaan vetoa, Lesnaria ehkä.

Mä en ihan vielä usko tohon Lesnar hypetykseen. Kaverilta on nähty niin vähän, että sen perusteella on mun mielestä vielä vaikea sanoa kuinka kova se lopulta on. Vastustajat ei ole kuitenkaan olleet sieltä kovimmasta päästä. Jos olisin UFC:llä hommissa ja hommana olisi miettiä ottelupareja niin olisin varmaan valinnut samat kaverit Lesnarille vastustajiksi. Lesnarin markkinaarvo on varmasti kova ja tää hypetys ja rekordin rakentelu on aivan laskelmoitua. Luulen et Lesnari saa maistaa tappiota melko pian, sillä se on liian yksipuolinen. Ainoat vahvuudet sillä on massa, voima ja painitausta. Painijanakaan se ei täysin vakuuta, sillä se on yksinkertaisesti liian iso ja kankea ollakseen nopea ja ketterä. Sanokaa mun sanoneen, mutta kun vastaan astuu ensimmäinen kaveri jota se ei saa vietyä maihin ja osaa pystyä niin lessulle tulee noutaja.

sillä se on yksinkertaisesti liian iso ja kankea ollakseen nopea ja ketterä. Sanokaa mun sanoneen, mutta kun vastaan astuu ensimmäinen kaveri jota se ei saa vietyä maihin ja osaa pystyä niin lessulle tulee noutaja.

What? Ei nopea, ei ketterä? Ja joku ketä Lesnar ei saa vietyä maihin? WAU.

No ei lessulta tosiaan nopeutta ja voimaa puutu, mutta jos jollain niin hyvä takedown defence tosiaan että lessu ei saa maahan niin sitten on vaikeuksissa.

Sanoitko sä justiin, että kukaan maailmassa ei voi pysäyttää Lesnarin maahanvientejä?

Varmasti joku voi pysäyttää, Mutta sano joku joka pysäyttää ne joka kerta. En usko että maailmasta löytyy sellaisia.

En mä usko että maailmasta löytyy sellastakaan tyyppiä, joka onnistuu pysäyttämään mun surkeat alasviennit joka kerta. Ei se minkään WAUn arvoinen juttu ole. Lesnarin syöksyjä nyt ei vielä ole päässyt torppaamaan kuin 3 kaveria, joista himpan kevyempi Couture jo esti maahanvientejä varsin ansiokkaasti.

En mä usko että maailmasta löytyy sellastakaan tyyppiä, joka onnistuu pysäyttämään mun surkeat alasviennit joka kerta. Ei se minkään WAUn arvoinen juttu ole. Lesnarin syöksyjä nyt ei vielä ole päässyt torppaamaan kuin 3 kaveria, joista himpan kevyempi Couture jo esti maahanvientejä varsin ansiokkaasti.

Kaikki muut Lesnar on vienyt aina maihin paitsi Couture sai esteltyä ihan ekaa maahanvientiyritystä hetken aikaa, mutta laidalle menivät ja siitä sitten Lesnar Couturenkin veti maihin, joten en nyt sano että kauhean hyvin miestä vastaan on puolustettu takedowneissa. 4 eri ukkoa, joista 1 entinen mestari ja 1 hallitseva mestari raskaassa sarjassa, joka on myös painija, kaikki on mennyt tonttiin. En ymmärrä miten se nähdään miehen heikkoutena.

Puhutaanhan mekin täällä sopimuksista, uskoisin että Fedorin velipoika tuntee ne vielä tarkemmin kuin me, vai väitätkö vastaan?

Eli siis oli parempi lähteä metsästämään kutosta kuin haastamaan kakkosta? okei, kertoo miehestä paljon.

Sikäli kun Aleksander on otellut UFCssä ihan yhtä monta kertaa kuin minäkin tai ollut sopimusneuvotteluissa yhtä monta päivää UFCn kanssa, niin eiköhän tässä suunnilleen samalla viivalla olla.

Tyypillisesti jälleen vältit ymmärtämästä mitä yritin sanoa. Ei Fedor lähtenyt metsästämään ketään. Jos karkeasti Fedorilla oli kaksi vaihtoehtoa UFC tai ei UFC ja UFCssä oli tuonaikaisen rankinglistauksen perusteella videon tekijän päättämän top7n rajauksen mukaan järkeviä otteluita Lesnar ja Mir ja ulkopuolella Barnett ja Rogers, niin silloin varteenotettavien vastustajien kannalta ei ollut suurta eroa meneekö UFChen vai jääkö sen ulkopuolelle, joten päätöksen kannalta muut tekijät ratkaisi sen oliko parempi mennä UFChen tuolloin vai mennä muualle. Kuten edellisessäkin viestissä kerroin, niin tunnetustihan UFChen kerran mentyään sieltä ei pääse enää ottelemaan UFCn ulkopuolisia merkittäviä haastajia vastaan, jos on mestari. Tämänhän Randy Couturekin sai karvaasti kokea, yrittäessään päästä Fedorin perään. Jos ajatellaan, että Fedor olisi mennyt UFChen ja voittanut Lesnarin, sen jälkeen ei ole mitään toivoakaan päästä ottelemaan esim. Overeemia tai Barnettia vastaan jos jompikumpi sattuisikin murskaamaan kaikki vastustajansa ja näyttämään fanien silmiin Fedorin kaatajalta ja suurimmalta riskiltä. Tänä päivänähän Overeem useiden fanien silmiin vaikuttaakin suurimmalta uhalta Fedorille, joten hurraa! kun se ottelu on täysin mahdollinen ja todennäköinenkin. Kun Fedor pelasi homman oikein ja ottelee ensin näitä UFCn ulkopuolisia merkittäviä ottelijoita vastaan, niin ei jää jossiteltavaa. Jos nämä UFCn kärkinimet on mistään kotoisin, niin eihän ne vuoden puolentoista kuluessa sieltä mihinkään häviä, mikä Fedorilta vaikuttaisi menevän Strikeforcen ja M-1n sopimuksen täyttämiseen. Sikäli kun Dana Fedoria UFChen haluaa, niin hänellä on todella kummallinen tapa näyttää se. Puhuu todella loukkaavasti, valehtelee ja jauhaa paskaa Fedorista jatkuvasti, eikä edes vaivaudu henkilökohtaisesti osallistumaan neuvotteluihin Fedorin kanssa. Jonkin vitun Titon vuoksi sen sijaan on valmis oikein hänen kotiinsa menemään selvittämään asioita.

Ai pituudella ja ulottuvuudella ratkaistaan painoluokat nykyään? kuulostaa nurinkuriselta, eikö ne pitäis olla pituus tai ulottuvuusluokkia sitten? Haluat siis miehen joka ennen otteli WWssä ottelemaan raskaaseen sarjaan todistaakseen kykynsä? 265-170lbs tekee 95 lbs, eli tollaset 41kg eroa, siinähän on pojalla lihasmassan kasvatusta että menee mukavasti tohon sarjaan. Ja jos raskas sarja on absoluuttisesti mielestäsi paras, niin missaat kyllä tästä urheilusta paljon. Kautta aikojen on raskassarjalaiset kiehtoneet valtayleisöä eniten kun isot miehet rymistelee niin tapahtuu, mutta kyllä teknisesti näyttävämmät matsit käydään kevyemmissä sarjoissa järjestäen. Hauska kun vertaat MW kavereita HW kavereihin että "pärjäiskö pärjäiskö, mun sierra ohittaa sut.." kuulostaa lapselliselta.

Et näytä ymmärtävän kovin paljoa. Silva painaa 185 punnitustilaisuudessa laihdutettuaan ensin kovasti normaalipainostaan ja saunottuaan ennen punnitusta vesiä kehosta pois. Miksihän Silva haluaa käydä läpi näin rasittavan prosessin aina ennen otteluitaan? Nimittäin Silvan normaali paino ilman näitä kuivaksi vetoja on varsin lähellä Fedorin normaali painoa. Jos raskaansarjan ottelijat voittaa muiden sarjojen ottelijat niin silloinhan raskaassa sarjassa on absoluuttisesti ottaen parhaat ottelijat. Se millaista teknistä osaamista tai taitoa pienempien sarjojen ottelijat tosiaan vastaan esittävät ei liity tähän mitenkään. Pienemmässäkin sarjassa vahvempi ja isompi kaveri voi olla parempi ottelija siinä sarjassa, vaikka pienempi saman sarjan ottelija näyttäisi taitavammalta. Uskomattoman typerää, etkö todella älyä tuotakaan? Totta kai, voin nauttia ja nautin pienempien sarjojen otteluista ja arvostan näitä ottelijoita, mutta paras ottelija on se joka voittaa kenet tahansa muun ottelijan oli tämä mistä sarjasta tahansa. Tässäkin lajissa katsos tulos ratkaisee. Jos Aldo ottelee Mirkoa vastaan ja tulee tyrmätyksi, niin hän häviää ja on huonompi ottelija. Toki kaikki tämän ymmärtävät ilman otteluakin, koko on hyvin merkittävä tekijä tässäkin lajissa. Eipä amerikkalaisessa jalkapallossakaan paljon kääpiöt juhli. Tough luck. Kamppailulajeissa on painoluokat, että pienemmätkin kaverit saisi mielekkäitä otteluita.

Silva on otellut uransa aikana kolmessa painoluokassa pikkuhiljaa ylöspäin hiipien kuten huippunyrkkeilijät ikään, mutta ei se tarkoita että miehen pitäisi hypätä suoraan raskaaseen sarjaan ilman vaadittavia lihoja, onhan AS iso pitkä, mutta ei mies mikään jättiläinen ole, tämä menee yhtä hölmöksi väittelyksi kuin että alkaisin tivaamaan, että minkä takia Fedor ei tiputa painoa 170 paunaan ja tule haastamaan GSPtä, jos kerran on pienempi kuin AS ja AS mahtuu siihen sarjaan myös, eikö Fedorikin sinun logiikkasi mukaan?

Fedor varmaan pystyisi tiputtamaan painoaan alempiin luokkiin, mutta eihän siinä ole järkeä että ravintoketjun huipulta lähdetään pikkufisuja kalastamaan.

Onhan Lesnar kokoisekseen vaikuttavan nopea samoin kuin ketteräkin, mutta siinä se. Ei omasta mielestä mitään poikkeuksellista. Se on pikemminkin kömpelö kun vertaa esim. Cainin liikkumiseen, mikä ei ole todellakaan ihme kun kokoa on noin paljon. Toinen asia mistä ei juuri kuule puhuttavan on suuren koon mukanaan tuomat haitat. Tiedän että monet itseasiassa tykkää matsata itseään isompia kavereita vastaan. Esimerkiksi Fedor on itse sanonut haastattelussa että pitää enemmän itseään isompia vastaan ottelemisesta. Tuntuu vähän hassulta että tosta Lesnarin painista tehdään niin iso numero. Sen maahanvientiyritykset tolkuttomine ryntäilyineen ei ole näyttäneet kovinkaan vakuuttavilta noin teknisesti. Niiden teho on perustunu ehkä enemmän siihen, että Lesnar on kuin juna joka tulee massalla päin.

Koko postaus oli täysin merkityksetöntä diibadaabaa, mutta tähän on silti pakko vastata..

Sikäli kun Aleksander on otellut UFCssä ihan yhtä monta kertaa kuin minäkin tai ollut sopimusneuvotteluissa yhtä monta päivää UFCn kanssa, niin eiköhän tässä suunnilleen samalla viivalla olla.

Uskoisin että kun Aleks on Fedorin veli, hänellä on näistä asioista parempi käsitys kuin sinulla, kun veljet tuppaavat vaihtamaan kuulumisia keskenään, myöskin aika lähellä Fedoria toimii päivittäin treenaten samalla salilla, ja Fedorin managerikin on tätä kautta tutuksi tullut.. Ja sä olet samalla viivalla? Oletko kenties kadoksissa oleva Fedorin veli, ja salassa pidetty treenikaveri kun nostat itsesi samaan luokkaan Aleksin kanssa tässä asiassa?

En vaan itse pysty vieläkään näkemään yhtään ottelijaa , joka keisarin kaataisi... Overeem-Rogers , tuossa monta kertaa Rogersin asemassa keisari olisi lukottanut matossa. Ei vaan riitä Overeemin mattotaidot Fedoria vastaan ja pystyssäkin mies on pirun vaikea saada tyrmättyä ilman onnekasta osumaa, on se ottelusilmä vaan niin eri luokkaa venäjänpojalla, ei oikeen jaksa uskoa Overeemin voittoon , mutta kohtahan se vielä nähdään(ainakin toivottavasti). Lesnar...Noh , itse luulen, että lessu häviäis Overeemillekkin. Lessulle pitäs saada eka kova pystyottelija tai lukottaja vastaan niin miehen todelliset kyvyt vasta paljastuisivat. Aika vaikea nähdä Fedoria voitettavan pelkillä alasvienneillä ja huitomisella matossa. Väkisin päällämakaamalla koko ottelu voisi olla lessun ainoa mahdollisuus. Muutenkin tämä lessun homma on vaan UFC:ltä taitavasti luotua recordia. Oikeastaan ainut kunnon päänahka miehellä Couture ja papasta oli jo ikä ajanut pahasti ohi ennen matsia... Mielenkiinnolla odottelemaan millon lessu saa vastaansa ensinmäisen OIKEASTI kovan tekijämiehen , arvostellaan sit lisää, mutta tähän asti nähtynä ei tuo pelkkä alasvienti paljon vakuuta.

Sanoihan tuon Fedorin managerointi/m-1 ongelman Rogers matsin jälkeen Overeemikin , eikä hetkeäkään epäillyt etteikö keisari ottaisi ketä vastaan vaan..Suuri mestari kun on. Mutta eihän näistä voi tietää kuin Dana ja M-1 organisaatio jotka ovat neuvotelleet keskenään.

Koko postaus oli täysin merkityksetöntä diibadaabaa, mutta tähän on silti pakko vastata..

Uskoisin että kun Aleks on Fedorin veli, hänellä on näistä asioista parempi käsitys kuin sinulla, kun veljet tuppaavat vaihtamaan kuulumisia keskenään, myöskin aika lähellä Fedoria toimii päivittäin treenaten samalla salilla, ja Fedorin managerikin on tätä kautta tutuksi tullut.. Ja sä olet samalla viivalla? Oletko kenties kadoksissa oleva Fedorin veli, ja salassa pidetty treenikaveri kun nostat itsesi samaan luokkaan Aleksin kanssa tässä asiassa?

Eli toisinsanoen mihinkään muuhun ei löydy argumentteja, joten yrität pelastaa kasvosi vähättelemällä minua. Asia ymmärretty.

Fedorin ja Aleksin väleissä on medioiden mukaan ollut välillä aika kylmiä jaksoja jolloin eivät ole paljon tekemisissä olleet, olisi hauska tietää milloin tuo videossa esitetty lainaus on sanottu. Muutenkin siinä lainauksessa on varsin katkera ote, joten objektiivisuudesta voi vain arvailla.

En ymmärrä miten se nähdään miehen heikkoutena.
En mä sitä heikkutena näekään. Mutta "Ukko joka saa estettyä Lesnarin takedownin? WAU." kuulosti siltä, että se olisi maailmanluokan ihme. Hyvin se on miehiä maahan vienyt en mä sitä sano, mutta kassotaan nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Tietääkseni eivät treenaa edes samassa kaupungissa...

Tietääkseni eivät treenaa edes samassa kaupungissa...

7708.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom