Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Torrenttien idea perustuu noin yleisesti siihen että mitä enemmän porukkaa sitä paremmin se toimii.
Sinäänsä kyllä, mutta sitten kun otetaan kaikki mukaan niin hirveän suurta porukkaa ei kiinnosta kun se oma napa. Sen takia on ratiot ja invite-systeemit.

Ja en tiedä mitä oot ettinyt, mutta löytyyhän tuolta ainakin kaikki UFC, Pride ja RINGS tapahtumat alusta alkaen ja tulee hyvää vauhtia. Ja Itse en tuota uppimista koe pahaksi, ite latasin heti alkuun muutaman bjj ohje dvd:n ihan sen takia, että ne oli juuri tulleet ja porukkaa oli lataamassa niitä paljon. Ja sitten latasin UFC eventtejä pikkuhiljaa, että sai aina upittua niillä ration kuntoon.

Niin se ration kunnossapitäminen voi olla hankalaa aluksi, mutta helpottuu tottakai kun upattua dataa alkaa olemaan vähän enemmän. Tällänen "inviten valkkaaminen" ei todennäkösesti vaikuta mitenkään mma-trackerin yleiseen toimimiseen. Ei siin kauaa kestä ku menee accountti kiinni jos et yhtään jaa. Aina mulla tullu täydeltä kaistalta ku näitä viimesempiä lataillu...

sensor: Jos se ei nyt "autuaaksi" tee niin kyllä se vaan helvetin hyvä saitti on! Viimesimmät torrentit tottakai niin nopeesti ku mahdollista saatavilla ja kyllä mä oon jokaisen vanhemman eventin tai bjj instruktionaalin jne. sieltä hankkinut. Voi olla ettei tule megaa sekunnissa, mutta eipä ole haitannutkaan.

Invite-vaihtokauppa kiinnostaisi jollekinkin kivalle (kotimaiselle ehkä) trackerille.

Kiitokset täältäkin mgm:lle, oma ratio on kyllä pysyny kunnossa. Itselläkin olisi invite annettavana, mutta ei se ihan kelle vaan lähde.

Mitä tulee sensorin viestiin, niin kyllä mma tracker hyvä on. Ja paremmaksi muuttuu, kunhan vaan pidetään huoli, että oma ratio pysyy kunnossa.

Lopuksi vielä täytyy sanoa, että en voi ymmärtää miten jotkut jaksaa toimia tracker poliiseina - jakaa inviteja "harkiten" ja selittää ratioista ja historiasta jne. Ihan naurettavaa. Torrenttien idea perustuu noin yleisesti siihen että mitä enemmän porukkaa sitä paremmin se toimii.

Siellä säännöissä, jotka me kaikki ollaan luettu, mutta paleutetaan nyt mieleen, lukee jotensakin näin: "Jos sun kutsuma henkilö rikkoo sääntöjä niin sut potkitaan pois". On muuten ihme kun tuo paikka on vielä pystyssä, kun kuitenkin noita muita mestoja ratsataan vähän väliä. Viimeisimmästä alasajosta taitaa olla jo pari vuotta.

Jos jollakin on antaa inviteä tuonne mma-trackerille, nii olisin kiinnostunut. Jaettavaakin löytyisi jo omasta takaa jonkin verran ;) Mailia: janez90(at)hotmail.com

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei näy uutta postia, oisko tullut kirjoitusvirhe?
Hmm... MmaTrackerin mukaan tuo mailiosoite olisi jo käytössä tai siihen on jo lähetetty invite.

Moi,

Jos jollakulla sattuisi olemaan ylimääräisiä invitejä niin yhden ottaisin mielelläni vastaan. Lupaan pitää ration yli 2:n jahka sen sinne aluksi saan nostettua...
maximumpayne@luukku.com

Nyt kun lähetin inviten, niin käskee vielä lähettää sen linkin kaverille jolla vahvistaa rekisteröitymisensä... Onko siinä aina ollut tuo vahvistuslinnki-härdelli? Eli siis kun on rekisteröitynyt tuonne niin pitää vielä vahvistaa se tuon linkin kautta?

Mä en saanut tuollaista kehoitusta, järjestelmä vaan ilmoitti inviten menneen onnistuneesti eteenpäin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom