Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Eli onko toisinsanoen yhtä todennäköistä päästä tuonne kuin voittaisi lotossa?

Jos todistat että pidät ration kunnossa! itse kutsunut n.10, puolet pitää ration yli yhden.

Kiitä aikaisempia ketkä ottanu invejä ja kusettanut ration!!!!!

Jep... Näin on. Itsekin lähettäny kymmentäkunta kutsua joita ei koskaan edes aktivoitu. 3:sta kutsun aktivoineesta ratiot:
x1 (0.758)
x2 (1.189)
x3 (0.182)

Ei paljoa edes huvittaisi kutsuja jakaa. Itsellä Ratio 2.309...

mä sain kutsun silloin trackerille ku oli free leech se oli mun onni muuten oisin sössinyt sen melko varmasti. nyt down 22.80gb up 72gb neljästä kutsumasta 1 yli 1. koskas muuten tulee näitä free leech juttuja vai onks niitä vaan yksi vuodessa?

mä sain kutsun silloin trackerille ku oli free leech se oli mun onni muuten oisin sössinyt sen melko varmasti. nyt down 22.80gb up 72gb neljästä kutsumasta 1 yli 1. koskas muuten tulee näitä free leech juttuja vai onks niitä vaan yksi vuodessa?

Parin vuoden ajalta tulee mieleen, että aina tuossa joulun suunnalla on se viikon Freeleechi ollut. ei muita ainakaan muista.

No tottahan toki sitä pyrittäis pitämään ratio yli yhen... No mutta täytyy toivoa parasta että joku ois armelias.... :)

Mua ei henk. koht. edes haittaa jos joku kusee rationsa. Tuolta tulee aina downloadi täydeltä kaistalta ja jos joku nyt ei jaksa jakaa ni kyl se siivotaan aikanaan mäkeen koko sivustolta. Tuol vois olla viel silleen et invitejä ei voi lähettää tollasille public mail osotteille (gmail, hotmail jne...). Itellä uploadit 101.28GB / down 98.15GB = ratio: 1.032.

*edit* Eli multa saa kuka tahansa Masa invitet kuhan vaa lähtis taas homma rullaamaan...

joltain irtoaa niin tänne kelpaisi enemmän kuin hyvin invite, ile12345 ät gmail. com

Meikä veti ihan innoissaan pari kaivattua opetus pätkää. Tämän jälkeen tutustuin vasta tarkemmin systeemiin. No ongelmana on nyt että ei oikein ketään näytä hakemani materiaali kiinnostavan ja ratio 0.029 :(

Pitää varmaan käydä tekemässä tunnukset PayPal:in kun muuta keinoa tästä suosta nousemiseksi ei taida olla.

Invitet on muuten disabloitu. Eipä tarvitse hetkeen ainakaan valittaa siitä ettei aktivoida accoja tai että ratiot on paskat.

Ei myöskään kannata kusta ratiota, voi käydä niin ettei uutta accoa heti saa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meikä veti ihan innoissaan pari kaivattua opetus pätkää. Tämän jälkeen tutustuin vasta tarkemmin systeemiin. No ongelmana on nyt että ei oikein ketään näytä hakemani materiaali kiinnostavan ja ratio 0.029 :(

Pitää varmaan käydä tekemässä tunnukset PayPal:in kun muuta keinoa tästä suosta nousemiseksi ei taida olla.

Jos pysyt traksulla 2 viikkoa niin otas seuraava UFC:n scenerellu(aAF, DIMENSION, ...) aika alussa kun tulee ja jaa sitä viikon. Toinen mikä varmaan auttaa on seuraava Strikeforce. Olettaen että kone ja torrentclient auki n.24/7.

Jos pysyt traksulla 2 viikkoa niin otas seuraava UFC:n scenerellu(aAF, DIMENSION, ...) aika alussa kun tulee ja jaa sitä viikon. Toinen mikä varmaan auttaa on seuraava Strikeforce. Olettaen että kone ja torrentclient auki n.24/7.

Mut jos on noin huono ratio ni eihän sillo pysty mitää lataamaan vai oonko vääräs?

Upit jotain mma-tavaraa koneelta mitä ei trakkerilla ole tahi sitten se paypal. Muuten aika huonoa odotella jos joku lataisi sitä mitä jaat näinä puhdistuksien aikoina.

Investoin 7 euroa (10$) ja ratio pompsahti taivaisiin. Nopea palvelu, siitä kun olin siirtänyt summan niin alle 1h niin tiedot päivitetty.

Nyt ei huolen häivää ja osaa olla vähän fiksumpi noidan alku latausten kanssa. Kone on 24/7 verkossa.

Se on usein tuo ongelma heti alussa kun muutaman gigan lataus heittää ratiota suurestikkin. Jos alkuun jaksaa uploadata niin kyllä se sitten helpottaakin... Ite jouduin tekemään saman ku jyrä eli sijoitettiin träkkerin pitäjille muutama dollari. NP, hyvää duuniahan sällit tekevät. ;D

Hyvä jyrä :)

Se on usein tuo ongelma heti alussa kun muutaman gigan lataus heittää ratiota suurestikkin. Jos alkuun jaksaa uploadata niin kyllä se sitten helpottaakin... Ite jouduin tekemään saman ku jyrä eli sijoitettiin träkkerin pitäjille muutama dollari. NP, hyvää duuniahan sällit tekevät. ;D

Ite olen joka traksussa alussa vain ja ainoastaan rakennellut ratiota mahtavalla 0.4megasella upilla, mutta kyllä sen saa kunhan vähän katsoo. Tuolla juuri suosituilla tapahtumilla kuten UFC:lla saa aika hyvät upit, muualla jos isompi julkaisu niin ottaa vähän vain välistä niin saa jaettua kauan ennen kuin muilla on valmis.

Tietenkään ei voi hit´n´runia harrastaa edelleenkään, mutta voi vähän katsoa jos 1000 seedaamassa niin voi hyvin itse lopettaa jos ratiot ennestään kunnossa.

Tietäväiset voivat tietenkin parannella ratiota lyömällä vetoa matseista. Kaikista suuremmista eventeistä voi pistää 0,5G per matsi panosta. En tiedä sitten kannattaako loppuviimein, voihan siinä käydy niinkin että vaan kaivaa syvemmäksi kuoppaansa.

Investoin 7 euroa (10$) ja ratio pompsahti taivaisiin. Nopea palvelu, siitä kun olin siirtänyt summan niin alle 1h niin tiedot päivitetty.

Nyt ei huolen häivää ja osaa olla vähän fiksumpi noidan alku latausten kanssa. Kone on 24/7 verkossa.

Sait kaiken lisäksi kauniin tähtösen nimesi perään :) Juu tosiaan kyttäät haukkana seuraavaa UFC:tä ja heti pistät imuttumaan kun joku rellaa sen. Siitä sitten jätät clienttis jakmaan sitä.

Tietäväiset voivat tietenkin parannella ratiota lyömällä vetoa matseista. Kaikista suuremmista eventeistä voi pistää 0,5G per matsi panosta. En tiedä sitten kannattaako loppuviimein, voihan siinä käydy niinkin että vaan kaivaa syvemmäksi kuoppaansa.
Paino sanalla tietäväiset. ;D Itse olen lyönyt vetoa useemmassakin eventissä melko heikolla tuloksella (pari gigaa pakkasella). :david:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom