Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli onko toisinsanoen yhtä todennäköistä päästä tuonne kuin voittaisi lotossa?
mä sain kutsun silloin trackerille ku oli free leech se oli mun onni muuten oisin sössinyt sen melko varmasti. nyt down 22.80gb up 72gb neljästä kutsumasta 1 yli 1. koskas muuten tulee näitä free leech juttuja vai onks niitä vaan yksi vuodessa?
Meikä veti ihan innoissaan pari kaivattua opetus pätkää. Tämän jälkeen tutustuin vasta tarkemmin systeemiin. No ongelmana on nyt että ei oikein ketään näytä hakemani materiaali kiinnostavan ja ratio 0.029 :(
Pitää varmaan käydä tekemässä tunnukset PayPal:in kun muuta keinoa tästä suosta nousemiseksi ei taida olla.
Jos pysyt traksulla 2 viikkoa niin otas seuraava UFC:n scenerellu(aAF, DIMENSION, ...) aika alussa kun tulee ja jaa sitä viikon. Toinen mikä varmaan auttaa on seuraava Strikeforce. Olettaen että kone ja torrentclient auki n.24/7.
Mut jos on noin huono ratio ni eihän sillo pysty mitää lataamaan vai oonko vääräs?
jyrä sanoi:0.029
Se on usein tuo ongelma heti alussa kun muutaman gigan lataus heittää ratiota suurestikkin. Jos alkuun jaksaa uploadata niin kyllä se sitten helpottaakin... Ite jouduin tekemään saman ku jyrä eli sijoitettiin träkkerin pitäjille muutama dollari. NP, hyvää duuniahan sällit tekevät. ;D
Investoin 7 euroa (10$) ja ratio pompsahti taivaisiin. Nopea palvelu, siitä kun olin siirtänyt summan niin alle 1h niin tiedot päivitetty.
Nyt ei huolen häivää ja osaa olla vähän fiksumpi noidan alku latausten kanssa. Kone on 24/7 verkossa.
Paino sanalla tietäväiset. ;D Itse olen lyönyt vetoa useemmassakin eventissä melko heikolla tuloksella (pari gigaa pakkasella).Tietäväiset voivat tietenkin parannella ratiota lyömällä vetoa matseista. Kaikista suuremmista eventeistä voi pistää 0,5G per matsi panosta. En tiedä sitten kannattaako loppuviimein, voihan siinä käydy niinkin että vaan kaivaa syvemmäksi kuoppaansa.