Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt kun on taas mma alkaut kiinnostamaan niin olisin hyvin kiitollinen invitestä. kone on joka tapauksessa päällä 24/7, joten ratiot kyllä pysyvät kunnossa =)

Nomoreice [ a ] hotmail.com

Kutsuttu on. Muistathan seurata sähköpostista löytyvää linkkiä piakkoin ettet päädy niiden muiden joukkoon jotka pakkiksella ovat ensin pummanneet inviteä ja jättäneet kuitenkin käyttämättä. Mennyt hukkaan jo aimo määrät.

Täältä myös invitet. Kun noi VIPperoiset ei näemmä niitä tartte, niin lähtee myös muille. Tosin jos ekalla postauksella pyydät inviteä niin unohda. 9 kpl jaossa...

Kutsuttu on. Muistathan seurata sähköpostista löytyvää linkkiä piakkoin ettet päädy niiden muiden joukkoon jotka pakkiksella ovat ensin pummanneet inviteä ja jättäneet kuitenkin käyttämättä. Mennyt hukkaan jo aimo määrät.

Kiitoksia, tili on jo aktivoitu, joten ei mene hukkaan. Nyt on sitten viikonlopun ohjelma tiedossa =)

6 kpl invitejä jaossa, postaa mailis tähän topicciin. Ei taliaivoille ketkä pistää invitet hukkaan.

No hö. Seedaan kaikkia lataamiani tiedostoja, mutta kukaan ei ole lataamassa = ratiot heikkona.

Niin... Joskus ehkä kannattaa harkita uudella trakkerilla, että lataako ensimmäisenä ne melkein kuolleet torskat tai ottaako ratiot kuntoon filuilla joilla on paljon lataajia.
Uskokaa tai älkää on melkoisen mukava ladata se mitä haluaa, eikä se millä saa ration kuntoon :) Oletuksena tietysti, että on tehty vähän sitä pohjatyötä.

Jos sinulla on koneella tai levyllä MMA-tavaraa niin upi se. Sillä saat sitä ratiota parhaiten kasaan.

onko mahdollista heittää invitellä? mulla nimittäin oli semmonen joskus vuonna nakki mutta unohdin sen käyttäjätunnuksen. Mulla on ainakin 30 cdtä lojumassa opetusvideoita, UFC:t 1-40 cd:llä sekä n.10 gigaa koneella tavaraa opetusvideoita, tekniikkaklippejä, matseja, sekä jotain jkd-klippejä. Joo, on eka viesti mutta ei kai se nyt maailmaa kaada, reggasin itseni yhdelle toisellekkin foorumille tän takia mutta ei sieltä herunut mitään. Oon mä täällä katellu lähinnä noita kisakommentteja, jos sillä nyt on jollekkin merkitystä.

Nykyään on vaan niin vaikee löytää tavaraa mitä haluaa kun ei dcltä enää kauheesti löydy eikä torrenteillakaan oo paljoa valikoimaa.

laita tänne salaam.123 at hotmail.com
at=@

onko mahdollista heittää invitellä? mulla nimittäin oli semmonen joskus vuonna nakki mutta unohdin sen käyttäjätunnuksen. Mulla on ainakin 30 cdtä lojumassa opetusvideoita, UFC:t 1-40 cd:llä sekä n.10 gigaa koneella tavaraa opetusvideoita, tekniikkaklippejä, matseja, sekä jotain jkd-klippejä. Joo, on eka viesti mutta ei kai se nyt maailmaa kaada, reggasin itseni yhdelle toisellekkin foorumille tän takia mutta ei sieltä herunut mitään. Oon mä täällä katellu lähinnä noita kisakommentteja, jos sillä nyt on jollekkin merkitystä.

Nykyään on vaan niin vaikee löytää tavaraa mitä haluaa kun ei dcltä enää kauheesti löydy eikä torrenteillakaan oo paljoa valikoimaa.

laita tänne salaam.123 at hotmail.com
at=@
invitoitu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
AZUREUKSEN käyttäjät huomio!käytän azureusta tohon lataukseen,nyt koitan uploadata tavaraa mma-trackerille.eli kun olen tehnyt torrentin ja uppinut sen tuonne trackerille ja sen jälkeen ladannut sen trackerilta takaisin omalle koneelle niin avaanko sitten sen jaettavan tiedoston vain tolla azureuksella,vai sitten sen torrentin,vai mitä ihmettä? eli mitä teen sen jälkeen kun olen sen oman torrentin hakenut tuolta sivulta?

ja mitä tulee "päivitysosoite" kohtaan joka pitää täyttää siinä vaiheessa kun torrenttia luo?

Tarvitsisin inviten trackerille. Kone on aina päällä ja yhteys on nopea. -> ei mene hukkaan

s-posti: timo.salminen (at) saloy.net

AZUREUKSEN käyttäjät huomio!käytän azureusta tohon lataukseen,nyt koitan uploadata tavaraa mma-trackerille.eli kun olen tehnyt torrentin ja uppinut sen tuonne trackerille ja sen jälkeen ladannut sen trackerilta takaisin omalle koneelle niin avaanko sitten sen jaettavan tiedoston vain tolla azureuksella,vai sitten sen torrentin,vai mitä ihmettä? eli mitä teen sen jälkeen kun olen sen oman torrentin hakenut tuolta sivulta?

ja mitä tulee "päivitysosoite" kohtaan joka pitää täyttää siinä vaiheessa kun torrenttia luo?

Traksulla on ohjeet kuvien kanssa.
>Forums
>Search
>laita hauksi - upload azureus -
Torrent creation guide kohdassa on kuvien kanssa ohjeet.

Onkohan toi päivitysosoite sama kuin Announce url...?

Itel µ, mutta kai molemmissa menee aika samanlailla, kun on upannut traksulle torrentin niin täytyy itse ladata se ja clientti alkaa tarkistamaan onko sama tiedosto koneella, näin ainakin µ:ssa.

Viittiskö joku pistää inviteä tänne suuntaan santtu.raparanta@gmail.com Kone lähes joka päivä yötä päivää auki ja ratiot pysyy kunnossa. Ja enköhän löydä koneelta jotain kamaa mitä ei ole vielä trakkerille uploadattu tai re-uploadattu.

Tarvitsisin inviten, tässä syitä:
-tallessa 160gb ainoastaan MMA-kamaa, paljon opetusvideoita
-kone 24/7 päällä
-paljon kokemusta torrentien kanssa leikkimisestä
-8mb yhteys
-MMA-harrastaja ja -fani

soosijalka (at) luukku.com

Kiitos! :worship:

Tarvitsisin inviten, tässä syitä:
-tallessa 160gb ainoastaan MMA-kamaa, paljon opetusvideoita
-kone 24/7 päällä
-paljon kokemusta torrentien kanssa leikkimisestä