Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kai kaikki on jo lukenu trackerin leechingpäivistä. Nehän kestää 4.1 saakka ja ladata saa siis niin paljon kun vaan kerkiää. Vain upatut bitit lasketaan ja ratiohan nousee raketin lailla.

As of January the 4th (the end of the leech period), all people with a ratio under 0.4 and more than 25gb downloaded will be automatically banned!

Hyvä näin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
HItto, taas palstan osoite muuttunut ja jäi ottamatta uusi osoite meilistä talteen... :david: Voisiko joku ystävällinen sielu laittaa uuden osoitteen mulle. Ratiot ja tunnukset on kyllä kunnossa kunnossa. Kiitos jo etukäteen:worship:
remuharkonen@jippii.fi
Pitäis päästä lataamaan toi UFC 66

taitaa olla nurin koko tracker taas.. ei ainakaaan mulle oo tullu mailia mistään et olis osote muuttunu.. Eilen vielä toimi ihan ok mut nyt ei taas löydy.. Jos taas on toi url muuttunut niin mailatkaa joku se tännekkin päin kiitos

Kyllä tuolla meilissä oli uusi osoite illalla, mutta jäi ottamatta talteen... aamulla pelasi vielä vanhalla osoitteella, mutta eipä pelaa enää.....

..

Eipä ole mullekkaan tullu mitään uutta osoitetta mailiin. Voikohan serveri olla alhaalla, kun käyttäjiä on varmaan aikalailla... syynä ucf66 ja shockwave. Aamulla toimi kyllä hienosti. Olisin kiitollinen, jos joku voisi laittaa mulle uuden osoitteen p_e_r_s_e@hotmail.com sikäli mikäli uusi osoite on olemassa.

No voisiko joku mailata sen uuden osotteen. Kiitos.. pääsis illalla katsomaan mma mättöä.. outoa ettei mulle oe tullut mailiin mitään uutta osotetta ratiot kumminkin kolmen pinnassa.. pekuza-79@netti.fi

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom