MMA-matsi jonka haluaisitte nähdä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ilezi91
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jones vs Gusse
Aldo vs Pettis
Aldo vs Barao

Silva vs kukatahansa
GSP vs kukatahansa

Jotenkin tyhjä tunne UFC:ssä kun kaksi suosikki ottelijaa lähti tauolle.

The Greatest, the Meanest.... THE BIGGEST PPV EVENT IN UFC HISTORY!

In the red corner, holding record of numerous controversial wins, numerous Olkiinukhees, master of trolling JAAAAAAPIIIIII!!!
In the blue corner, holding the record of numerous verbal assrapes, fighting against numerous haters, zen master MAULER the BIGGER THAAAAN BOOOOOOOOOONES!

Fight!

Akebono Vs Mighty Mouse
Caraway vs Ronda
Jds vs Rory
Lesnar vs Warelans
Royce vs Demian

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se nähdään sit ku pojat ostaa EA UFC:n ja PS4:lla pistetään turnaus pystöön, jossa palkitaan foorumin goat! Veikkaan Japia voittajaksi, vie kokemuksella! xD

Se nähdään sit ku pojat ostaa EA UFC:n ja PS4:lla pistetään turnaus pystöön, jossa palkitaan foorumin goat! Veikkaan Japia voittajaksi, vie kokemuksella! xD

Oon pelannut yhtä UFC peliä pleikkarilla about 10 kertaa, en ees muista mikä se niistä oli, mut epäilen et aika moni on pelannut niitä enemmän. Enkä ollut ees hyvä en jaksanu käydä niitä tutoriaaleja läpi ni rämpytin vaan nappeja.

Päteekö tämä sama taktiikka kuinka monessa muussakin asiassa elämässäsi? :)

Ei, ainoastaan niissä asioissa joihin en välitä paneutua. Tappelupeleistä on niin paljon parempia kuin tuollaiset realistiset versiot. MMA on urheiluna ihan päällikkö mutta ei pelinä mun mielestä.

Ei, ainoastaan niissä asioissa joihin en välitä paneutua. Tappelupeleistä on niin paljon parempia kuin tuollaiset realistiset versiot. MMA on urheiluna ihan päällikkö mutta ei pelinä mun mielestä.

Aika päättömältä rämpytykseltä tuntuu ainakin järkevä ja asiallinen keskustelu tuntuvan.

Aika päättömältä rämpytykseltä tuntuu ainakin järkevä ja asiallinen keskustelu tuntuvan.

sajkjklösdaföl löasdjkflkdsa jlsdaöfkjas ;)

McGregor vs. Guida

Guida kuuluu inhokkeihini, ja parhaassa tapauksessa Conor tarjoaisi komean tyrmäysvoiton tai vähintääkin mukiloisi tätä 24/7 sadetanssia esittävää peikkoa 3-5 erää. Mutta hiukan kieroutuneena ihmisenä minua kiehtoisi myös mahdollisuus, että Guida hytkyisi voiton irlantilaisesta suistaen hypejunan raiteiltaan, ja siitä seuraava ulina olisi varmasti about huikeinta ikinä.

Suositut

Back
Ylös Bottom