MMA-matsi jonka haluaisitte nähdä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ilezi91
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mietitäänpä tätä asiaa uudestaan.... Ensinnäkin Sappilla on todella kova kokemus K1 otteluista ja möyhyntänyt monta huippuottelijaa ja muutaman tuomarinkin. Crocop voitti Sappin, mutta se oli lähinnä lucky sucker punch. Tiedän ettei Sappi enää treenaa kunnolla, mutta jos se olis huippukunnossa niin Reemillä olis aika tukalaa kun kaks kertaa isompi läjä mustaalihaa vyöryy päällä, painaaa häkkiä vasten ja jakelee armottomia moukareita, siiinä ei edes reemin polvet auttaisi, ja kun Overreem ei ole kovin ketterä se ei pääsisi pakoon Bobin myllytystä...

:D
thumbup.gif

Äläs ny, Sapp voitti kuiteski 2 kertaa itse Ernesto hoostin! :D

No joo en kyllä näkis siltikään Sapilla oikeen jakoa Reemiä vastaan.

Katoin just eeppiset Hoost-Sapp matsit ja kysyn asiantuntijoilta, että miks helvetissä Hoost ei heittäny pääpotkua siinä vaiheessa kun Sapp rupes torjumaan kädellään Hoostin alapotkuja? :D

Mietitäänpä tätä asiaa uudestaan.... Ensinnäkin Sappilla on todella kova kokemus K1 otteluista ja möyhyntänyt monta huippuottelijaa ja muutaman tuomarinkin. Crocop voitti Sappin, mutta se oli lähinnä lucky sucker punch. Tiedän ettei Sappi enää treenaa kunnolla, mutta jos se olis huippukunnossa niin Reemillä olis aika tukalaa kun kaks kertaa isompi läjä mustaalihaa vyöryy päällä, painaaa häkkiä vasten ja jakelee armottomia moukareita, siiinä ei edes reemin polvet auttaisi, ja kun Overreem ei ole kovin ketterä se ei pääsisi pakoon Bobin myllytystä...

Joo mietitään vaan. Sapp on tosissaan kymmenestä viimematsitaan voittanu tasan nolla. Nogueriaa vastaan pärjäs ihan suht hyvin noin 10 vuotta sitten, mutta jo 2004 Sapp vs Fujita muistutti enempi jalkapallo-ottelua kuin vapaaottelua (Bobin esittäessä sitä palloa). Vapaaottelussa The Beastilla ei ole yhtään merkittävää voittoa, kun taas Overeem on tehnyt 10 vuotta tasaisesti nousua. Myönnän että en tuota potkunyrkkeilyä ole niin seurannut, mutta käsittääkseni Myös Alistairilla on ihan varteenotettava K-1 ura. Lopputuloksena voisin sanoa että Bob Sapp vs Zuluzhino: make it happen!

Katoin just eeppiset Hoost-Sapp matsit ja kysyn asiantuntijoilta, että miks helvetissä Hoost ei heittäny pääpotkua siinä vaiheessa kun Sapp rupes torjumaan kädellään Hoostin alapotkuja? :D

Itse olen osia nähnyt molemmista matseista. En ole potkiksen asiantuntija, mutta kyllähän se Hoost jotenkin hölmösti ottelee. Ainakin toisessa matsissahan se vetelee hurjasti alapotkuja ja Sappo menee kerran nurinkin, mutta Hoost ei kuitenkaan saa viimeisteltyä hommaa. Sitä ihmettelin itse miten se jäi vaan köysiin jumittamaan Sappin tuulimyllyhuitomisen alle, eikä liikkunut pois sieltä. Taisi tuossa toisessa, ellei kummassakin, myös tuomari olla hieman Sappin puolella. Mutta silti, kyllä Hoost jää jyrän alle. Tuota alapotkujen torjumista käsillä en muista. Summa summarum, nuo matsit ovat kyllä surullinen osa Hoostin muuten loistavaa uraa. Ja oli se Sapp silloin aika pelottava tapaus, vaikka tekniikkaa ei nimeksikään.

Overeem-Sapp 2002 miksei, Overeem-Sapp 2012, mitä v#%tua??

Itse olen osia nähnyt molemmista matseista. En ole potkiksen asiantuntija, mutta kyllähän se Hoost jotenkin hölmösti ottelee. Ainakin toisessa matsissahan se vetelee hurjasti alapotkuja ja Sappo menee kerran nurinkin, mutta Hoost ei kuitenkaan saa viimeisteltyä hommaa. Sitä ihmettelin itse miten se jäi vaan köysiin jumittamaan Sappin tuulimyllyhuitomisen alle, eikä liikkunut pois sieltä. Taisi tuossa toisessa, ellei kummassakin, myös tuomari olla hieman Sappin puolella. Mutta silti, kyllä Hoost jää jyrän alle. Tuota alapotkujen torjumista käsillä en muista.

Toisessa matsissa juuri Sapp jo selkeästi vähän linkuttaa ja jopa kyyristyy kädellään ottamaan vastaan alapotkuja. eikös tuo oo vähän niinkuin täydellinen tilanne potkaista päähän kun vastustaja lähtee käsillä suojaamaan kylkeä, tai tässä tapauksessa jalkaa? Mirkon highlighteissa kun se potkasee jengiltä tajun kankaalle näkee hidastuksista monessa tilanteessa kuinka vastustajan kädet lähtee suojaamaan kylkeä mutta potku tuleekin ylös.

edit. toisessa matsissa Sapp putoaa lyönnistä kylkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lombard vs. Manhoef.

Mutta jollakin "5 sekuntia matossa" erikoissäännöillä.

Haluisin vaan manhoefin UFC.hen.. ihan sama ketä vastaan. Kaveri on kuitenkin yksi harvoista joka oikeesti ottaa matsin missä painoluokassa vaan ja vetää täysiä joka kerta ilman varmisteluja. Uran 36 matsista taitaa olla 2 menny ikinä tuomareille. Kaveri vois tulla middleweighttii ja ottaa sit kuitenki matseja LHW ja HW aina ku tarvitaa tuuraajaa, tai vaikka muutenki. Oon useesti ihmetelly miksei sopparia oo tarjottu octagonille. Johtuuko siitä sitten että ufc ei antaisi kaverin käydä enää kickboxaamassa.. mene ja tiedä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hendo vs Mauri 2
Nate Diaz vs Maynard 3
Nate Diaz vs Nurmagomedov
Joe Lauzon vs Nate Diaz (Ultimate Grappling Championships title fight)
Bader vs Davis

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom