MMA kuteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hookoo
  • Aloitettu Aloitettu
Siis mitä ihmettä porukan päässä liikkuu, kamppailuvarustevalmistajien vapaa-ajan tuotteet ovat pelkästään lajin harrastajille? Herätkää nyt hitto tähän maailmaan! :D

Itse omistan yhden silver starin t-paidan, ja oma kamppailukokemus jää 3 vuoden karateharrastukseen ala-asteella. Kyseisen paidan ostin siis puhtaasti siksi että se on hieno, ja sitäkin ostopäätöstä avitti se että paita oli poistomyynnissä (sikahintainen silti).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi herranjestas. Toi ajattelu johtuu ehkä siitä että nuo ovat kuitenkin aika nuoria vaatemerkkejä suomen markkinoilla. Eihän ne todellakaan sponssais jotain MMA:ta jos niiden myynti olisi pelkästään ottelijoille tai muille harrastajille. Ei riittäis rahkeet. Bullinkin sponssivaatemerkki pyörittää kuulemma puolentoista miljardin vaatebisnestä. Siihen myyntiin tarvitaan jo pikkusen enemmän myytyjä vaatteita kuin pelkästään sisäpiirille.

Ja ei Haltiakaan voi laittaa päälle ellei laske kilpaa :jahas:

Voi herranjestas. Toi ajattelu johtuu ehkä siitä että nuo ovat kuitenkin aika nuoria vaatemerkkejä suomen markkinoilla. Eihän ne todellakaan sponssais jotain MMA:ta jos niiden myynti olisi pelkästään ottelijoille tai muille harrastajille. Ei riittäis rahkeet. Bullinkin sponssivaatemerkki pyörittää kuulemma puolentoista miljardin vaatebisnestä. Siihen myyntiin tarvitaan jo pikkusen enemmän myytyjä vaatteita kuin pelkästään sisäpiirille.

Ja ei Haltiakaan voi laittaa päälle ellei laske kilpaa :jahas:

No tottakai, mutta kieltämättä tulee ennakkoluuloja. Sama kuin joku pitäisi "I'm fag" paitaa päällä. Ei hetero semmosta laita kovin helposti. Tottakai oon nähny pakkotoisto.com paidan jollain 60 vuotiaalla ylipainoisella eukolla, se ei todellakaa ollut uskottava.

Kyse on ennakkoluuloista eikä siitä mihin myynti suuntautuu. Ottelijaa ei kyllä tunnista niin helposti kuin salikaveria, mutta esim. powerhouse gym kuteet ei oikein ole uskottavat jollain heinäseipäällä joka penkkaa 60x3toistoa.

^ Johtuu siitä että sä tunnistat ja tiedostat merkit. Veikkaan että valtaosalle suomalaisia "pakkotoisto", Tapout tai Powerhouse Gym ei sano mitään. Ne on merkkejä siinä kuin Icepeak, Nike, Halti jne jne. (no ehkä Pakkotoistoa ei kukaan kyllä vaatemerkiksi kuvittele) Vielä kun huomioi millaisia painatuksia (pääkalloa yms rekvisiittaa) noissa MMA -liitynnäisissä paidoissa on niin lähinnä varmaan keskimääräinen porukka veikkaa että kyse on jostain bändin paidasta.

Ymmärrän kyllä sun pointtis, täälläkin kulmilla yksi tukeva kaveri pitää sellaista MMA -hupparia päällä ja olen kiinnittänyt siihen huomiota mutta en ole kyllä koskaan kuvitellut että kaveri kisais tai edes harrastais MMA:ta.

Tästä lähin kannattaa pitää vaan BLANK! T-paitaa päällä. Tai jos sattuu pitään jotain muuta, niin ei ainakaan mainitse siitä pakkotoisto.comissa. Mut hei, mulla on paljon Dolce Cabbanan, Valentinon, Hilfigerin vaatteita ja jopa Versacen puku. Mut ehän mä sais niitä käyttää, kun en oo rikas ja kuuluisa, joihin noi vaate merkit yleensä normi Kiitospaita nappiverkkari juntti yhdistää..

En tiedä miksi, mutta on henkilöä jolla on kyseisiä vaatteita päällä todella hankala ottaa vakavasti, mahdan olla kummallinen. Yleensä noita onneksi näkee vain jollain 15-20v 50kg jannuilla päällä.

Periaatteessahan noi Silverstarin jne. paidat on ihan siistejä, mutta en silti kehtaisi pitää...

Tietty jos haluaa oikean MMA-paidan niin pitää ostaa tällainen... ;)

fedorsweater2.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom