MMA kuteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hookoo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
50
Ilmeisesti näihin tapout, silverstar jne.. on vahvasti liitetty MMA. Mielestäni osa kuteista näyttää siisteiltä ja ovat kuulemma laadukkaitakin. Jos hommaan semmosia niin pidetäänkö minua väistämättä kehätaistelijana? Pelkääkö kaikki?

Miksi noihin kuteisiin on liitetty tuo MMA niin vahvasti? Pari kertaa olen nähnyt Tapout paidan hyvinkin hintelän teinin päällä, enkä usko millään että kyseinen kaveri kamppailisi kehässä millään muotoa. Jotenkin tulee heti ristiriitainen tunne vaikka vaatteet ovat esim. paljon siistimpiä kuin ööverit ed hardyt.

Onko kellään normaalikokoisella jampalla MMA paitoja/kuteita ? Onko tullu sanomista tai onko joutunu vetämään jotain hiuksista asian perille viemiseksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Semmonen nyt ihan ekaksi, että niitä painoluokkia on useita, eikä kaikki ottelijat oo tosiaankaan mitään massamonstereita.
Ja lisäksi, jos noita paitoja/merkkejä pitäisi vaan "truu-HC-fighterit" niin ois aika rajalliset markkinat noilla, eli eiköhän noi oo ihan myös lajeista innostuneille ja kiinnostuneille ihmisille suunnattu.

Semmonen nyt ihan ekaksi, että niitä painoluokkia on useita, eikä kaikki ottelijat oo tosiaankaan mitään massamonstereita.
Ja lisäksi, jos noita paitoja/merkkejä pitäisi vaan "truu-HC-fighterit" niin ois aika rajalliset markkinat noilla, eli eiköhän noi oo ihan myös lajeista innostuneille ja kiinnostuneille ihmisille suunnattu.

No onhan toki eri luokkia. Kyllä sen nyt jollain tavalla näkee onko otellu kertaakaa vai paljonkin, joskin aina ei voi olla ihan varma. Kuteet kyllä kiinnostaa, mutta vähän sama kuin gaspin kanssa, heti pomppaa laji esille. Miksi noissa on se tausta, joku ottelijako ne on suunnitellut?

Mulla on Warriorin paitoja 4kpl ja on tosi laadukkaita. Hintakin sen mukainen.

Noita MMA-kuteita pitää kaikki, ketkä eivät ole vapaaottelijoita. Ei kukaan jalkapalloilijakaan liiku pelipaidassa siviilissä.

Noita MMA-kuteita pitää kaikki, ketkä eivät ole vapaaottelijoita. Ei kukaan jalkapalloilijakaan liiku pelipaidassa siviilissä.

Aha? Ai että MMA ottelijat eivät pidä sponsoriensa paitoja päällä.. Aika kummallista, sulla oli varmaan sisäpiirin tietoa tässä asiassa.

Jotkut nuoret miehet pitävät yllään sangen tiukkoja ja värikkäitä vaatteita, mutta heihin tutustuttani yllätyksekseni paljastuukin etteivät he olekaan hinttejä. Pidä sellaisia vaatteita mistä pidät ja joissa tunnet olosi mukavaksi. Jos joku urpo tulee tivaamaan ootko fighteri niin anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Itselläni ei ole kun yksi Everlastin paita, se tosin johtuu enimmäkseen siitä että olen pihi. Yleensä ostan vaan Ramones-paitoja, ostakaa tekin.

Kun muistaa pistää pari teepaitaa ja ehkä poolon sinne UFC hupparin alle, niin hyvää tulee. Osa ihmisistä, ainakin jotkut nuoremmat, varmasti luulevat joksikin suureksi tappelijaksi ja tulee respectiä. Sitten tietenkin osa jengistä ei tiedä mitä UFC tai MMA on, joten siinä kohtaa se 100€ huppari menee hukkaan. Toki tuo paita on siinä mielessä vähän kaksiteräinen miekka, että joku känninarkkari voi helposti tulla vittuilemaan. Ja sitten kaikki ihmiset ympärillä jää innoissaan odottamaan että teet jonkun ninjaliikkeen.

Kyllähän noin käy Gaspeillakin. Kerran hain muksun kirjaston muskarista kun tulin suoraan salilta Gaspit jalassa. Heti oli kaksi bensalenkkaria pihalla kysymässä paljonko penkistä nousee. Wtf? En minäkään random ihmisiltä kysele coopperia jos niillä on lenkkarit jalassa.

Mä oon sitä mieltä, että paita ku paita. Voi niitä muutkin ku MMA:ta harravastavat käyttää. Monella tutullani on "MMA-vaatteita", vaikka eivät lajia harrasta ja ovat normaalikokoisia jätkiä. Itekkin olen ajatellut ostaa jonkin TapOutin paidan, koska ne ovat hienoja. Toki kodarin juttu känninarkeista saattaa pitää paikkansa..

Noi paidat on noloja. Sori. Noita paitoja pitää ihmiset jotka ei tiedä mitä tehdä viikkorahoille. Lisäksi TUF on paskin sarja ikinä. :pano:

Sä sovit varmaan tohon Kodarin viestissä mainittuun porukkaan :rolleyes:

Noi paidat on noloja. Sori. Noita paitoja pitää ihmiset jotka ei tiedä mitä tehdä viikkorahoille. Lisäksi TUF on paskin sarja ikinä. :pano:
Just, joo. Kuten kaikki tietää MMA = TUF.

Hienoja paitoja, ja en ymmärrä mitä noloa niissä on. Paita ku paita, mitä aiheella on väliä. Asennevamma niiden puolelta jotka välittää siitä mitä muilla on päällä.

Hienoimpia paitoja mitä itse olen nähnyt, ei perus "logo/häkkyrä keskellä, ympärillä sanoja esim. college, 1972, academy, etc.".

Sopisko tänne vaikka sellainen kysymys, että mistä liikkeistä ihmiset ovat tilailleet nuita t-paitoja, huppareita jne?

Pistä eka linkki sherdogin rekordiisi, niin katsotaan eka ootko ansainnu pitää noita MMA-vaatteita ;)

Btw. Eikös toi Silverstar ainkin sponssaa myös surffareita tms. ? Eli ehkä ennemminkin tämmöinen "extreme"-merkki, kuin pelkkä MMA.

Pistä eka linkki sherdogin rekordiisi, niin katsotaan eka ootko ansainnu pitää noita MMA-vaatteita ;)

Btw. Eikös toi Silverstar ainkin sponssaa myös surffareita tms. ? Eli ehkä ennemminkin tämmöinen "extreme"-merkki, kuin pelkkä MMA.

Rekordi olisi varmaan aika huono, muutama ratkaisematon nakkikopilla klo 04 sunnuntai aamuna. Siellähän ne kovimmat kamppailut tunnetusti käydään. :D

Ei vaan en edes harrasta vapaaottelua (jotain muuta kamppailulajia kyllä), mutta en silti näkisi ongelmaa pitää noita kuteita lenkkipoluilla, salilla tai muuten vaan oleillessa, koska hienojahan ne ovat mielestäni. Jos nyt satun näkemään jollain ko. genren paidan niin en nyt automaattisesti yhdistä häntä miksikään vapaaottelijaksi. Enemmänkin näen ne samalla tavalla fanituotteina kuten bändipaidat jne.

Enemmänkin näen ne samalla tavalla fanituotteina kuten bändipaidat jne.
Sama. Onhan esim. MMA ihan hieno seurata, eli fanittaa.

Miksi ei ole juntti tjsp., minä ihmiset nyt pitääkään noita paidan pitäjiä, jos pitää vaikka jotain Manchester United paitaa vaikka ei itse edes futista pelaa?

Edelleen, noi paidat on hienoja.

Täältä olen itse tilannut ihan reenikamoja, mutta ajattelin ehkä t-paitojakin täältä tilata:
http://www.jabb.se/Shop/Index.php?sLang=LangEng
Fashion linkin alta löytyy peruskuteet.

Tilaus tuolta toimi erittäin hyvin, vajaa viikko meni niin oli kamat postissa. Kruunut kannattaa ite muuntaa euroiksi oman pankin valuuttakursseilla, tuntuu että noiden oma laskin heittää ylimääräisiä euroja, tosin en tiedä välittyykö se laskuun vai onko muodon vuoksi.

Vaatteet on hemmetin hienoja kyllä. Jotenkin mulla on niin outo luonne että väkisinkin kelaan aina samat..

gasp vaatteet -> kehoilija (no oikeasti ainaki better bodies korostaa kroppaa ja paljonkin), futispaita -> sohvaperuna tai jokin jalkapallofani, skatekuteet -> en sano mitään, MMA -> pitäs olla kai fani tai otella edes kiskalla. No äkkiähän tuo hoituu, nyt on pääsiäinen jos otan vähän turpaani niin on oikeus pitää kledjuja ;)

Jotenki musta tuntuu että yllättävän moni ajattelee samoin. Toivottavasti olen kuitenki vaan vainoharhainen ja saan siihen oikeat lääkkeet, meinaan noi vaatteet on hienoja. Onko koot muuten (reiluja vai niukkoja)?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom