MMA Joensuu??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ufc 57 katseluilta reeniporukalle lauantaina 11.2. Os. lylykoskentie 26.
Siin 20.00 olis tarkotus alotella.
Jos et löydä paikan päälle ni soita jonille 0451381338. :)

Keles, treeneissä oli Jeren lisäksi tänään vain 2 heppua. Nyt prkl aktiivisuutta hiukan, että toiminta ei lopu heti alkuunsa. Vapariseuraa on haaveiltu Joensuuhun jo pitkään ja nyt kun toiminnalle on loistavat puitteet niin homma uhkaa tyssätä heti alkuunsa.

Jos nykyiset (yleensä ma klo 20.00 ja to klo 18.00) treeniajat ei käy, ilmoitelkaa tähän sopivia aikoja niin järkätään sitten treenejä vaikka useammin.

Juu ei ainakaan mun luona. On nääs töitä lauantaina ja sit joutuu työporukan kanssa lähtee jonneki vitun teatteriin kaljaa imemään. Hilpeä viikonloppu tiedossa. :rock: :kippis1: :urjo:

Perjantaina tosiaan on tarkoitus perustaa Joensuuhun oma vapariseura ja aloittaa toiminta virallisesti. Aktiivista treenaajaa alkaa olla mehevästi kasassa ja kaikkien innostus on kova.

Nimiehdotuksia seuralle otetaan vastaan =)

Niin elikkä kuten drizzt jo ytimekkässti ilmaisikin, 3.3.2006 AD perustettiin MMA Joensuu, eli nyt Joensuussa on virallisesti vapari- & lukkopainiseura. Syksyllä tarkoitus aloittaa alkeiskurssit mutta mukaan treeneihin voi toki tulla jo aikaisemminkin ainakin jos mun mielipidettä kysytään...

Salivuorohakemus kesän vuoroja varten on jätetty Joensuun kaupungin liikuntatoimeen ja kaikki näyttää toistaiseksi hyvältä.

Seuran sisäinen organisaatio/hierarkia ei ole vielä oikein selvillä mutta Foodie on ilmeisesti pääjehu ja tehtävät jaetaan tasaisesti parin "ydinporukkaan" kuuluvan hemmon kesken.

PS. Heti kun seura saa rahaa niin mä veloitan 7 euroa Rantakylän painimolskin salimaksuista prkl. Ei tainnu ku kaks jannua maksaa osuutensa mulle niistä vuoroista ja loput meni sit omasta pussista grrr :david:

Vieläkö vääntöporukkaan mahtuisi kokeilemaan pari kaveria? Saako harkkoihin tulla kattelemaan vai pitääkö ilmoittautua jonnekin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Totta hitossa mahtuu! Huomenna, siis tiistaina 8.5. Areenalle klo18 vaan hopi hopi :) Annatte vaksille 2 euroa tai livahdatte portista sisään jos omatunto kestää...

Hirveesti on porukka kysellyt että mahtuuko mut aika vähän on paikalle tullut loppupelissä. Meillä on pieni porukka kasassa johon on helppo tulla mukaan, eli eikun vaan messiin!

EDIT: Niin ja saa tulla vaan katselemaankin mut itse ottaisin shortsit ja t-paidan messiin ja samantien treenaamaan. Mut ihan miten itse haluaa.

Hmm minä päivinä te treenailette? Ja mihin teidän treenailu lähinnä painottuu? Tulee oltua joensuussa Ke-Su niin voisin tulla heilumaan teidän kanssa jos on asialliset treenit.

Tällä hetkellä treenit Areenalla tiistaina ja torstaina 18:00-20:00. Treenaus painottuu tällä hetkellä täysin mattotekniikoihin. Ensi kuussa alkaa vuorot 3x viikossa Rantakylän painimolskilla jossa tarkoitus ottaa myös pystytekniikat ja alasviennit yms. mukaan.

Jees, käsittääkseni siellä ei ole hirveemmin porukkaa? Olis pari kaveria jotka vois tulla myös. Etenkin pikkuveli joka on tosin vasta kohta 17v ja ilman ihmeempää kamppailulaji taustaa, että sopisikohan tällänen kaveri treenailemaan sinne myös?

Jeshe sanoi:
Jees, käsittääkseni siellä ei ole hirveemmin porukkaa? Olis pari kaveria jotka vois tulla myös. Etenkin pikkuveli joka on tosin vasta kohta 17v ja ilman ihmeempää kamppailulaji taustaa, että sopisikohan tällänen kaveri treenailemaan sinne myös?

Mukaan vaan, tällä hetkellä on tuota porukkaa aika vähän ja jokainen saa varmasti henk. koht. ohjausta.

On meillä siellä vakiporukassakin sellaisia jotka aloitti vaparin ekana lajina tänä vuonna eli sitä ei kannata huolehtia.

Ikään en ota kantaa, käsittääkseni ollaan porukalla keskusteltu että alkeiskurssin ikäraja syksyllä on 18v. ja 16-17v. pääsee treenaamaan "tapauskohtaisesti" eli lähinnä halutaan vaan katsoa että jos nuorempi kaveri tulee ni sillä pitää ego kestää treenata turvallisesti eikä aleta repimään lukkoja sata lasissa niin että paikat paukkuu. Mut tää koskee virallisesti vain ensi syksyn alkeiskurssia, tulkaa vaan nyt treeneihin niin siitä se lähtee.

Jees hyvältä kuulostaa! Tullaan EHKÄ käväsemään Nightin portsari porukan kanssa treeneissä mikäli paikat kestää tai aikaa riittää :evil:

Moi, mitenkäs treenailette nyt kesän aikana? Olen heinäkuussa kesälomalla ja meinasin tulla kotikonnuile pyörimään pariksi viikoksi, että mahtuisko mukaan? Olen treenaillut vaparia täällä Lappeenrannassa nyt parisen kuukautta ja ei viittis olla lomallakaan ihan treenaamatta.

Mun puolesta voit tulla mutta jos meinaat useammin käydä niin pientä salimaksua jouduttaisiin perimään todennäköisesti. Mut mä en oo seuran pj joten parempi kun en sano mitään sen tarkemmin. Muistaakseni seura veloittaa n. 40 euroa kolmen kuukauden kesätreenistä joten kuukauden treenaaminen lienee sit kolmasosa tuosta summasta. Ehkä. :)

Enivei, treenit MA, TI, TO klo 17:00-18:30 Rantakylän koulun painisalissa. (Pataluodonkadulla). Tervetuloa.

Tuli vaan mieleen että käykö teillä reenaamassa yhtään tällaisia pituusrajoiteissia kavereita? On nimittäin aika turhaa vääntää itteään isompia ja pidempiä vastaan. No, eni vei jos vaan sopiin niin tulen huomenna (torstaina) tai ens maanantaina pyörähtämään salilla?

Suositut

Back
Ylös Bottom