MMA Joensuu??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mites tuolla Areenalla pystyy pyörimään ilman pukua? On meinaan aika tappava se Areenan tatamin pinta Saako ainakin näin alussa treenata gi:ssä vai pitääkö hommata oikea vapariasu?

Ihan mielenkiintonen pointti. Treenin voi varmasti alottaa ihan t-paidalla ja verkkareilla. Itse ajattelin hankkia lisävarusteita sitten mielenkiinnon mukaan, jos esim gi-tekniikoita innostun opiskelemaan. Tietysti jos gi:n omistaa niin tuskimpa siitä haittaakaan on.

Noniin, ensimmäiset treenit on nyt takana. Paikalle saapui kuusi henkilöä, mikä on oikein hyvä startti. Mattotreeni lähtikin mukavasti käyntiin Jeren opastamana, josta iso kiitos hänelle.

Areenan tatami oli kyllä äärimmäisen heikko, joten jos jollain on ehdotuksia (vapaasta) tatamista tai painimatosta, niitä otetaan mielellään vastaan.

Lisää treenaajia toki kaivataan, joten pistäkääs sanaa liikkeelle. Seuraavat treenit on tarkoitus pitää sunnuntaina (15.1) klo 18.00-20.00 paikkana edelleen Areena.

Jeps, oli todella erittäin mahtavan helvetin hienoa :) että Jere pääsi vetämään. Mites ne sunnuntain treenit, onko kellään ideoita mikä olisi seuraava "uusi juttu" jota vois treenata? Itse edelleen muistutan että potkutyyny ja pistarit ainakin löytyy... vink vink.

Jalkalukkoja haluaisin mallailla mutta niistä mulla ei ole hajuakaan, paitsi nilkkalukosta jotain kokemusta (=toimii treeneissä, ei oikeassa tilanteessa). Vaikka tää ehkä kuulostaa jonkun mielestä vitun typerältä niin silti oon sitä mieltä että otettais, niille kerroille kun Jere ei pääse meitä opastamaan, mallia jostain videosta tms. kun ei niitä liikkeitä tyhjästäkään kannata kehitellä...

Mut miten toi videohomma hoidetaan, sitä en tiedä. Jokainen katsoo kotona pikku pätkän, ja iskostaa liikkeen jotenkuten muistiinsa ja kirjoittaa pari juttua muistilapulle ja sit treeneissä aletaan porukalla tavaamaan niitä muistiinpanoja ja mallaamaan miten kyseinen tekniikka lähtee etenemään...?

Ehdotuksia?

PS. Kenellä nyt olikaan se Jeren numero - oiskohan hän sunnuntai-iltana joutilaana? ;)

Mie

Itte tosin tiiän noi perus jalkalukot suht hyvin. Tullu joskus reenattuu niitäkin. Pitää ens kerralla ottaa vaikka muutamat. :rock:

Mites ne sunnuntain treenit, onko kellään ideoita mikä olisi seuraava "uusi juttu" jota vois treenata? Itse edelleen muistutan että potkutyyny ja pistarit ainakin löytyy... vink vink.

Itse ehdottaisin guardin passauksia ainakin jossain vaiheessa. Ota vaan potkutyynyt ja pistaritkin mukaan. Tuo treeniin vähän monipuolisuutta. :whip:

Mut miten toi videohomma hoidetaan, sitä en tiedä. Jokainen katsoo kotona pikku pätkän, ja iskostaa liikkeen jotenkuten muistiinsa ja kirjoittaa pari juttua muistilapulle ja sit treeneissä aletaan porukalla tavaamaan niitä muistiinpanoja ja mallaamaan miten kyseinen tekniikka lähtee etenemään...?

Voin ottaa läppärin vaikka sunnuntaiksi mukaan :D

drizzt919 sanoi:
Itte tosin tiiän noi perus jalkalukot suht hyvin. Tullu joskus reenattuu niitäkin. Pitää ens kerralla ottaa vaikka muutamat. :rock:

Jeps, sä tiedät nimenomaan ainakin nilkkalukon, eli heel-holdin/anckle-lockin http://www.bjj.org/techniques/aranha/anklelock/

Suora polvilukko http://www.bjj.org/techniques/jen/tech13/ on kans meillä joskus ollu kokeilussa mutta kunnon polven vääntelyt on jääny testaamatta.

Mut onhan noissakin jo hallitseminen, kenelläkään tuskin on haluja opetella kahtakymmentää tekniikkaa huonosti vaan ennemmin ottamaan vaikka pari perustekniikkaa ja hioa ne silleen että ne toimii oikeesti.

Foodie sanoi:
Voin ottaa läppärin vaikka sunnuntaiksi mukaan :D

Ja tähän väliin annan hyvän mmatracker/dc++ vinkin; Tony Cecchine Catch Wrestling (olikohan 9 osaa tjsp.), se on lukkopainia viimeisen päälle, todella toimivaa ja Tonyn videot on kehuttu maasta taivaisiin sekä tekniikkojen toimivuuden että perusteellisuuden puolesta.

Vähän asiaa sivuten: http://sfuk.tripod.com/reviews/lost_hook.html

AAAAARGHH Takdown, strike, triangle, eiku nii joo pari muutaki tyyppii löysin jotka on kiinnostunu väännöstä. :hyper:

Perustin treeni-ilmoittelua varten oman ketjun Kurssi-ilmoitukset, lajinäytökset alueelle. Jatketaan myös keskustelua siellä.

Oisko kuitenkin niin että marttakerho pidetään tässä ketjussa ja sitten tohon toiseen ketjuun ilmoitetaan vaan treeniajat? Meinaan että jos tuo kurssi-ilmoitukset -osiossa oleva ketju täyttyy jostain muusta kun treeniajoista niin ylläpito varmaan pistää ketjun lukkoon. Ketjulukko guardista.

EDIT: Niin ja oli mulla asiaakin, eli unohdin eilen sanoa että Hokutoryu:n puolelta olisi enemmänkin kiinnostuneita jos treenit ei olisi päällekäin Hoku-treenien kanssa. Hokussa treenit MA, KE, TO, LA. Mutta päällekkäisyyksiltä tuskin mitenkään vältytään ja jokainen päättää itse kumpaa treenaa. Mut pointtina se että siellä olisi kiinnostusta tulla kokeilemaan jos esim. tiistaina, perjantaina tai sunnuntaina saataisiin treenit järjestettyä jokusen kerran.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oisko kuitenkin niin että marttakerho pidetään tässä ketjussa ja sitten tohon toiseen ketjuun ilmoitetaan vaan treeniajat?

Tämä käy varmaan ihan hyvin.

Kyselin muuten niitä vapaita molskeja. Ainoa vuoro mikä siellä on vapaana on perjantaina klo 18.30-20.00 ja 20.00-21.30. Jos nyt oikein luin tuota hinnastoa niin hintaa tuolle tulee 3,5e/h per molski.

Foodie sanoi:
Tämä käy varmaan ihan hyvin.

Kyselin muuten niitä vapaita molskeja. Ainoa vuoro mikä siellä on vapaana on perjantaina klo 18.30-20.00 ja 20.00-21.30. Jos nyt oikein luin tuota hinnastoa niin hintaa tuolle tulee 3,5e/h per molski.

No hitto sä ehdit aina ennen mua :) Nimittäin olin tekemässä eilen illalla ilmoitusta "MMA Joensuu"n treeneistä mutta ehdit ensin... Ja nyt just soitin liikuntatoimistoon (mutta olivat varattuja) ja sä ehditkin ensin.

Keneltä kysyit tuota molskia? Mulle kyllä kävisi perjantai 18:30-20:00. Ja mistä tuon hinnaston kaivoit? Soittelen kohta uudestaan tuonne Jns liikuntatoimistoon ja kerron tarpeemme.

EDIT: Nyt on numero henkilölle jolta saa varattua kaupungin liikuntatiloihin vuoroja, on lomalla ja palaa huomenna. Soittelen huomenna hänelle ja yritän kysellä missä mennään.

Jep, lomalla oli, mutta siellä oli toinen avulias täti, joka selvitti asian.

Hinnasto löytyi tuon sivun Liikuntatilojen ja -paikkojen vakiovuorojen hakuajat -linkistä.

Keskusteleppas heidän kanssa voidaanko noita vuoroja varata tarpeen mukaan eikä vakivuoroiksi

Toranaga sanoi:
Näkyi olevan noissa Espoon vaparikisoissa joku edustamassa seuraa nimeltä MMA Joensuu. En tiennyt että sielläkin vaparia treenaillaan.
...
Ja sitten kun FinnCageFight 22:ssa MMA Joensuun tiimi pyyhkii kehää/häkkiä kaikilla vastustajillaan ylivoimaisen suvereenisti, niin muistakaamme, että kaikki sai alkunsa yhdestä ainoasta viestistä Pakkotoistolla.... :)

reino sanoi:
Ja sitten kun FinnCageFight 22:ssa MMA Joensuun tiimi pyyhkii kehää/häkkiä kaikilla vastustajillaan ylivoimaisen suvereenisti, niin muistakaamme, että kaikki sai alkunsa yhdestä ainoasta viestistä Pakkotoistolla.... :)

Jep, muistakaa sitten kiittää minua:D

No ei sentäs. Mielenkiinnosta vaan silloin kyselin kun asia minua niin kovasti mietitytti. Ja ei sitä tiedä vaikka joskus tulis takaisin sinnepäin lähdettyä, niin olishan se sitten hyvä että vois alkanutta harrastusta jatkaa siellä.

Tää on nimittäin ihan parasta hommaa tää lukkopaini/vapari minun mielestä:rock:

Foodie sanoi:
Noniin, ensimmäiset treenit on nyt takana. Paikalle saapui kuusi henkilöä, mikä on oikein hyvä startti. Mattotreeni lähtikin mukavasti käyntiin Jeren opastamana, josta iso kiitos hänelle.

Areenan tatami oli kyllä äärimmäisen heikko, joten jos jollain on ehdotuksia (vapaasta) tatamista tai painimatosta, niitä otetaan mielellään vastaan.

Lisää treenaajia toki kaivataan, joten pistäkääs sanaa liikkeelle. Seuraavat treenit on tarkoitus pitää sunnuntaina (15.1) klo 18.00-20.00 paikkana edelleen Areena.

Joo, tuonne tosiaan kannattaa jotkut polvisuojat mukaan ottaa..Eilen oli itellä eka kerta ja kummastakin polvesta puuttuu 3x3cm kokoset palat ihoa ja tulehtuneet aika mukavasti.:) Samoin jalkapöydistä puuttuu mukavat siivut ihoa. Jää ainakin tämän viikon loput reenit käymättä, kunhan nuo entiset haavat umpeutuu niin sitten.

UFC 57 katseluilta Joensuussa?

Olisiko "MMA Joensuu"n porukalla mielenkiintoa kerääntyä lauantai-iltana 11.2. Joensuuhun katsomaan uusinta UFC:tä? Eli siis UFC 57, jonka ensilähetys jenkeissä on 6.2.

Eli ne jotka jaksaa viikon odottaa ja haluaa katsoa isolla(?) lössillä tuon matsin niin pistäkää viestiä tähän foorumille. Toivomuksia kellonajoista voi myös esittää, itse tosin pääsisin vasta klo20 aikoihin paikalle :(

Fight card tässä:
http://www.ufc.tv/index.cfm?fa=EventDetail.FightCard&eid=146

Ilman muuta. Mistäs tuo saadaan suorana näkymään? Lauantaina on myös GCM Mars, josta tosin Rupposen matsi oli ilmeisesti peruttu.

Olen ollut tämän viikon sairaana, mutta nyt alkaa olla jo paranemaan päin. Vaikka harvoin on kipeänä niin harmittaa kyllä kun treenit menee ohi:/

Mites heikossa hapessa noihin treeneihin uskaltaa raahautua? On nimittäin "hieman" aikaa siitä kun ole kunnolla mitään treenannut jakunto on aivan nollissa sekä tekniikat jäässä. Vai kannattaisiko suosiolla hakea vauhtia pari viikkoa sitten aloitetusta thaikusta ja tulla paikalle vasta sitten kun selviäisin treeneistä edes suunnilleen tajuissani?

Mukaan vaan ehdottomasti! Seuraavat treenit Areenalla torstaina klo18. Mun mielestä meillä on homma pysynyt siinä mielessä järkevänä että kuntotreenit hoidetaan omalla ajalla, toki painiminen on välillä rankkaa mut sehän kuuluu asiaan :)

Suositut

Back
Ylös Bottom