TinCan <3 Lento lähtee 12.7. joten ihan kivasti siinä jää mielestäni aikaa. Yritän jättää mahdollisimman vähän painoa viimeisten päivien vedoille, koska kaikki on muutenkin uutta ja jännää ja veto on varmasti vaikeampi kuin kotona tehtynä.
Ulkonäköpaineista olen sitä mieltä, että ulkonäöstä tulee paineita vain, jos itse antaa siitä tulla. Tottakai kun siihen puntarille nousee, koko maailma katsoo ja arvostelee joka ikistä pientä asiaa sinussa, mutta se on itsestä kiinni miten sen antaa vaikuttaa. Minä, kuten varmasti moni muukin nainen, olen pitkään taistellut itseni hyväksymisen kanssa ja kun vihdoin olen siihen päässyt, en aio enää luopua siitä. Jokainen meistä on erityinen ja kaunis omalla tavallaan, se vain pitää oppia itse omasta peilikuvastaan näkemään. En kuitenkaan aio siihen perunasäkkiin pukeutua, vaikka olikin mielestäni aivan mahtava idea :D Haluan olla puntarillakin niin hyvännäköinen kun vain kovan painonvedon jälkeen voin olla, mutta enemmän teen sen itseni kuin muiden takia. Riittää, että tunnen itse olevani viehättävä, sillä itseluottamus on seksikkäintä mitä on. Mutta vaikka tämä on se linja, jolla haluan itse olla, olen kyllä tietoinen, että tämä kaikki on bisnestä ja seksi myy paremmin kuin urheilulliset lahjat.
Tuosta trash talkista on jo kysytty muutamaan kertaan ja ikävä tuottaa pettymys, mutta sitä ei tulla ainakaan mun osaltani kuulemaan. Sekin totta kai on osa bisnestä, tiedän sen kyllä, mutta se ei sovi mulle enkä sen vuoksi halua/aio lähteä sille linjalle. Olen pääasiassa iloinen ja hyväntuulinen tyyppi ja sellaisena aion pysyäkin. Ja eiköhän sekin ole jo aika nähty, miten kornia on, kun joku lähtee vetämään roolia, joka ei millään lailla kohtaa todellisen persoonan kanssa. Dont talk trash that your ass can’t cash.