MMA-Blog - Tina Lähdemäki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja btw, suuret muutokset elämässä tarkoittavat minulle usein myös suuria muutoksia ulkomuodossa. Octagonissa tullaan nyt näkemään vaaleatukkainen Tina, toivottavasti tykkäätte. ;)

Hyvä peliliike imo, auttaa varmasti osaltaan jäämistä ihmisten mieliin. Miten sulta muuten englanti taittuu puhumalla?

Amerikan kieli sujuu mielestäni aika hyvin. Puhun ja ymmärrän englantia kiitettävästi, mutta valitettavasti sitä ei enää tule niin paljoa käytettyä kun en sitä töissäkään juuri tarvitse. Tämän vuoksi välillä saattaa iskeä suomalainen ujous, jolloin englantini saa rallienglantimaisia piirteitä :D Tosin ajattelin vielä ennen lähtöä vähän kerrata ja kartuttaa sanavarastoani, ettei tulisi niitä noloja hetkiä: Öööööö, tö fait vas kuut.

1.Mitä mieltä olet yleisesti naisvapaaottelijoihin kohdistuvista ulkonäköpaineista? Osalle ottelijoista ulkonäkö on tärkeä osa heidän markkina-arvoaan ja he pyrkivät selvästi myös hyödyntämään sitä (Ronda, Tate jne.) ja toisaalta on paljon ottelijoita, jotka eivät lähde siihen leikkiin mukaan ollenkaan. Nähdäänkö sinut punnituksissa niukassa ja seksikkäässä asussa vai kenties mielenilmauksellisesti perunasäkissä? :)

2.Entä mitä mieltä olet ns.trash talkin hyödyntämisestä itsensä esille tuomiseksi ja kiinnostavuuden lisäämiseksi? Onko sinulla twitter-tiliä ja alkaako jossain vaiheessa kuulua huuteluja Gadelhan suuntaan? Henk.koht toivon sitä, koska mielestäni siitä todella on apua uran edistämisessä, tuntui se sitten kuinka hölmöltä tahansa. UFC on pitkälti viihdebisnestä ja fanit kaipaavat sitä viihdettä otteluita odotellessakin.

Bonarina vähän paljasta pintaakin ;)

tumblr_mn8ty3OygN1sqitbuo1_500.gif

1065172191_9437450e4b.jpg

Lähdettekö hyvissä ajoin jenkkeihin, että ehtii tottumaan aikaan ja saa rauhassa pudotella painoa?

2.Entä mitä mieltä olet ns.trash talkin hyödyntämisestä itsensä esille tuomiseksi ja kiinnostavuuden lisäämiseksi? Onko sinulla twitter-tiliä ja alkaako jossain vaiheessa kuulua huuteluja Gadelhan suuntaan? Henk.koht toivon sitä, koska mielestäni siitä todella on apua uran edistämisessä, tuntui se sitten kuinka hölmöltä tahansa. UFC on pitkälti viihdebisnestä ja fanit kaipaavat sitä viihdettä otteluita odotellessakin.

Nyt on pakko kuitata, hyvässä hengessä toki;) Jos nyt olisit seurannut suomivaparia niin tietäisit varmaan että Tinalla on twittertili (@JeallyBeanRNC) ja että Tina on oikeastaan #TwitterTrashTalking pioneereja suomessa :D

Nyt on pakko kuitata, hyvässä hengessä toki;) Jos nyt olisit seurannut suomivaparia niin tietäisit varmaan että Tinalla on twittertili (@JeallyBeanRNC) ja että Tina on oikeastaan #TwitterTrashTalking pioneereja suomessa :D

Hyvä juttu, toivottavasti jonkinlaista pientä heattia saataisiin match upin ympärille.

TinCan <3 Lento lähtee 12.7. joten ihan kivasti siinä jää mielestäni aikaa. Yritän jättää mahdollisimman vähän painoa viimeisten päivien vedoille, koska kaikki on muutenkin uutta ja jännää ja veto on varmasti vaikeampi kuin kotona tehtynä.

Ulkonäköpaineista olen sitä mieltä, että ulkonäöstä tulee paineita vain, jos itse antaa siitä tulla. Tottakai kun siihen puntarille nousee, koko maailma katsoo ja arvostelee joka ikistä pientä asiaa sinussa, mutta se on itsestä kiinni miten sen antaa vaikuttaa. Minä, kuten varmasti moni muukin nainen, olen pitkään taistellut itseni hyväksymisen kanssa ja kun vihdoin olen siihen päässyt, en aio enää luopua siitä. Jokainen meistä on erityinen ja kaunis omalla tavallaan, se vain pitää oppia itse omasta peilikuvastaan näkemään. En kuitenkaan aio siihen perunasäkkiin pukeutua, vaikka olikin mielestäni aivan mahtava idea :D Haluan olla puntarillakin niin hyvännäköinen kun vain kovan painonvedon jälkeen voin olla, mutta enemmän teen sen itseni kuin muiden takia. Riittää, että tunnen itse olevani viehättävä, sillä itseluottamus on seksikkäintä mitä on. Mutta vaikka tämä on se linja, jolla haluan itse olla, olen kyllä tietoinen, että tämä kaikki on bisnestä ja seksi myy paremmin kuin urheilulliset lahjat.

Tuosta trash talkista on jo kysytty muutamaan kertaan ja ikävä tuottaa pettymys, mutta sitä ei tulla ainakaan mun osaltani kuulemaan. Sekin totta kai on osa bisnestä, tiedän sen kyllä, mutta se ei sovi mulle enkä sen vuoksi halua/aio lähteä sille linjalle. Olen pääasiassa iloinen ja hyväntuulinen tyyppi ja sellaisena aion pysyäkin. Ja eiköhän sekin ole jo aika nähty, miten kornia on, kun joku lähtee vetämään roolia, joka ei millään lailla kohtaa todellisen persoonan kanssa. Dont talk trash that your ass can’t cash.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä Tina! Uusi vaaleampi ja hoikempi Tina toimii kympillä! :hyvä: Ja hyvät kommentit Twitterissä. Gadelhan kasvoista ei näy ainakaan kovin kova PEDien käyttö, mutta on sataprosenttisen varmaa, että Nova Uniaion ryhmässä niitä ainakin käytetään. Toivottavasti brassit eivät ole niin dorkia, että ottavat tämän jonain vittuiluna. Pointtihan on myös näyttää, että nämä naiset ainakin on kiellettyjen aineiden osalta puhtaita.

Nyt lähden Cristiane Santosin kanssa saunomaan ja vertailemaan varustuksiemme kokoja. Isompihan sillä on varmasti.

Uusimmassa Inside MMA jaksossa oli juttua Tinasta ja näytettiin matseista videota ja Tinasta videota missä kertaa tuosta testaus hommasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom