MM-2006 lätkäryhmä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu
Toi Bergenheimin istutus penkillä on minusta yksi suurimmista ihmetyksistä. Kaveri pelas todella hyvin USA pelin, fyysinen ja röyhkeä.. just sellanen kaveri jota pitäis peluuttaa Kanadaa vastaan, mut ei...

Ja toi ketjuruletti ihmetyttää..

kyllä toi peluutus kusi ainakin pahasti. Ja esimerkiksi uskon vahvasti että karalahti jakaisi kovia pommeja tuolla. Suomella isoja pakkeja mutta ei yhtään taklausta tossa pelissä. Ihan älytöntä. Karalahden olis voinu ottaa berg tilalle. Siis ku se mies ei oo yksissäkän kisoissa ollu hyvä.

Kyllähän suomella oli olympialaisissa kumminki huippujoukkue.

Juzzi87 sanoi:
itse asiassa j.ruutu sai hankittua jäähyn crosbylle. mutta ei häntä edes peluutettu! vittu. on sielä paskempiakin.

Ja norrena maalille. Voi TERVE. Tossa pelissä näki jo sen että norrena on hukassa. Ei montaa torjuntaa ja kaikki ne oli aika haparoivia. Ei tästä tuu nyt mitään. Bäkke maalille kylmästi. Piti viimeeksi ruottia vastaan nollan

no, jos Bäkke pantais maaliin niin puolivälierän voi vaikka luovuttaa!! norrenalla on sentäs perusvarmuutta noissa torjunnoissa. niklaksen pää ei kestä tiukassa paikassa... lisäksi norrena pystyy avaamaan peliä paljon paremmin kuin bäckström.

joo berg kotia, samoin mäntylä - no ei sinne taitais jäädä sit ku 5 puolustajaa...

Colin sanoi:
Venäjällä 142 miljoonaa asukasta. Suomessa 5 miljoonaa asukasta. Totta helvetissä tuolta tulee joka vuosi supertähtiä. En näe Suomen tilannetta kyllä mitenkään huonona. M. Koivu, T. Ruutu, Pitkänen, Lehtonen, Filppula, kyllä Suomi tulee jatkossakin pärjäämään noissa mömmöm kisoissa.

Pitkänen mielestäni ainoa supertähti tästä porukasta,m.koivusta ei tule ikinä nhl:ssä mitn muuta kuin 3-4 ketjun pelinrikkoja,ei oo jakautunu tasan jääkiekkoilun lahjat siinä perheessä,filppula nuori mutta taitaa valitettavasti olla liian pieni niihin kuvioihin,euroopassa pärjäisi!T.ruudulla ollu paljon epäonnea,toiv.saisi pelata ens kauden ehjänä niin nähtäisiin että onko tuomosta muuhunkin kuin ottamaan turhia jäähyjä!...Sen verran täytyy ottaa omia sanoja takaisin että kyllähän suomelta löytyy nuoria supertähtiä maalivahtipuolella mutta näitä selänteen ja kurrin kaltaisia pelaajia ei näy eikä kuulu!Mutta nää asiat on mun mielipiteitä,turha tästä sen isompaa väittelyä on järjestää.Tottakai toivon että suomesta tulisi uusia maalinsylkijöitä ja virtuooseja kaikille pelipaikoille mutta en itse usko näin tapahtuvan seuraavaan 5 vuoteen!!Ikävä että kiprun on vallannut rahanhimo,toisaalta ymmärrän joidenkin pelaajien kohdalla ettei mm-kisat kiinnosta olympiavuonna!

no toi oliki lähinnä vitsi :D Mutta aivan sama kumpa sielä tuhnaa. Suomi poijaat on hätää kärsimässä kun pakitki on ihan paskoja.

No ei Suomen peli nyt ihan surkeeta kuitenkaan ollut. Pari pahaa mokaa yv:llä ja Kanada rankaisi niistä heti. Kolmannessa erässä Suomi pyöritti Kanadaa jo miten lystäsi. Maalipaikkoja oli paljon, mutta niitä ei vaan saatu sisään. Olihan siinä jo huonoa tuuriakin( esim. Nummelinin tolppalaukaus).

Ruatti-pelit on aina tasaisia ja tässä turnauksessa Suomella on hyvät tsännssit voittaa, kunhan vaan peli lähtis kulkemaan heti alusta eikä vasta vikassa erässä. Ei Ruotsikan mitenkään kovin vakuuttava ole omissa peleissään ollut. Toivottavasti Norrena saa edes jokusen kiekon kiinni, ettei koko homma kaadu siihen. Niin ja Erkan luulis jo tajuuvan, että Berg täytyy pitää kaukana yv-kentästä. Jotenkin aina pulssi nousee, kun se äijä koskee kiekkoon.:)

Toi oli hyvä veto laittaa luoma nummelinin pariks ylivoimaan...Luoma pelannut kisat hyvin..kävin ite katsoo tanska pelin jyväskylässä sillon ennen kisoja ja luoma näytti sillon aineskin tosi huonolta..mut nyt on yllättynyt positiivisesti..bergenheimin pitäs ehdottomasti olla kentällä..se pystys horjuttaa vastustajaa kovilla taklauksilla ja sit ennen kaikkea osais ajaa sinne maalille eikä pyöriä kulmassa..Hentunen taklas muute aika hyvin eilen siellä kanadan maalin takana:worship: eipä taida niittymäki pelata enää jos tuosta Erkan kommentista pitäs jotain päätellä..ainakaan seuraavassa pelissä..T. Ruudun pitäs kyl heretä ottamasta noita turhia jäähyjä...ketä se hyödyttää jos toisessa päässä missä kiekko on ollut vuosi sitten tökkii jotain:curs:

Turha mun mielest enää puhua Salmelaisest tai Karalahdest. Ne saa mun puolest isoine egoinee olla katsomon puolella.

Aika kauan sai kyllä Berg olla ylivoimas viival ennen kun erkka tajus sen ottaa pois. Luoma oli jo paljon parempi siinä paikalla. Yks vika mikä mun mielest Lehtoses on että se laukoo joka kerta ku se vaan saa kiekon. Kanadan kolmas maali tuli just siitä ku Carter oli metrin päästä ja Lehtonen latas suoraa päin. Nummelin on ollu kyl aivan järkyttävän hyvä ilman sitä ei Suomen ylivoimast tulis yhtään mitää.

Goldberg sanoi:
Turha mun mielest enää puhua Salmelaisest tai Karalahdest. Ne saa mun puolest isoine egoinee olla katsomon puolella.

Aika kauan sai kyllä Berg olla ylivoimas viival ennen kun erkka tajus sen ottaa pois. Luoma oli jo paljon parempi siinä paikalla. Yks vika mikä mun mielest Lehtoses on että se laukoo joka kerta ku se vaan saa kiekon. Kanadan kolmas maali tuli just siitä ku Carter oli metrin päästä ja Lehtonen latas suoraa päin. Nummelin on ollu kyl aivan järkyttävän hyvä ilman sitä ei Suomen ylivoimast tulis yhtään mitää.

Karalahti on ainakin antanut "näyttöjä" jo useamman kerran siihen malliin, että ihan oikein ettei ole maajoukkueeseen mitään asiaa.

Goldberg sanoi:

Toisaalta se oli taas niin tiukka syöttökin lehtoselle että ei se oikein kerinny tekee muuta kun yrittää heittää kiekon pois...ja kanada on tunnettu kyl just siitä että se prässää alivoimalla noit pakkeja ketkä on viivalla niin kohtuullisen rankasti..

Niin ja suomalaiset smliiga pakit hermoilee ja nysvää kun kanadan nhl miehet tulee vastaan. En vieläkään usko miten Berg voi olla niin paska. pelannu sentää kymmenen vuotta nhl:ässä

Nicklas Bäckström on kaikkien aikojen nuorin tre kronorin pelaaja MM-kisoissa, Nicklas Bäckströmillä on ikää 18v 6kk:)

Suomen jääkiekkomaajoukkueen ykkösmaalivahdin Antero Niittymäen MM-kisat ovat ohi. Tiistaina tehdyissä tutkimuksissa ilmeni, että Niittymäen sisäreiden lähentäjälihaksessa on pieni repeämä, jonka toipuminen kestää 3-5 viikkoa. Asiasta kertoi Yle.

Niittymäki loukkaantui maanantaina Kanada-ottelun toisessa erässä.

amf sanoi:
Suomen jääkiekkomaajoukkueen ykkösmaalivahdin Antero Niittymäen MM-kisat ovat ohi. Tiistaina tehdyissä tutkimuksissa ilmeni, että Niittymäen sisäreiden lähentäjälihaksessa on pieni repeämä, jonka toipuminen kestää 3-5 viikkoa. Asiasta kertoi Yle.

Niittymäki loukkaantui maanantaina Kanada-ottelun toisessa erässä.

Tää on kyllä ikävä takaisku..vaikka kyllähän se oli melko varmaa eilen illalla et kisat ohi mut hyvä että tuli varmistus nyt...Norrenahan se varmaan nyt hoitaa torjuntavastuun..saa nähä kuin käy..toivottavasti tämä sytyttäis suomen joukkueen pelaamaan eikä vaan "löntystelemään" kaukalossa...

Jotenki tuntuu et nitty halus kotia tuolta. Sitä alko hävettää oma peli. Eilenki westerlund haastattelussa oli sen olonen "no pahalta näyttää" , jotenki tuntu ihan siltä että olis puhunu täyttä paskaa :D

Juzzi87 sanoi:
Jotenki tuntuu et nitty halus kotia tuolta. Sitä alko hävettää oma peli.

No eipä nyyttimäellä näissä kisoissa kyllä mitään hävettävää todellakaan ole

Colin sanoi:
..kyllä Suomi tulee jatkossakin pärjäämään noissa mömmöm kisoissa.

Varsinkin kun saa yrittää joka vuosi. Sen takia nämä jääkiekon emem kisat ei oikein jaksa kiinnostaa, kärsii "keyvestä" inflaatiosta :down:

Onneksi futiksen mm-kisojen alkuun ei ole kauaa..

totta, mutta nitty on just sellanen kriittinen mokke, haukkuu itseään vaikka pitää nollat. Joten ei ihme jos alko vituttamaan noi kolme maalia mitkä meni kumminki "suht" helposti. Se läpiajokin oli jo melkein hanskassa kunnes jtn ihmeellistä kävi.

Back
Ylös Bottom