MM-2006 lätkäryhmä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuomo Ruutu on ollut kisojen alussa hieman pettymys mutta silti tehnyt ok duunia ja uskon vanhvasti että tuomon paras puoli tulee ratkaisevissa matseissa ja joukkue siirtyy fyysisesti ja henkisesti astetta ylemmäks mitali pelejä lähentäessä. Canada kumoon 3-1

Ei kait se T.Ruudun mikään ihme ole jos on ollut melkeenpä pari vuotta ilman pelejä...mut jospa se parantaa ja iskee ratkaisupeleissä esimerkiksi samanlaisen maalin kun World Cupissa kanadaa vastaan...se oli yks kaikkien aikojen maaleista:worship:

Kuli sanoi:
Ja minua ihmetyttää miksi Tuomo Ruutu saa pelata?Norja pelissä aivan pihalla jos ei ollut jäähyaitiossa,jossa oli kotoinen olo.
Mies on aivan keskenkuntoinen,Tuomo vilttiketjuun heti!!!!

Olen kyllä osittain samaa mieltä tästä. Peliesitysten perusteella Tuomon kuuluisi olla viltissä. Ehkä Erkka kuitenkin pitää Tuomoa pelaavassa kokoonpanossa sen takia että hänessä on potenttiaalia paljon parempaan. Noiden turhien kakkosten ottaminen saisi jo kyllä jäädä vähemmälle.

siis ei helvetti tota aki petteri bergiä. pelaa niin vitun löysästi vaikka on iso äijä, ei taklaa, ei lauo, ei väännä kulmissa ei mitään muutaku on maskissa niittymäelle. Toi toinen maali oli kyllä niin bergin vika kun olla ja voi, eka seisoo maskissa ja sit väistää ja päästää vedon kainalosta niittymäelle :D ei vittu

Sundado sanoi:
Tuomo Ruutu on ollut kisojen alussa hieman pettymys mutta silti tehnyt ok duunia ja uskon vanhvasti että tuomon paras puoli tulee ratkaisevissa matseissa ja joukkue siirtyy fyysisesti ja henkisesti astetta ylemmäks mitali pelejä lähentäessä. Canada kumoon 3-1
Ihan liikaa yritystä kaverilla kun pelitatsi on kateissa. Jähyllä istunu koko turnauksen. Kai se Erkka toivoo että se World cup-Tuomo sieltä vielä ehtii esiin tulla loppupeleissä.

Ei jumalauta! Kaks kertaa omiin yv:lla.... :wall:

-edit- Eikä tuo yv muutenkaan tunnu toimivan. Bergillä pikkaisen polttaa kiekko lavassa...

Mä en tajua, että minkä vitun takia Berg pelaa yv:llä viivalla! Maalin eteen se köntys pitäis laittaa.

Nyt meni sitten Niittymäen nivusetkin.:curs: Toivottavasti pystyy pelaamaan puolivälierissä, tohon Norrenaan kun ei voi luottaa yhtään.

F.F.O.S. sanoi:
Mä en tajua, että minkä vitun takia Berg pelaa yv:llä viivalla! Maalin eteen se köntys pitäis laittaa.
Joo, käsittämätöntä, että Berg pelaa viivalla. Sillä on vedot aivan onnettomia ja syötöt vieläkin huonompia.

Norrenalla on kyllä nyt elämänsä paikka näyttää kykynsä, beckstromi on kykynsä MM-jäillä jo todistanut, kun muutama vuosi sitten imuroi oikein urakalla.

Siis voi herranjumala tota vitun päriä!! Mies pelaa jumalauta c-junnun varmuudella. Menis ny saatana läskiperse siihen maalin etee sohottaa keppisä kanssa, siinä ei ainakaa vois noin paljon ryssiä.

joo paitsi että eipä toi nittykään ollu läheskään sellanen voittava mokke mikä näissä peleissä tarvii olla. Pelaa huippu pelejä ja sit ratkasevia matseja niin johan alkaa helppoja tulla. Voittava mokke olis ton läpiajonki napannu, vähän niinkuin sen rankkarin nitty otti.

Berg kotia tuolta, ihan vitun paska.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Lehtonen lahjoitti kiekon carterille 3-1 maalissa,ei niittymäen syy mun mielestä mutta niitä ihmeitä oltais tarvittu,tais antsaa hävettää omien peli niin vitusti että päätti poistua. Mut mun mielestä tässä pelissä tulee hyvin esiin semmonen "kulttuuriero" kanadan ja suomen välillä...suomessa opetellaan ensiksi luistelemaan lujaa ja kauniisti ja sitten myöhemmin jos silloinkaan niin opetellaan laukomaan...suomalaiset laukoneet paikoista joista nikkarit tekee 90% varmuudella maalin suoraan denisin syliin ja aika tarkastikkin!

Siis tottakai pakki sen alunperin mokas, mutta noita pitäs ottaa jos ottelu halutaan voittaa. Esim suomi ei noista tee melkein koskaan, hyökkääjien huonoutta vaiko mokkejen hyvyyttä. Suomelta puuttuu selvä ykköstykki sekä ykkösketju joka tekis maaleja. hentunen ja kallio ollu pirteitä., Mutta ei nää euroopan pakit vaan pärjää koville kanukeille jotka taklaa ja vääntä kovaa.

LeO--- sanoi:
Lehtonen lahjoitti kiekon carterille 3-1 maalissa,ei niittymäen syy mun mielestä mutta niitä ihmeitä oltais tarvittu,tais antsaa hävettää omien peli niin vitusti että päätti poistua. Mut mun mielestä tässä pelissä tulee hyvin esiin semmonen "kulttuuriero" kanadan ja suomen välillä...suomessa opetellaan ensiksi luistelemaan lujaa ja kauniisti ja sitten myöhemmin jos silloinkaan niin opetellaan laukomaan...suomalaiset laukoneet paikoista joista nikkarit tekee 90% varmuudella maalin suoraan denisin syliin ja aika tarkastikkin!
No tämähän se justii on se ikuisuusongelma. Nätisti läpi laitaan ja siinä se. Maalitilanteet syntyy siitä että ajetaan suoraan maalille kävi miten kävi. Tätä se on ollu niin kauan ku minä muistan.

Oikeessa oot,kalliolla useita hyviä vetopaikkoja,kaikki ohi tai sinne syliin. Selänne,Koivu ja Lehtinen - ketjua kaipailee tämäki jengi. Surullista on se että ei näy tulevaisuudessa uusia huippuyksilöitä, siinä mun mielestä näkyy suomen juniorityön heikkous,ei ruokita yksilöiden vahvuuksia vaan pakotetaan pelaamaan tiettyä roolia ja sitten tulee näitä vääntäjiä ja kääntäjiä jotka osaa kulmissa painia mutta 1-1 tilanteissa veskan kanssa ollaan peukalo keskellä kämmentä. Tilanne täysin toinen kuin venäjällä josta tulee joka vuosi uusia supertähtiä mutta sitten taas arvokisoissa se huippu jää saavuttamatta koska supertähtiä täynnä oleva joukkue ei pelaa tarpeeksi hyvin yhteen ja matka loppuu kesken tai korkeintaan pronssipeliin.

Miten noiden tiukkojen sääntöjen noudattaminen voi olla noin vaikeaa? :curs: Lopussa ensin Berg ja sitten Hentunen työnsivät väkisin mailan sinne kainaloon ja lopputulos tiedetään... Ei luulisi olevan kovin vaikeaa pitää sitä mailaa kurissa.

Suomen joukkueesta on löytynyt kyllä pettymyksiä:
O. Jokinen on toki ollut loukkaantuneena, mutta voisi silti syöttääkin välillä
Peltonen ei ole saanut aikaan yhtään mitään.
Bergiä on tässä jo haukuttukin.
T. Ruutu on ollut aivan yössä. Ainoat tilastomerkinnät ovat olleet täysin turhia jäähyjä.

Onneksi onnistujia sentään on muutama:
M. Koivu on pelannut pirteästi.
Nummelinin syöttötaito ja pelikäsitys ovat edelleen aivan huippuluokkaa.
J. Jokinen on välillä väläytellyt, tosin maalinteko ei tunnu luonnistuvan lainkaan.
Lehtonen yllätti alkupeleissä, sitten vähän hiipunut.

T. Ruutu tekee tosi arvokasta työtä joukkueella vaikka sitä ei ehkä aina nääkkää. Yrittää kunnolla ja vääntää sekä maskissa aivan loistavasti. ruudun maskin takia toi nummelinkin lerppu uppos.

Berg kotia ja heti
peltonen kotia
J Jokinen kotia, ei uskalla tehä maalia vaikka olis tyhjä maali

sekä valmentajat kotia, minkä vitun takia ei peluuteta bergenheimia joka oli yks parhaista usa pelissä. Siis käsittämätöntä.

Ja tony salmelainen olis voinu olla se suomen maalintekijä. nyt siellä ei ole ketään

Nummelin on munki mielestä pelannu hyvin...hyökkäyspäässä!Puolustuspäässä aina ongelmissa isompiaan vastaan ja niitä löytyy varsinkin kanadaa vastaan!...Mutta tuossa matsia katsoessa tuli mieleen että minkä takia j.ruutu on kisoissa?Eikö tässä pelissä jarkon olisi pitänyt kuumentaa esim. ennalta vaaralliseksi tiedettyä crosbya?!Aika kova oli kanukkien onnistumisprosentti maalipaikoista,toisin kuin suomen,taisi olla yli 40 vetoa kohti denisiä!?!?....kyllä mun mielestä o.jokisesta näkyy puolikuntoisuus,1vs1 tilanteissa todella voimaton,tosin eipä päällikkö ikinä mikään kynäilijä ole ollukkaan!Paskan maku jäi tästä pelistä,suomen joukkue ei voi kyl syyttää tästä ketään muuta ku itteään->kanada 2 av-maalia ja tällä tasolla!

itse asiassa j.ruutu sai hankittua jäähyn crosbylle. mutta ei häntä edes peluutettu! vittu. on sielä paskempiakin.

Ja norrena maalille. Voi TERVE. Tossa pelissä näki jo sen että norrena on hukassa. Ei montaa torjuntaa ja kaikki ne oli aika haparoivia. Ei tästä tuu nyt mitään. Bäkke maalille kylmästi. Piti viimeeksi ruottia vastaan nollan

LeO--- sanoi:
Surullista on se että ei näy tulevaisuudessa uusia huippuyksilöitä, siinä mun mielestä näkyy suomen juniorityön heikkous,ei ruokita yksilöiden vahvuuksia vaan pakotetaan pelaamaan tiettyä roolia ja sitten tulee näitä vääntäjiä ja kääntäjiä jotka osaa kulmissa painia mutta 1-1 tilanteissa veskan kanssa ollaan peukalo keskellä kämmentä. Tilanne täysin toinen kuin venäjällä josta tulee joka vuosi uusia supertähtiä mutta sitten taas arvokisoissa se huippu jää saavuttamatta koska supertähtiä täynnä oleva joukkue ei pelaa tarpeeksi hyvin yhteen ja matka loppuu kesken tai korkeintaan pronssipeliin.

Venäjällä 142 miljoonaa asukasta. Suomessa 5 miljoonaa asukasta. Totta helvetissä tuolta tulee joka vuosi supertähtiä. En näe Suomen tilannetta kyllä mitenkään huonona. M. Koivu, T. Ruutu, Pitkänen, Lehtonen, Filppula, kyllä Suomi tulee jatkossakin pärjäämään noissa mömmöm kisoissa.

Juzzi87 sanoi:
T. Ruutu tekee tosi arvokasta työtä joukkueella vaikka sitä ei ehkä aina nääkkää. Yrittää kunnolla ja vääntää sekä maskissa aivan loistavasti. ruudun maskin takia toi nummelinkin lerppu uppos.

Berg kotia ja heti
peltonen kotia
J Jokinen kotia, ei uskalla tehä maalia vaikka olis tyhjä maali

sekä valmentajat kotia, minkä vitun takia ei peluuteta bergenheimia joka oli yks parhaista usa pelissä. Siis käsittämätöntä.

Ja tony salmelainen olis voinu olla se suomen maalintekijä. nyt siellä ei ole ketään
Tony Salmelainen oli turhan ego ja halus suoraa paikkaa kisoissa, siksi ei ole tuolla.

Erkka on nykykiekon parhaita valmentajia, joten en pistäs sitäkään kotio. Vai mitä sanot olympia menestyksestä, sellasella joukkuella koko turnauksen parasta peliä kokonaisuudessaan.

Noilla mennään ja ihan hyvältä näyttää, jos vain joku tekis maalit. Tuolla paikka määrällä pitäs sen sokeenkin osua, mutta ei ilmeisesti Suomen paita päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom