Mittaustuloksia, osa 1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zakk
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no Zakkhan ei missään vaiheessa sanonut käyttäneensä virallista 15ml rkl-mittaa muttei asiaa kieltänytkään kun asia tuli puheeksi. oletin siis Zakkin näin tehneen. Mutta missä herra Zakk itse on, hänhän voisi itse vahvistaa miten asia oli?

Jotenkin tuntuu, ettei käyttänyt virallista. Eikös noissa laskelmissa silloin olisi paljon vähemmän heittoa?

Uusintamittauksessa sain 5ml kreaa painamaan 3g, tällä kertaa tasoitin veitsellä pinnan, jotta oli varmasti pinnan tasolla. Piru kun tuo vaaka ei näytä tarkemmin... :mad2:

Eli jos tuo 5ml olisi olllut sen 2g, olisi virallinen 15ml ollut vasta 6g. Jos tuo jälkimmäinen mittaukseni oli parempi, niin sitten virallinen 15ml painaisi sen 9g....

Vaikka vittuako mä tätä enää mietin, Zakk sen äkkiä voisi kertoa, jotta millaista mittaa käytti...

Ja kun ei tuo laskupääkään itellä oo paras mahdollinen.

Originally posted by meitsi
no Zakkhan ei missään vaiheessa sanonut käyttäneensä virallista 15ml rkl-mittaa muttei asiaa kieltänytkään kun asia tuli puheeksi. oletin siis Zakkin näin tehneen. Mutta missä herra Zakk itse on, hänhän voisi itse vahvistaa miten asia oli?

Täällähän minä. Tuossa mittauksessa käytettiin ihan tavallista ruokalusikkaa, ei mitään virallista mitta-astiaa. Joulunseutuna olis mahollisuus seuraavaan mittaustuokioon. Voin mitata sillon tuommosilla virallisilla tilavuusmitoillakin.

Noniin, selvishän se asia.

Käsittämättömän vaikeaa siitä kyllä tehtiin. :D

Sitäpaitsi mun mittauksissa käytetty staffi on Wrangen kreaa, eikä FASTiä. (ja vaikka ne kuinka tulisivat samalta tehtaalta Saksasta, niin ne eivät ole samaa tavaraa, koska eri firma pussittaa sen. tämän takia joillakin "potkii fastin krea, mut wrangen aiheuttaa vaan päänsärkyä"...) :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom