Mitsubishi Outlander 2.2 HDI

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tiedätkös montako 2.2HDI-konetta PSA on valmistanut? :D
No tuo on kuulemma "tyyppivika", eli ovat joutuneet tuon osan parikin kertaa vaihtamaan jotta on saatu toimimaan. En nyt ensimmäisestä viasta vielä koko Mitsubishiä ja moottoria oheislaitteineen ala haukkumaan. Takuuta on melkeis 3 vuotta vielä jäljellä, eli kustannuksia tulee 0 euroa näistä jutuista, toisin kuin Bemarissa missä artisti maksaa, kaiken ja 120.000e Bemari happanee kahden takuuvuoden jälkeen automaattisesti.

Käyn katsastamassa tuon nyt ja sitten voin tullakin haukkumaan sen, tarpeen vaatiessa.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Löytyykö muilta, kuin Hupelta Outlanderia tällä hetkellä? Lähinnä kokemuksia ko. autosta kahlaan. Liekkö Huppekin jo vaihtanut uutta kiesiä alle :D

Tuommoinen 06-07 mallinen kiinnostaisi tällä hetkellä. Ovat suhteellisen sopuhintaisia kilometreihin nähden. Eniten harmittaa, että ulkonäöllisesti tuo Intense(diesel) on omaa silmää miellyttävempiä, kuin bensiini koneella olevat. Sitten taas sais miettiä kannattaako se diisseli auton laittaminen. Jonkun verran tulee kuitenkin matkustettua autolla.

Saksasta(mobile.de) löytyisi myös sopuhintaan. Ei taas vaan voinut tullin sivut yhteistyökykyisiä..
 
Löytyykö muilta, kuin Hupelta Outlanderia tällä hetkellä? Lähinnä kokemuksia ko. autosta kahlaan. Liekkö Huppekin jo vaihtanut uutta kiesiä alle :D

Tuommoinen 06-07 mallinen kiinnostaisi tällä hetkellä. Ovat suhteellisen sopuhintaisia kilometreihin nähden. Eniten harmittaa, että ulkonäöllisesti tuo Intense(diesel) on omaa silmää miellyttävempiä, kuin bensiini koneella olevat. Sitten taas sais miettiä kannattaako se diisseli auton laittaminen. Jonkun verran tulee kuitenkin matkustettua autolla.

Saksasta(mobile.de) löytyisi myös sopuhintaan. Ei taas vaan voinut tullin sivut yhteistyökykyisiä..

Intense on varustetaso eikä liity millään tavalla moottoriin. Tuohon aikaan oli invite/intense/instyle. Bensa- ja dieselmoottorisen ainoa ulkonäköero samalla varustetasolla oli dieselin tuplapakoputkenpää.

-06 jos katsot niin nehän taitaa olla vielä vanhaa korimallia kaikki, eikä sitä saanutkaan kuin bensakoneella, ainakaan Suomessa. -07 tuli uusi korimalli.

Tässäkin threadissa muistaakseni totesin, että itselläni oli vajaat 3 vuotta työsuhdeautona -08 Outlander dieselmanualli Intense-varustelulla.
Ei yhtään asiaa, mikä olisi häirinnyt tai rikkoutunut. Pidin. Jos hakemalla hakee, tuossa oli vielä se vanha VAG:n pumppusuutindiesel, joka on paljon terävämpiluonteinen kuin uudemmat common rail-tyyppiset.
Kokonaisuutena varmaan mielekkäin auto mitä itselläni on ollut.
 
Mulla toi vikakoodihässäkkä johtui turpon kyljessä olevasta ilmeisesti jostain ohjausyksiköstä joka antoi ilmamassamittarista vikakoodin ja veti moottorin vikatilaan. Piti vaihtaa koko turpo takuuseen. Pelkän sähkömokkulankin sai vaihdettua (ja testimielessä vaihdettiinkin) mutta maahantuoja halusi vaihtaa koko mötikän.

Tyytyväinen olen ollut. Oma on siis paras malli parhaalla varustelutasolla, eli 2.2HDI Instyle Navi manuaalina.
 
-06 jos katsot niin nehän taitaa olla vielä vanhaa korimallia kaikki, eikä sitä saanutkaan kuin bensakoneella, ainakaan Suomessa. -07 tuli uusi korimalli.

Aaasia kunnossa. En huomannut tuolla varustelulla tuota 2.0koneella olevia pensakoneita ollenkaan.. On tuo uudemmalla korimallilla varustetut vaan pirun siistejä, toki hintakin sen mukainen. Eipä tunnu kenelläkään olevan pahaa sanottavaa ko. ajoneuvosta, joten tilaisuuden tullen pitää käydä koeajolla.

Sitä mukaan, kun nuita vertailee niin aina tuntuu löytyvän lisää vaihtoehtoja. Paska tauti tämä autokuume..
 
Zone-sarja -42%
Automaattisesti säätyvät takaiskarit ja jäykemmät ja korkeammat jouset olis poikaa. Myös 18" renkailla ajaminen on aivan kammottavaa, 16" on paljon parempi. Kolmas penkkirivi on käyttökelvoton, edes lapsille. Takapenkit voisivat kaatua niin että kontista tulisi suorapohjainen. Kuskin penkin sähkösäätö on idiootin keksintö, kuka tahtoo säätää penkkiä sähköllä, ilman muistia. Huonot valot (lyhyet xenonit ja halogeenipitkät), ainakin BMWn bixenonien jälkeen. Susipaska navigaattori, piti ostaa tomtom. Todella huonot stereot äänentoistoltaan, vaikka onkin paras Rockford Fosgate setti subbasella. Bluetooth A2DP ei toimi, eli musan striimaus suoraan "mankkaan". Perseenlämmitin hankalassa paikassa ja ratista puuttuu syvyyssäätö.

Tossa nyt miinuksia, osaan kannattaa suhtautua varauksella kun entinen autoni oli lähtöhinnaltaan uutena melkein 100ke kalliimpi Bemari. Luonnollisestikaan en sitä hankkinut uutena.

Tsekattava paikka: vasemman takapyörän edustalla pohjassa oleva muovinen urea(?)säiliö halkeaa helposti jos ajaa maastossa esim kantoon ja valuu möhnät ulos. Kallis vaihtaa. Katsastuksessa huomioitavaa, kuten muissakin nelikoissa että osaamaton katsastusmies särkee nelivedon helposti (viskokytkin???) ajamalla auton jarrudynoon. Eli katsastukseen mukaan, jarrudynoon ei saa ajaa. Jos on katsastettu niin papereista pitäis selvitä ettei ole dynossa rikottu. Itselläni oli eka katsastus nyt ja ukko kirjoitti sen paperiin käsin.
 
Tätä tuli tänään testattua.. Ei herättänyt kyllä liiemmin tunteita. Ulkonäkö on kuitenki omaa silmää miellyttävä.. Varmaan renkaat epätasapainossa, sillä satasen vauhdissa tärryytti käsille ihan helvetisti. Seuraavaan huoltoon ois 17tkm/12kk. Huppe tietää, että minkä hintaiset on perus-/isot huollot tuolle pirssille?

Toisaalta ei tuommonen aivan ole "järkevä" auto meikäläiselle, mutta en mä mitää järkiautoa kyllä ole hakemassakaan :lol2: Vaikeita asioita elämässä tämmöset autokaupat..
 
Tätä tuli tänään testattua.. Ei herättänyt kyllä liiemmin tunteita. Ulkonäkö on kuitenki omaa silmää miellyttävä.. Varmaan renkaat epätasapainossa, sillä satasen vauhdissa tärryytti käsille ihan helvetisti. Seuraavaan huoltoon ois 17tkm/12kk. Huppe tietää, että minkä hintaiset on perus-/isot huollot tuolle pirssille?

Toisaalta ei tuommonen aivan ole "järkevä" auto meikäläiselle, mutta en mä mitää järkiautoa kyllä ole hakemassakaan :lol2: Vaikeita asioita elämässä tämmöset autokaupat..

60tkm huolto tais olla jotain 300e jos en aivan väärin muista. Mulla on samanvärinen ja olen harkinnut noita lisäpitkiä. Aika komeen näköset jopa ilman karjapuskuria. Pitänee tuupata tommoset keulaan itellekin, pitkät valothan tässä on surkeat, kuten jo sanoin.

Aika laiska saattaa olla bensa-automaatilla toi koppi?

Jos täristää niin kannattaa pyytää myyjää hoitamaan, tossahan on vaarana aina että kardaani paskana. Tosin eihän toi Bemari ole, eiköhän toi hoidu tasapainotuksella.
 
Aika laiska saattaa olla bensa-automaatilla toi koppi?

Oli kyllä. Diisseli vissiin ponkasee pikkusen herkemmin liikkeelle? Itsellä taas ei tule kilometrejä vuodessa niin paljoa, että kannattaisi moinen. Äkkiä se verokin siihen päälle sen +500e/v(?)..

Puhuttiin myyjän kanssa, että jos jotain ilmenee niin tottakai huolletaan pois heti kättelyssä! Huomenna taas kiertelemään autoliikkeitä..
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom