Mitkä vaatemerkit sopivat jo hieman lihasta omaaville miehille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carbon
  • Aloitettu Aloitettu
Hei,

En väitä olevani mikään hirveä lihaskimppu, mutta vaatteiden osto on nykyään jo aika masentavaa puuhaa (siis onhan se tylsää muutenkin). Kaikki paidat ovat aivan liian pienet käsien ja rintalihasten kohdalta, ja vaatteen isompi koko suurentaa vain vatsan aluetta.

Eli mitkä vaatemerkkejä te ostatte?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei,

En väitä olevani mikään hirveä lihaskimppu, mutta vaatteiden osto on nykyään jo aika masentavaa puuhaa (siis onhan se tylsää muutenkin). Kaikki paidat ovat aivan liian pienet käsien ja rintalihasten kohdalta, ja vaatteen isompi koko suurentaa vain vatsan aluetta.

Eli mitkä vaatemerkkejä te ostatte?

Huonosti istuu vaatteet ja aika sattuman kauppaa on se mikä sopii ja mikä ei jos lihaksia on normaalia enemmän saanut hankittua. Välttämättä kokonaisia vaatemallistoja ei löydy [paitsi perinteiset Gaspit sun muut] mitkä olisi normaalia lihaksikkaammille suunnattuja, mutta yksittäisiä vaatekappaleita saattaa löytyä ihan mistä vain.

Faktahan on se että mitä enemmän lihasta, sitä tuskallisempaa se vaatteiden ostaminen on. Niin kauan kuin valtaväestön ruumiinrakenne on mitä on, ei tuohon asiaan varmaankaan ole tulossa muutosta.

Pakkikselta löytyy muutama thread aihetta koskien:

Farkut reitevämmälle miehelle?

Ruumiinrakenteesta ja vaatteista

Mistä sopivia vaatteita?

Gazoz uusi mallisto online! Komeita byysia

Edit: Kuten huomata saattaa, et ole yksin ongelmasi kanssa.

Näyttäis olevan Mc Gordonin farkut jalassa ja Harrisonin(?) t-paita päällä, kyllä nää päälle mahtuu vähän massiivisemmalleki kaverille... ;)

Mua ärsyttää se, kun perussuomalaisen naisen ruumiinrakenne (lättäperse, jenkkakahvat ja siideripömppis) määrää sen, millaisia vaatteita täällä pääosin myydään. Eli siis ns. äitiystoppeja, joissa välittömästi rintojen alta lähtee löysä telttamainen keskivartalon osa (ilmeisesti tarkoituksena peittää vatsaa ja jenkkiksiä). Ja housuissa taskut on laitettu todella alas, jotta lättäperse näyttäis muodokkaammalta. Vaikee löytää vaatteita, jotka korostais urheilevan naisen parhaita puolia. Tai löytyyhän niitä joistakin ykittäisistä putiikeista, mutta ne vaatteet onkin sitten mallia horo-look. Tallinnassa ihan toinen meininki tän vaatepolitiikan kans. Naisetkin vissiin hieman erilaisia vartaloiltaan:rolleyes:

tää tais olla vähä OT

Kiitos noista linkeistä! Olen aina luullut että minussa on jotain vikaa kun kauluspaidat näyttävät ja tuntuvat ihan typeriltä, mutta näköjään on muitakin... vyötärön kohdalta lepattaa ja hihat on tajuttoman kireet.

voi hitto aivan sama huoli itsellänikin..normifarkut kuluu puhki haaroista ja puristaavat persettä sekä reisiä. yhdet gaspit olen myös kävellyt jo puhki ja nyt on gazozin housut testissä..onvaan turhan paksua ja jäykkää kangasta tuo tämänhetkinen malli, ja hinnoissaan :S
mutta entäs paidat..kaikki tavispaidat joutuu ostamaan jo sen verran isoina että hihat ja helma menevät liian pitkiksi jotta ei puristaisi selkää ja kainaloita. miks ikinä aloinkaan treenaamaan :D

Pakko kysästä että osaisko kukaan suositella jotakin valkosta pitkähihasta fittiä paitaa? Mielellään ilman mitään merkkejä, ois kiva tollasia taas pitää parin kuukauden päästä.
http://www.gasp.fi/gasp-ribbed-longsleeve/p/731 Onko tuosta kokemuksia, onko "v-mallia"?

Pakko kysästä että osaisko kukaan suositella jotakin valkosta pitkähihasta fittiä paitaa? Mielellään ilman mitään merkkejä, ois kiva tollasia taas pitää parin kuukauden päästä.
http://www.gasp.fi/gasp-ribbed-longsleeve/p/731 Onko tuosta kokemuksia, onko "v-mallia"?

mulla on ollu jo pari vuotta toi sama paita tosin tummana. helkkarin hyvä paita! vaikkakin on fitti "neule" niin kuitenkin leikkaukset tehty niiin ettei purista kainaloista tai muutenkaan.ja pirun hyvännäkönen :) ei taida olla v-mallia..ainakaan silloin kun itse kokkosen arilta ton ostin

Ihte olen vasta hieman alle vuoden harrastellut puntilla käymistä ja hieman kasvanut, mutta kuitenkin kun yritin eilen sovitella uutta syystakkia niin ne oli kaikki hartioista liian pienet ja mahasta sitten todella tilavat.
Harmittaa kyllä kun on vähän vaikeaa se löytäminen.

Eikös semmonen kun H&M myy jotain tämmösiä?

Sama ongelma minulla kun threadin aloittajalla. Jostain Jack and Jonesista yms. saattaa sattumalta löytää ihan hyvin istuvia vaatteita mutta yleensä ne on mallia laihapoika vaikka XL kokoa olisikin.

Hmmn... Tuntuu siltä, että kohta kaikilla on GASPin vaatteita. Eilen näin 5 eri tyyppiä joilla GASPin vaatteita päällä tai sit tää Jyväskylä on vaan bodareitten luvattu maa...:D

Hmmn... Tuntuu siltä, että kohta kaikilla on GASPin vaatteita. Eilen näin 5 eri tyyppiä joilla GASPin vaatteita päällä tai sit tää Jyväskylä on vaan bodareitten luvattu maa...:D

Tampereella ei todellakaan riitä 5 tyyppiä joilla on GASPia päällä, ennemminki xx..

Oon kanssa samoilla linjoilla, että sattuman kauppaa noiden vaatteiden kanssa. Jack&Jonesilla taitaa olla syksyn mallistossa hiukan leveämpihihaisia paitoja yms kun taitaa tuo slimfit mennä jo vähä out... H&M on osa neuleista kanssa leveämpää osa kapeampaa mallia. Sitte tietysti urheilumerkit Puma, Peak jne... (ovat kyllä hinnoissaankin) Mut eikös se ookin vaan hyvä että hihat kiristää? Eikö ookin ollu aina haaveena että sais haban jännittämällä hihan ratkeemaan ;)

Koitin tuossa kuukausi sitten ostaa uutta takkia ja taas kerran Halonen oli ainoa, josta löytyi sopiva. D60 lukee takissa ja sen saa päälle joten kuten. Joku Marlboron XXl ei mennyt edes puoliksi.

Jossei XXL mene päälle niin on joko tosi lihaksikas tai läski "snägäribodari" :/ Ainakin omille tutuille jotka punttaa ja ovat edes jotenkin alhaisissa rasvoissa menee päälle ihan tavan vaatteet

Jossei XXL mene päälle niin on joko tosi lihaksikas tai läski "snägäribodari" :/ Ainakin omille tutuille jotka punttaa ja ovat edes jotenkin alhaisissa rasvoissa menee päälle ihan tavan vaatteet

Höpsis. Kun painoa oli jotain 105kg parinkympin rasvoissa, niin xxl ei läheskään aina sopinut. Nyt sopii xl yleensä, kun ei lihaksia. Mutta ruumiinrakenne myös vaihtelee hyvin paljon yksilöillä. Siihen vielä joillekkin pistetään sen verran lihasta päälle, että näkee tehneen jotain, niin vaatteiden soto ei olekkaan niin helppoa.

No ei minulla ole painoa kuin 106 kiloa mutta minulla on alue olkapäät-rinta-yläselkä aika paksu ja takit kiristää aina tuosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom