Mitkä sarjat haluaisitte nähdä taas TV:stä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C0bolt
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
bfr sanoi:
Cyril Spoiler:
Cyril teloitettiin sähkötuolissa

Kuinka sarja päättyi spoiler:
Chris Keller lähetti jotain tappavaa, ilmassa helposti leviävää jauhoa Oziin, iso kasa väkeä kuoli ja vankila tyhjennettiin(vangit levitettiin eri vankiloihin) ja suljettiin. Jakso päättyi pimeään, tyhjään Oziin ja loppu speakkiin.

Jaa juu niinpäs olikin.

SannaK sanoi:
clip clip
...sekä lasteni toivoisin saavan katsella Tohtori Sykeröä

:nolo: Tuo sarja näköjään on pyörinyt jo maaliskuun alusta TV2:lla sunnuntai-aamuna kello 8.30. Äiskä on jo ehtinyt lähteä salille siihen aikaan niin on jäänyt Sykeröt näkemättä. :rolleyes:

Sarjan suomalaiset sivut löytyvät osoitteesta
http://www.yle.fi/lapset/sykero/

Puhtaat valkeat lakanat ehdottomasti, siinä oli sellasta draamakerrontaa jota ei tulla koskaan enää näkemään.
Tohtori tuli kaupunkiin -sarjan pari ekaa tuotantokautta pelas myös, tosin ajan myötä se vähän lossahti.
Sit sellanen Stephen Kingin minisarja kun The Stand rokkas myös, muistan kuinka paljon mua aikanaan vitutti kun jäi viimenen osa näkemättä.
Näistä uudemmista nyt OZ:in ekat tuotantokaudet joita ei vissiin Suomessa olla näytettykään ja X-files tietysti.
Yle korjasi taas pisteet kotiin, kun ottivat Kyllä isä osaa -sarjan ohjelmistoon, parhaimpia suomalaisia kokoperheen tv-ohjelmia koskaan.

Herrasmiesliiga. Tuli neloselta joskus muutama vuosi takaperin. Oon koittanu katella löytyiskö sitä dvd:nä mutta huonolla menestyksellä...

Suppo78 sanoi:
Herrasmiesliiga. Tuli neloselta joskus muutama vuosi takaperin. Oon koittanu katella löytyiskö sitä dvd:nä mutta huonolla menestyksellä...

Joo, Herrasmiesliiga sais kyllä tulla uudestaan. Sitä tuli tapitettua varmaan joka jakso silloin kun se tuli :rock:

Stallion sanoi:
Puhtaat valkeat lakanat ehdottomasti, siinä oli sellasta draamakerrontaa jota ei tulla koskaan enää näkemään.
Huhhuh, siinä oli sellasta paskaa, mitä toivottavasti ei tulla enää koskaan näkemään. Silloin oli teiniangsti huipussaan ku tuota pukkas tuutista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiks X-filesin eka tuotantokausi ala kohta subbarilla. Oz oli kyllä aikanaan ykkönen, sais tulla uudestaan.

Mara sanoi:
Yön pimeydessä. En muista englanninkielistä nimeä nyt.

Päähenkilöt oli sarjamurhaaja Jack, ja tutkija Samantha. En muista enää paljon sarjasta, mutta se oli sopivan jännittävä ja siihen jäin ehkä eniten koukkuun aikoinaan. Jack osasi hyvin piinata Samanthaa ja sen perhettä, oli hyvin viisas pahis.

eiks ton sarjan nimi ollut pimeyden sydän? englanniksi taisi olla profiler? se oli huippu sarja, vois tulla uusintana samoin kuin kylmä rinki. Piirretyistä tohtori sykerö :)

The Outer Limits oli kyllä hyvä. Tosin taso heitteli aika paljon, mutta välillä tuli kyllä ihan uskomattomia jaksoja. Mä muistan ku vielä kuukausia jälkeenpäin mietin niitä jaksoja ku ne oli niin ovelia ja pelottavia. :rock:

Babylon 5 oli aivan mahtava, mutta katoin viime keväänä kaikki tuotantokaudet kuukauden aikana putkeen ni ihan heti ei tarvis kattoa. Yks parhaista sarjoista ikinä.

Piirretyistä on jääny mieleen maailman ympäri 80 päivässä. Lähinnä se ku kaikilla ilkeillä hahmoilla välähti silmässä semmonen valo ja tuli jännä musa. Kyllä jännitti pienenä. :hyper:

Kaikista eniten haluaisin nähä Millenniumin uudelleen. Ehkä kaikkien aikojen paras sarja mun mielestä. Ärsyttää ku se lopetettiin, ois voinu jatkaa vielä pari kautta... :curs:

edit: perhana, pyjamabanaanit unohtu! Voiko enää tv-ohjelmaa enää siitä parantaa?
- Ajatteletko samaa kuin minä, B1?
- Luulen niin, B2.

Babylon 5 saisi kyllä uudestaankin, sarja todella palkitsi katsojansa jos vaan kärsivällisyyttä riitti. Jos joku asia ei kyseisessä jaksossa tuntunut tärkeältä, niin siihen kyllä palattiin sarjan edetessä.

Gladiaattorit ehdottomasti. Jenkeissä taas alkanut sarja pyöriä.
http://www.nbc.com/American_Gladiators/index.shtml

Rachel Kauppila näköjään Gladiaattorina.:D
stealth_001.jpg

Miljoonan dollarin kysymys: mikä sarja tuli aina Gladiaattoreiden jälkeen? Muistan että jotain tuli seurattua säännöllisesti, mutta mitä?

Suositut

Back
Ylös Bottom