Mitkä sarjat haluaisitte nähdä taas TV:stä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C0bolt
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olis kyllä pirun siisti nähdä tuo conanissa esitelty Walker the texas ranger. Onkos se koskaan Suomessa tullut? Nii ja sitte vielä Alfred J. Quack vai mikä se ny olikaan se piirretty? Ja vielä, jos kesällä alkais yke näyttämään sitä Toisten TV ohjelmaa uusintana.
Kyllähän se suurimmaks osaks pelkkää skeidaa oli mut kyllä sinne myös jotain helmiäkin mahtu joukkoon.

Kylmä rinki sais tulla ekasta tuotantokaudesta lähtien.

olishan se vikakin mukava nähdä, sitä ei vissiin oo vielä suomessa näytetty??

soikkeli sanoi:
Olis kyllä pirun siisti nähdä tuo conanissa esitelty Walker the texas ranger. Onkos se koskaan Suomessa tullut?

Ei se sarja kovin kummonen ole, mutta ne pätkät on Niin karuja, että niille ei voi kun nauraa (Conanissa siis)

soikkeli sanoi:
Olis kyllä pirun siisti nähdä tuo conanissa esitelty Walker the texas ranger. Onkos se koskaan Suomessa tullut?
Pyörihän toi Suomessakin aikanaan. Aika on saattanu "kullata" muistoja, mutta mun mielestä jaksot loppu joka kerta Walkerin hidastettuun kiertopotkuun pääpahiksen ohimoon.

vilpurni sanoi:
Kylmä rinki sais tulla ekasta tuotantokaudesta lähtien.

olishan se vikakin mukava nähdä, sitä ei vissiin oo vielä suomessa näytetty??

Kyllä se on Suomessa näytetty.

soikkeli sanoi:

Sarjan kaikki osat on esitetty suomessakin pariin kertaan. Täytyy kyllä sanoa et se on aika hitti kamaa, kunhan vaan ei kato sitä ihan vakavalla naamalla.

wyldbeast sanoi:
Muistaako joku sellasta vampyyri-sarjaa, joka tuli joskus aikanaan muistaakseni kakkoselta tai kolmoselta? Siinä oli esim. joku naistohtori joka tutki jotain ikivanhaa vampyyriä ja yritti kovasti parantaa sitä kirouksesta lääketieteen avulla.

tarkoittanet Forever Knight sarjaa

ja mitäs itse haluaisin uusiksi hmmm... Dallas ja Dynastia lienee kärjessä kun kaiken muun saa imutettua netistä

No tietenkin Firefly ja Harsh Realm. On todella harmi, että nämä sarjat lopetettiin molemmat ensimmäisen tuotantokauden jälkeen. :( No onneksi on ainakin Serenity tulossa.. :)

vilpurni sanoi:
mitäs siinä tapahtus, saiko siinä se cyril sen kuolemanrangasituksen

Cyril Spoiler:
Cyril teloitettiin sähkötuolissa

Kuinka sarja päättyi spoiler:
Chris Keller lähetti jotain tappavaa, ilmassa helposti leviävää jauhoa Oziin, iso kasa väkeä kuoli ja vankila tyhjennettiin(vangit levitettiin eri vankiloihin) ja suljettiin. Jakso päättyi pimeään, tyhjään Oziin ja loppu speakkiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Seuraavia kaipailen minä:

- Hiidenvirta
- Tripodien aika
- Paluu Edeniin
- Hercule Poirot (tuon tunnusmusiikki on muutes aivan älyttömän hyvä!)
- Merilinja (pari vuotta sitten tuli, mutta alkupään jaksot jäi näkemättä)
- Safiiri ja Teräs (tästä mulla on ihan hajanaisia muistikuvia, sen muistan että jänskä oli :) )
- Twin Peaks

Robin Hood joka tuli joskus 15 vuotta sitten. Siinä palvottiin Herniä, ne oli vaikuttavia kohtauksia missä se sarvipää ilmestyi sumusta Robinille.
Oli siinä joku ihmissusi jaksokin :eek:

Temp Human sanoi:
Kyseessä oli ensimmäisiä suomalaisia ns. reality-sarjoja. Joukko suomalaisia nuoria matkusti San Fransiscoon asumaan ja hengaamaan. Hauskaa sarjassa oli että siihen ruvettiin keksimään käsikirjoitusta kun tekijät huomasivat että reality on varsin tylsää jos ei ole varsinaisia juonenkäänteitä tai päämääriä.

Nuoret mm. löysivät muka piilotetun videokameran asunnosta ja muuta kivaa. Siitä sitten seurasi erinäisiä konflikteja henkilöiden kesken.

Tää oli aika kiva, mä katselin sitä joskus, mutten enää muista miten sen kävi.

Omia toiveuusintoja olisi:

-Matkalla Timbuktuun (ihan huippu!)
-Niin sanottu elämäni
-X-Files
-Profiler
-Sinkkuelämää
-Puhtaat valkeat lakanat
-Pasadena (joka lopetettiin kesken kaiken!)
-Siskot
-Kerran taas tms (eng. Once and again)
-Friikkilinkit oli kans aika jees
-Ehkä joku, jota en nyt muista?

En laske toiveisiini näitä uusia sarjoja, jotka on vaan tauolla..

Kuki sanoi:
- Tripodien aika

Ooh, tätä tuli katottua aina. Tosin en tiedä jaksaisiko nykypäivänä enää kattoa jaksoakaan, mutta silloin tässä "oli sitä jotakin".

Kuki sanoi:

- Safiiri ja Teräs (tästä mulla on ihan hajanaisia muistikuvia, sen muistan että jänskä oli :) )

Safiiri ja teräs tosiaan ainakin silloin oli aika jännä..mites muistaako kukaan sellaista jonka nimi olisi ollut Marsin aikakirjat tms... vai lieneekö se kuitenkin ollut elokuva??

Toi tripodien aika kieltämättä houkuttaisi, mutta voi olla
parempi jättää se "hyväksi muistoksi" kuin nähdä karu todellisuus.

bfr sanoi:
Toi tripodien aika kieltämättä houkuttaisi, mutta voi olla
parempi jättää se "hyväksi muistoksi" kuin nähdä karu todellisuus.

Näin minäkin asian ajattelin. Eipä sitä voi muuta kun :itku: kun katsoo esim. :david: -ässää nykyään. Pentuna mitään ihmeellisempää ei ollutkaan. :nolo:

Back
Ylös Bottom