mitkä kengät

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tepes sanoi:
Onko kukaan löytänyt Turun seudulta tollasia painikenkiä mitä tässäkin threadissa on kehuttu, Asicsin tai Adidaksen? Olen yrittänyt sellasia metsästää, mutta ei tunnu vaan missään olevan... :(
Turusta en osaa sanoa mutta muualla Suomessa noita Asicsin kenkiä on ainakin Kesport Intersporteissa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mho sanoi:
Turusta en osaa sanoa mutta muualla Suomessa noita Asicsin kenkiä on ainakin Kesport Intersporteissa.

Intersporteista olen kyllä kattonut useammastakin, mutta ei ole löytynyt.

Zone-sarja -42%
Ja jos ei esim. oman paikkakunnan urheiluliikkeessä ole tietynlaisia ison valmistajan jalkineita myynnissä (Adidas ja Asics esim. ovat tunnettuja merkkejä ja isoja valmistajia), niin asiakkaana voi vaatia heitä semmoiset tilaamaan. "On se kumma, jos eivät eurot kelpaa!" voi kommentoida ja jos ei palvelu pelaa, niin tilaa postimyynnistä. Itse olin erittäin tyytyväinen Pyöräkone H.Saarelaisen (eli kuuluisan voimanostajan Hannu Saarelaisen liike ilmeisesti) palveluun Karhun painonnostokenkien tilauksen yhteydessä. Mukisematta vaihtoivat peräti kahteen kertaan eri kokoisiin, kun aluksi tilasin ihan liian isot ja seuraava kokokin oli hieman liian iso. Sain justiin sellaiset kengät, kuin halusin ja sopivan kokoisetkin loppujen lopuksi, joten korkeahko hinta ei ole harmittanut yhtään. :)

keisari88 sanoi:
Morjens meikäläinen täs taas, pitäs hankkii uudet kengät salille jotkut sisäpelikengät varmaankin.Mutta minkä tapaset mitkä ominaisuudet olisi hyvä ottaa huomioon :kuvia:

Kokemuksia, tilasin postimyynnistä E***s kumitossut. Ensimmäiset oli vahingossa lyhytvartiset, palautin ne. Toiset jotka tilasin oli pitkävartiset komealla lieskakuviolla. Tilasin koon 43, mutta en saanut niitä kunnolla edes kiskottua jalkaan, aivan liian pienet. Kotimaisessa kengässä mulla 42. Lähetin taas takaisin. Riitti postimyyntipelleily. Meinasi hermotkin mennä kun oli vetopäivä ja ei meinannut kunnon kenkiä löytyä. Kenkäkaupasta löysin 25 € hintaan vanhanajan kumitossut. Tosi hyvät ja pitävät myös sumo vedossa. Aivan matala kumipohja, joka ei turhia jousta.

Lahdessa nimetön suuri ketju EI palauta kenkiä jotka olet tilannut heidän kauttaan. Siis amerikkalaisen jalkapallon kenkiä. Mutta se voi päteä muihinkin. Eli katso varmasti sopivan kokoiset!

Kävin katsomassa muutamassa Helsinkiläisessä urheiluliikkeessä, ja Stadiumista löytyikin juuri nuo Asicsen painikengät. Onko kenelläkään tietoa mistä täältä päin saattaisi löyty Adidaksen vastaavat, jalka kun on lestiltään hieman leveä ja uset Adidaksen kengät ovat olleet juuri sopivia.

Itäkeskuksen urheilukaupoista Stadium taisi olla tosiaan ainoa, missä edes näin mitään painikengiä.

Koripallotossuja tähän mennessä käyttänyt - semmottisia low-cut-malleja, joissa nilkkatukea ei liiemmin ole. Ihan hyvin toimineet, vaikka voisikin vähintään kokeilla noita painitossuja. Jäisi turhat vaimennukset sitä kautta poijes.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom