Mitenkä tehdään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maun1o
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Eli miten seuraavat liikkeet tehdään?

1. Naruveto alas (selkä liike. ylätaljaan kait heitetään joku naru ja vedetään alas niinku ylätaljan veto eteen? tai sitte seisaaltaa painetaan suorin käsin alas?)
2. Narupunnerrus taljassa (ojentaja liike. ylätaljaan laitetaan naru ja punnerretaan alas niinku ylätalja punnerrukses?)

Meneekö noi mun sulkeissa olevat arvailut mettään?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Ookei. Alkaa selviämään mistä johtuu mulla selän rasittuminen ojentajapäivänä. Taidan tehdä viimoset ojentajapunnerrukset vähän liian heijarilla... :)

lasikuitujeesus sanoi:
Ookei. Alkaa selviämään mistä johtuu mulla selän rasittuminen ojentajapäivänä. Taidan tehdä viimoset ojentajapunnerrukset vähän liian heijarilla... :)

Puhutko nyt ojentajapunnerruksesta taljassa? Jos puhut, niin miten hitossa sä saat siinä selän rasittumaan vaikka vähnä cheatilla vetäisitkin? Mulla ainakin saan puristettu pari ylimäärästä toistoa menemällä etukumaraan asentoon ja ei se ainakaan selkää ole tähän asti rasittanut.

Timba79 sanoi:
Puhutko nyt ojentajapunnerruksesta taljassa? Jos puhut, niin miten hitossa sä saat siinä selän rasittumaan vaikka vähnä cheatilla vetäisitkin? Mulla ainakin saan puristettu pari ylimäärästä toistoa menemällä etukumaraan asentoon ja ei se ainakaan selkää ole tähän asti rasittanut.

Tarkoitin, että jos tuo suorilla käsillä alas painaminen ottaa selkään (näyttää muuten meidän salilla olevan aika suosittu liike), niin ojentajapunnerruksessakin väärä tekniikka voi kai ottaa selkään, jos antaa olkavarsien liikkua liikaa.

Voin kyllä olla ymmärtänyt keskustelunaiheen, liikkeet ja kaiken muunkin mahdollisen ihan päin persettä. Mutta tutkimukset jatkuvat, joku tässä mun ojentajatreenissä mättää..

Mikä ihmeen liike tuo nyt yleensäkin on? Siis kun taljassa painetaan käsiä suorina alas? Onko se jotenkin tärkeä?

lasikuitujeesus sanoi:
Voin kyllä olla ymmärtänyt keskustelunaiheen, liikkeet ja kaiken muunkin mahdollisen ihan päin persettä. Mutta tutkimukset jatkuvat, joku tässä mun ojentajatreenissä mättää..

Mikä ihmeen liike tuo nyt yleensäkin on? Siis kun taljassa painetaan käsiä suorina alas? Onko se jotenkin tärkeä?

Ai sä puhuit tosta suorilla käsin alas painamisesta, en minäkään sen nimee muista. Oon sitä joskus pari kertaa kokeillut, mutta ei kyllä juurikaan tule tehtyä.

lasikuitujeesus sanoi:

Hyvä viimeistelyliike selkätreenille. Pumppaa latseja. Väkisinkin joutuu käyttämään pienehköjä painoja, mutta tunnetusti tuntuma kompensoi tätä.

Back
Ylös Bottom