Mixu
Ei vain tajua
Ei Internet Exploreria enää voi käyttää uskoen, että patchit pelastaa maan. Mikä estää britny- scriptin tekijää levittämästä uutta linkkiä, jossa on eri nimi, ympäriinsä? Mistä sinä enää tiedät varoa linkkiä, jos minkä tahansa linkin takana voi olla scripti, joka rikkoo koneen? Mitä jos joku keksii uuden reiän ja lähettää madon niitä pitkin MUKANAAN sama britny-scripti? Sobig.F levisi ympäri maailmaa älyttömällä vauhdilla, mitäs jos Sobig:n kyydissä olisi ollut tämä Britny, joka rikkoi Kernelin?
Joku taisi sanoa, että krakkerit eivät sen takia hyökkää yhtä pahasti esim.Linuxia kuin Windowsia vastaan, koska krakkerit itse käyttävät Linuxia eikä siksi ole motivaatiota levitellä pahoja matoja. Itse en usko tähän- jos Windowsista luovutaan, eli esim. Linuxista tulisi valtavirran OS, niin yhtäkkiä Linuxistakin rupeaisi löytymään aukkoja. ja matoja.
Joku taisi sanoa, että krakkerit eivät sen takia hyökkää yhtä pahasti esim.Linuxia kuin Windowsia vastaan, koska krakkerit itse käyttävät Linuxia eikä siksi ole motivaatiota levitellä pahoja matoja. Itse en usko tähän- jos Windowsista luovutaan, eli esim. Linuxista tulisi valtavirran OS, niin yhtäkkiä Linuxistakin rupeaisi löytymään aukkoja. ja matoja.