Miten valmistaudut kultsalle?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jos mut näkee offilla noissa vetimissä, ihmiset ei taida tietää itkeäkö vai nauraa

;)

Mulla toteutuu vaihtoehdot Gaspin takki ja mandariinit (tai greipit) kainalossa. Lisäksi Mikan mainitsema niskojen venyttely :D .

Nooo...... 4 cl vodkaa, muuta ei tarvita.

toi gaspin takki on hyvä:D !!!Sitte mustat läskipohjakengät ja mustat "bronx" housut kiristettynä vyöllä. Alla on jokin kireä ribbipaita, housujen sisässä:lol2: Sisätiloissa pidetään toisessa kädessä takkia, vähän samalla hauista jännittäen.

Kultsalla tarvii myös olla saatamasti keltakultaa kaulassa, ja mielellään se junttisuomiriipus vielä siihen. Loput tulikin jo tuossa edellä jossain.

Mikä on kultsa? Oon tosissani.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eräs kaverini valitsi viime vuonna kaikki vaihtoehdot:

"Solkussa oli jotkut ihmesäädöt päällä ja otin vahingossa sen 10 x pelkälle naamalle. Gaspin takit oli kaikki loppu (ilmeisesti jengi on huolella lipastanu niitä kultsareissua varten). Alepassa kaikki mandariinit oli aivan liian pieniä. Yritin mennä salille vetää kovaa pumppitreeniä ennen kultsaa, mutta otin vahingossa jotkut EI-gaspin housut mukaan. Vyölaukku ja hihatonki jäi siinä samalla -> takas himaan. Hengästyin reissusta sen verran, että päätin jäädä kotiin. Puin sen hihattoman päälle kotona ja menin peilin eteen vihainen ilme päällä. Totesin, että olen ihan saatanan pelottavan näköinen kuitenki, että kaipa sinne kultsalle voisi silti lähteä kaikista takaiskuista huolimatta. Epäröin kuitenkin vähän lihasteni kokoa. Kerran kun nyt on ”lyhyt kultsakuurikin” päällä, niin kai sitä kuntoa pitää mennä näyttämään pakkislaisille. Ennen lähtöä päätin kuitenkin katsoa kommentit pakkikselta uusista posekuvistani, joita postaan sinne viikon välein, että ihmiset eivät unohtaisi minua. Taas oli tullut 23 ”oot vittu sika iso mörkö!” –viestiä ja suupielet alkoivat lähestyä kohti korvia. Tämän kaiken pilasi moderaattori Wintikan ”olet ruma gay!” –viesti. Kiitos sinulle Wintikka, en lähde enää kultsalle ikinä!!!”

Hohoo...oon ollu 6 vkoa dieetillä 98 -> 91 kg, ja ihan vaan kultsaa varten! :D

Liitteet

• Webcamabs.webp
    Webcamabs.webp
    6,8 KB · Katsottu: 290
Hohoo...oon ollu 6 vkoa dieetillä 98 -> 91 kg, ja ihan vaan kultsaa varten! :D

:D

Oon tässä muutaman viikon jo miettinyt, että pitäis varmaan vetästä joku keto- hässäkkä, että kehtaa raahautua ihmisten ilmoille. Sitten päätinkin, että teen tukasta niin valtaisan kampauksen, että ainakin kuvissa naamataulu näyttäis kohtalaisen normikokoiselta suhteessa siihen pehkoon. Tosin jos joku muu ihminen sattuu samaan kuvaan, niin se tukkakaan ei kyllä hämää ketään. :jahas:

Okei, myönnetään. Alotin podaamaan ja kävin Mayorsilla tänään. Ehkä tästä vielä ehtii kultsa-kuosiin.

Onneks Hulksterin kanssa jo vähän reenattiin niitä näyttäviä asentoja ja liikkeitä ja prodejuomapullon kädessä pitämistä. Oli aika äijää.

;)

1) solkkua pohjille - ruskea läski on kauniimpaa kuin valkoinen
ja
5) jotain hihatonta päälle - uskottelen itselleni, että muhku olo on vain ja ainoastaan lihaskasvun tuomaa

Toi eka oli kyllä hjyvä, siihen minäkin turvaudun. Mutta mutta, mitä mä teen näille rypyille... säkki päähän.

Toi eka oli kyllä hjyvä, siihen minäkin turvaudun. Mutta mutta, mitä mä teen näille rypyille... säkki päähän.
Tuohon kannattaa soveltaa colemannin ehdotusta känneistä stadin yössä edellisiltana. Varoo viinan liiallista lipittämistä (tarkoitushan ei ole missata kisoja halailemalla posliinia hotellilla), mutta varmistaa että loppuillasta kiertää kaikki mahdolliset nakkikioskit ja hampurilaispaikat. Varmasti on sellaiset silmäpussit seuraavana aamuna ja naama niin turvoksissa, että rypyt kyllä silenee. Jos on taipumusta tummiin silmänalusiin, kannattaa vetää sitä protania naamaankin. Itseasiassa itsekin mietin tuon solkkukortin korvaamista parilla kerroksella protania, tulee varmaankin edullisemmaksi.

Tuohon kannattaa soveltaa colemannin ehdotusta känneistä stadin yössä edellisiltana. Varoo viinan liiallista lipittämistä (tarkoitushan ei ole missata kisoja halailemalla posliinia hotellilla), mutta varmistaa että loppuillasta kiertää kaikki mahdolliset nakkikioskit ja hampurilaispaikat. Varmasti on sellaiset silmäpussit seuraavana aamuna ja naama niin turvoksissa, että rypyt kyllä silenee. Jos on taipumusta tummiin silmänalusiin, kannattaa vetää sitä protania naamaankin. Itseasiassa itsekin mietin tuon solkkukortin korvaamista parilla kerroksella protania, tulee varmaankin edullisemmaksi.

:lol2: :lol2: naurusta ei meinannut tulla loppua. Mä en nyt oikein tiedä kumpi on pahempi ne rypyt vai lärvi kuin lihavalla buldogilla, joka haisee vanhalle viunalle ja nakkikiskalle. Muutenkin toi ehdotus sucks, koska olen dieetillä. Toivoa on siis ehkä kuitenkin joskus näyttää ihan sutjakalta ryppyiseltä buldogilta :D .

Mä vaan hiivin sinne. En valmistaudu.;)

Back
Ylös Bottom