Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itse 8.
Tatuoin Nyyssölän kuvan kumpaankin pakaraani ja viuhahtelen lavalla pylly paljaana<3
Muuten lista on lähes täydellinen, mutta tuosta unohtui kaksi kohtaa:Kultsan edessä on sit uroksien välinen tuijotuskisa. Pitää olla vitun isona, kalju, GASPin kamat, anatominen asento, haastava ja tiukka katse ;-))
kultsa?!? WTF? googletinkin mutta ei löytynyt vastausta
edit: ai kulttuuritalo joku teatterijuttu
Muuten lista on lähes täydellinen, mutta tuosta unohtui kaksi kohtaa:
- rööki suussa
- pullotettu protskujuoma kädessä
piikkarit, roiskeläppä, syvä kaula-aukko
Hehee, jokainen näistäkin kohdista on niin surkuhupaisan totta :lol2:Ja tuohon vielä lisäksi kaikkien liikkeiden, kuten proden juomisen ja röökin polton, tulee olla liioiteltuja ja näyttäviä. Siis NÄYTTÄVIÄ. Tila pitää ottaa haltuun ja omaa maskuliinisuutta on vielä korostettava todella paksuilla kultaketjuilla. Kasvojen ihon täytyy punoittaa.
Jos meikäläinen pääsee sinne Backstagelle asti, makaan tod näk, puolikuolleena raatona jalat seinää vasten ja katselen alaviistosta tätä vaatesirkusta yms....
Ympärillä sitten viuhahtelee suklaanruskeita, raasvattomia fitnessneitoja, jotka taasen eivät tiedä mistään mitään. Hakee purkkia tai tissiliiviä, toinen soittaa kännyllä ja ohjaa kaveria tulemaan takaovelle. Protan haisee ulos asti. Kauhea meteli ja kaikki viheltelee ja vaihtaa vaatteita. Toiset syövät ahmien suklaata ja sipsejä, toiset pomppii ja pumppaa verta lihaksiin..
Niin siis kyseessä on ns.rööki paikan posedown. Kehitteillä on vielä pettämätön systeemi siihen kuinka vetää röökiä ja pidätellä hengitystä. Itse en siinä ole koskaan onnistunut....Ja tuohon vielä lisäksi kaikkien liikkeiden, kuten proden juomisen ja röökin polton, tulee olla liioiteltuja ja näyttäviä. Siis NÄYTTÄVIÄ. Tila pitää ottaa haltuun ja omaa maskuliinisuutta on vielä korostettava todella paksuilla kultaketjuilla. Kasvojen ihon täytyy punoittaa.
Ei missään nimessa huono valinta. Itse asiassa tuosta voitaisiin rakentaa joku dresscode mimmeille.