Miten v*tussa paino ei muka nouse? :eek:

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihmettelen miten painoni ei mukamas nouse ja syön kuin hevonen.

1. 3dl kaurahiutaleita, 5dl maito, 2dl heraa, 2rkl rypsäri ~1000kcal

2. 6-7 kananmunaa, 3dl kaurahiutaleita, 4dl maito ~1000kcal

3. banaani, danone vitalinea jogurtti ~150kcal

4. pari kanapihviä ~350kcal

5. 3-4 perunaa, jauhelihakastike, raejuustoa 200g, porkkaraaste 100g, pihvi ~600kcal

6. 250g rahkaa ~160kcal

7. 3dl maito, 2dl hera, 3rkl rypsäri ~500kcal

yht. 3760kcal

Mittani 180/89. Luulis että paino nousis näillä eväillä, mutta ei. Kuukauden jo tätä vauhtia syönyt ja paino sama. Treenaan 3x viikossa yksijakoisella. Noi kaloritkin pitäs olla vielä vähän alakanttiin, vai onkahan siellä joku laskuvirhe ja ne kalorit oliski jotain 2000 oikeesti :jahas:

5. 3-4 perunaa, jauhelihakastike, raejuustoa 200g, porkkaraaste 100g, pihvi ~600kcal

6. 250g rahkaa ~160kcal

yht. 3760kcal

Mittani 180/89. Luulis että paino nousis näillä eväillä, mutta ei. Kuukauden jo tätä vauhtia syönyt ja paino sama. Treenaan 3x viikossa yksijakoisella. Noi kaloritkin pitäs olla vielä vähän alakanttiin, vai onkahan siellä joku laskuvirhe ja ne kalorit oliski jotain 2000 oikeesti :jahas:

1-jakonen nostaa kalorien tarpeen vieläkin ''normaalimpaa'' korkiammalle. Kyllä nuilla eväillä painon pitäis nousta. Kokeile vielä ahtaa pari sataa kaloria, jos ei nouse, niin lääkäriin mars.;)

Tupsahti vielä sellanen kysymys mieleeni, että kauanko sää oot syöny ton verran?

Edit: No empäs huomannu, lukihan tuolla, kauan sä noilla eväillä oot syöny...

Kai sitä pitää vissiin vielä lisätä tohon sit kilo sokeria ja litra rypsiöljyä. :david: Vituttaa jo muutenki tää ainainen syöminen. En edes muista enää miltä tuntuu ku on nälkä ja hampaatki varmaa vuoden loppuun mennessä kulunu loppuun :curs:

Enemmän vaan kaloreita, aterialle 3 protskudrinkki, 4 ja 6 taas kaipais lisää hiilareita. Kyllä se sieltä lähtee nousuun kun on tarpeeksi polttoainetta.

Itsekkin joskus luulin että pärjäis vähemmällä kun kalorilaskurit antoi peruskulutukseksi jotain 2400-2600kcal mut siitä huolimatta ~4000kcal lähinnä just ylläpitää painon.

Ei nyt enempää proteiinia ainakaan, sitä näyttäisi tulevan jo ihan tarpeeksi.

Vaihda nuo kaurahiutaleet vaikka pastaan tai riisiin ja syö sitä enemmän. Uppoaa meinaan pikkasen helpommin. Myös rasvaa kannattaisi lisätä.

Toi on mun mielestä aika vähän, ite syön ainakin 1.5 kertasesti bulkilla, joko et jaksa syödä tai sit et vaan syö tarpeeks.

Ei nyt enempää proteiinia ainakaan, sitä näyttäisi tulevan jo ihan tarpeeksi.

Vaihda nuo kaurahiutaleet vaikka pastaan tai riisiin ja syö sitä enemmän. Uppoaa meinaan pikkasen helpommin. Myös rasvaa kannattaisi lisätä.

Juup. Tehään näin. Heh, harvemmin kuulee pakkiksella jonkun sanovat että älä nyt ainakaan proteiinia ota enempää :D

Toi on mun mielestä aika vähän, ite syön ainakin 1.5 kertasesti bulkilla, joko et jaksa syödä tai sit et vaan syö tarpeeks.

Mielestäni tuo kalorimäärä mitä syön on aika paljon. En halua nostaa painoa tyyliin 5kg/kk, vaan maks. 1kg/kk ettei sitä läskiä aivan järkyttävästi tulisi.

Mielestäni tuo kalorimäärä mitä syön on aika paljon. En halua nostaa painoa tyyliin 5kg/kk, vaan maks. 1kg/kk ettei sitä läskiä aivan järkyttävästi tulisi.

Määrällisesti voi jollekkin olla paljon, mutta jos paino ei nouse tuollakaan niin enemmän pitää syödä.

Tai sitte sulla on joku hemmetin parasiitti joka ottaa osansa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuossa on minusta jumalaton määrä kaloreita. Minä olen vähän isompana saanut reilusti läskiä, jos olen ajatellutkaan syöväni tuollaisia määriä. Ja treenaan kovaa kuitenkin 3-4 kertaa viikossa.

Omaat kyllä melkoisen aineenvaihdunnan, jos ei noilla syömisillä paino nouse. Ellet sitten harrasta salin päälle vielä paljon muutakin urheilua tai tee erittäin fyysistä työtä.

Ei mullakaan paino nouse vasta kun kaloreita on 4000-4500. Alle sen pysyy koko ajan samassa. Eikä peruskulutus pitäisi olla erityisen korkea, en tee fyysisesti kovin raskasta työtä...

Tuossa on minusta jumalaton määrä kaloreita. Minä olen vähän isompana saanut reilusti läskiä, jos olen ajatellutkaan syöväni tuollaisia määriä. Ja treenaan kovaa kuitenkin 3-4 kertaa viikossa.

ihmiset ovat erilaisia.:jahas:

+ruisleipää minkä jaksaa

+ruisleipää minkä jaksaa

+4-6palaa ruisleipää

+pastaa/riisiä +ruisleipää minkä jaksaa

+ruisleipää minkä jaksaa

6. 250g rahkaa ~160kcal
+4-6palaa ruisleipää

+4-6palaa ruisleipää

yht. 3760kcal

Tuoollahan on ihan tajuttoman pieniä safkoja :eek:
Lisää jotain tummennusten tapaista. Ja leipien päälle normaalisti paljon juusto/leikkelettä.

EDIT: Siksi ehdotan ruisleipää joka väliin, että ainakin itselle tuntuu luonnolliselta vetää safkan kanssa leipää joten sitä on helppo lisätä joka safkalle :D.

Jep lisää safkaa vaan, varsinkin hiilareita, protskua ja rasvaa kun tunnut savan aika hyvin. Itse yritän saada ~4000 kcal/pvä ja siitä proteiinia ei ole kuin 260-300 g/pvä, ja silti nousee paino hitaasti. Seuraava askel on sitten 4500 kcal mulla, saas nähdä uppoaako safka

Kyllä thredin aloittajalla on niin paljon kaloreita noille mitoille, että jotain on pielessä. Yksi kikka voisi tosiaan olla niiden hiilareiden lisääminen, niitä tarvitaan kuitenkin ihan polttoaineeksi.

Mites liikkuminen? Onko raskas työ, käveletkö paljon, onko paljon aerobista urheilua, peuhaatko lasten kanssa...? Kaikki nuo lisää kulutusta, joka pitää sitten ottaa huomioon.

Itse siis 190cm/100kg, ja tuo 3700kcal riittää kyllä hienosti kasvuun (tosin arvioin kaiken aina alakanttiin).

Kyllä thredin aloittajalla on niin paljon kaloreita noille mitoille, että jotain on pielessä. Yksi kikka voisi tosiaan olla niiden hiilareiden lisääminen, niitä tarvitaan kuitenkin ihan polttoaineeksi.

Mites liikkuminen? Onko raskas työ, käveletkö paljon, onko paljon aerobista urheilua, peuhaatko lasten kanssa...? Kaikki nuo lisää kulutusta, joka pitää sitten ottaa huomioon.

Itse siis 190cm/100kg, ja tuo 3700kcal riittää kyllä hienosti kasvuun (tosin arvioin kaiken aina alakanttiin).

En harrasta aerobista pahemmin, sellainen 2km kävelylenkki tulee päivittäin heitettyä. En usko että se kaloreita hirveästi kuluttaa. Työ ei ole raskasta.

Noi kalorit on todellisuudessa varmaan 4000kcal pintaan, mutta lasken aina hieman alakanttiin. Kaippa sitä pitää sitten vaan mättää hiilareita lisää naamariin.

Tuoollahan on ihan tajuttoman pieniä safkoja :eek:
Lisää jotain tummennusten tapaista. Ja leipien päälle normaalisti paljon juusto/leikkelettä.

EDIT: Siksi ehdotan ruisleipää joka väliin, että ainakin itselle tuntuu luonnolliselta vetää safkan kanssa leipää joten sitä on helppo lisätä joka safkalle :D.

Tuollaisella ruisleipämäärällä en kerkeäisi tekemään mitään muuta kuin syömään :rolleyes:

Tuollaisella ruisleipämäärällä en kerkeäisi tekemään mitään muuta kuin syömään :rolleyes:

Itse syön joka safkalla tuon 4-6 leipää päälisiksi, reilulla juustolla.
Muutenkin vaikuttaisi siltä että voisit lisätä ihan ruokaa ainakin toiselle kerralle illasta. Ei mitään "prodedrinkkejä ja rahkaa" yli puolet päivän "aterioista". Aamulla jotain rahkaa tms puuroa, mutta sen jälkeen 3-4 kunnollista safkaa joihin lisukkeiksi runsaasti leipää, treenin jälkeen sitten drinkki.

Itse syön aamulla jotain kevyttä(tulee huono olo vähästäkin syömisestä aamulla). Sitten koulussa, koulun jälkeen, treenin jälkeen ja illalla safkaa + leipää ja treenin päälle prodejuomaa.
Painoa ~110 ja pituutta 185. Aika hyvin paino nousee tuolla.

edit: Niin tosiaan, siis joskus söin rahkoja ja raejuustoja muka hyvinä välipaloina... no ehkä välipaloina hyviä joo muttei missään nimessä saa korvata oikeaa ruokaa niillä, korkeintaan kerran ja sekin vain jos ei kerkeä syömään(siis esim. töiden/koulun jälkeen jos on kiire salille).

Back
Ylös Bottom