Olen ikäni liikuntaa ja tanssia harrastanut nainen, ja kuntosaliharjoitteluakin olen tehnyt suhteellisen paljon useamman vuoden ajan. Haluisin parantaa salitreeniä, mutta ongelmana on että yläkäsivarsille ja selälle tarkoitetut liikkeet tuntuvat lähinnä vain ranteissa ja käsissä. Alatalja tuntuu vain käsissä (kämmeniin sattuu) ja ranteiden alueella polttelee. Ylätaljassa (veto selkään) sama juttu, mutta lisäksi erit. toinen ranne "muljuu" ja naksuu inhottavasti. Yläkäsivarsiin ja selkään ei tämän takia saa treeniä menemään perille. Mikä voisi auttaa?
Olen perusrakenteeltani siroluinen ja notkea, myös nivelet ovat hyvin liikkuvat. Olen miettinyt että olisko rannetuista apua? Tuntuu kaukaa haetulta, että esim. 10 kg käsipainoilla tehtyjen hauskääntöjen kanssa, tai kun pistää joku 45-50 kg ylätaljaan niin tällainen peruspirkon näköinen nainen niitä käyttäisi. Olisko se kuitenkin ratkaisu? Vai jotain tiettyä treeniä?
Olen perusrakenteeltani siroluinen ja notkea, myös nivelet ovat hyvin liikkuvat. Olen miettinyt että olisko rannetuista apua? Tuntuu kaukaa haetulta, että esim. 10 kg käsipainoilla tehtyjen hauskääntöjen kanssa, tai kun pistää joku 45-50 kg ylätaljaan niin tällainen peruspirkon näköinen nainen niitä käyttäisi. Olisko se kuitenkin ratkaisu? Vai jotain tiettyä treeniä?