Miten treenaatte?!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maijjuz
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mietin vaan, kun ihan aloittelija olen (tosi aloittelija :nolo: ) niin mietiskelen vaan, että miten treenaatte? Eli kuinka monta kertaa viikossa käytte salilla ja miten pitkät treenit vedätte? Ja sitten tuo aerobinen puoli, eli kuinka monta kertaa viikossa sitä ja mitä lajia? Kiitos vastauksistanne!!! :rock:

-maiju-

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tää treenaa sen neljä kertaa viikossa jaolla selkä/ etureidet,ojentajat/ rinta, hauis/ takareidet, olkapäät. Nyt olen tosin vielä viikon verran treenikiellossa :itku: Aerobista tulee tosi nihkeästi. Jos nyt edes kerta viikkoon tulee tehtyä, niin se on jo saavutus :nolo: Syksyllä alkaa taas hiki-sulkapallo kerran viikkoon :)

Kolmesti viikkoon käyn salilla 2-jakoisella, yhden reenin kesto on sellainen tunteroinen. Olen innostunut nyt sulkapallosta, sitä olisi suunnitelmissa pelata kerran viikossa. Aerobista en oikeastaan muuten teekään. Välipäivinä joskus venyttelyä.

Kolmesti viikkoon käyn salilla 2-jakoisella, yhden reenin kesto on sellainen tunteroinen. Olen innostunut nyt sulkapallosta, sitä olisi suunnitelmissa pelata kerran viikossa. Aerobista en oikeastaan muuten teekään. Välipäivinä joskus venyttelyä.

jos saa hieman udella, niin millainen on tuo sun kaksijakoinen ohjelma? Itse kun sellaista ajattelin.. ja salikäyntejä 2-3, sillä muuhun ei aika taida tällä hetkellä riittää :)

Ohjelma perustuu tämän postauksen ekaan 2-jakoiseen, vähän olen liikkeittä vaihdellut. Toistot ovat 6-10. Todella hyvä ohjelma. :)

Tarkoititko siis tätä?

2-jakoiset ohjelmat:

1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat

-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2
-Etukyykky / kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset / x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2