Miten tästä eteenpäin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taitaa olla liikakilot aivan omassa päässä, eikä vyötäröllä. Pikaisella katsauksella olet todella laiha ja läskeimmilläni 10/2003 kuvassakin olit todella hyvässä kunnossa, 90 % naisista olisivat enemmän kuin tyytyväisiä jo tuohon kuntoon. Ja kyllähän niitä muotoja tulee ihan itsestään kun kehittää lihaksia. Itsekritiikki on ihan hyvästä, kunhan muistaa kohtuuden siinäkin...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
:offtopic:

Fiona sanoi:
Ottaisin myös jalan loitonnukset ja lähennykset pois.

Näitähän yleensä pidetään pilipaliliikkeinä kyllä, mutta otin itsekin tuon loitonnuksen omaan ohjelmaani koska itselläni esim. jalkapäivänä vääntäytyessäni makuulle reisikoukistuslaitteeseen tuo gluteus minimus tuppaa kramppaamaan tai muuten uittuilemaan/oikuttelemaan. Senjälkeen kun aloin tekemään tuota em. kukkaisliikettä ei ongelmia tämänsuhteen ole ollut. :)

Gradient sanoi:
:offtopic:

Näitähän yleensä pidetään pilipaliliikkeinä kyllä, mutta otin itsekin tuon loitonnuksen omaan ohjelmaani koska itselläni esim. jalkapäivänä vääntäytyessäni makuulle reisikoukistuslaitteeseen tuo gluteus minimus tuppaa kramppaamaan tai muuten uittuilemaan/oikuttelemaan. Senjälkeen kun aloin tekemään tuota em. kukkaisliikettä ei ongelmia tämänsuhteen ole ollut. :)

Totta, ihan hyviä liikkeitä ovat. Ajattelin vaan, kun tuo vaimosi ohjelma on noin pitkä muutenkin, niin nuo liikkeet ovat aika " turhia ", koska ohjelmassa on kuitenkin prässi / kyykky, mave / sjmv, etureidet ja taaksepotkut. Jos nuo ottais pois, tilalle vois laittaa esim. ylätaljan ja rinnalle jonkun toisen liikkeen, esim. vinopenkin tai peck deckin. :)

Zone-sarja -42%
T.K:llahan on täydellinen vartalo, ja katoin vaan toi "läskimaha" kuvaski olit mielestäni sopivan/liian laiha. Kaikki naiset varmaan haluis tuallaasen vartalon ja mä haluaisin naisen jolla se on ;) että tuskin sulla suurta hätää on, treenaat vaan pikkuhiljaa ja kehityt. :thumbs:

abine sanoi:
T.K:llahan on täydellinen vartalo, ja katoin vaan toi "läskimaha" kuvaski olit mielestäni sopivan/liian laiha. Kaikki naiset varmaan haluis tuallaasen vartalon ja mä haluaisin naisen jolla se on ;) että tuskin sulla suurta hätää on, treenaat vaan pikkuhiljaa ja kehityt. :thumbs:

Excuse me?! Täydellinen vartalo?? Ou mai gaad, onks tää nyt yleinen mielipide? Mun eka reaktio oli et ne on jotain muokattuja kuvia, eihän kukaan voi olla ton mallinen vai voiko?! Muutenkin haiskahtaa tää koko thread. Jos noi kuvat nyt sit on aitoja, niin mitä muuta tää on kuin huomiohakuisuutta puhua läskeistä tolla vartalolla?! Ja jos siitä "läski"kuvasta (siinäkin jo selvästi alipainoinen) ihminen menee laihduttamaan KYMMENEN kiloa, niin kyse ei voi olla muusta kuin ruuminkuvahäiriöstä. Ja se, et tohon 50 kg:aan on päästy 2000 kcal dieetillä, niin on saanut aika paljon aerobista harjottaa. Veikkaus on, et tolla kropalla peruskulutuskin on hädin tuskin 1000 kcal. Vuoden salilla käymisen sijasta voisi luulla, että se vuosi on vietetty jossain ihan muualla...

Huoh, kirjoitin nyt suoraan mitä ajattelin, toivottavasti ei T.K.:n mieli pahoittunut, jos olet tosissasi näine juttuinesi. Tuli mieleen tuon yllä olevan läpi lukiessani, että mikä oikeus minulla on "haukkua" laihaa, tästähän on puhuttu yleisen keskustelun puolella jossain läski-threadissa. Jos on luonnostaan hoikka ja laiha ja tyyppiä että kilot eivät tartu, niin karmeaahan se on, että laihuutta vielä tämmöinen ymmärtämätön suorasuu menee kommentoimaan.. Mutta tämän tapaksen henkilöhän kertoi LAIHDUTTANEENSA itsensä tarkoituksellisesti tuollaiseksi nälkäkurjeksi, joten en yllä olevaa tekstiä jätä postaamatta.

Helga sanoi:
Excuse me?! Täydellinen vartalo?? Ou mai gaad, onks tää nyt yleinen mielipide? Mun eka reaktio oli et ne on jotain muokattuja kuvia, eihän kukaan voi olla ton mallinen vai voiko?! Muutenkin haiskahtaa tää koko thread. Jos noi kuvat nyt sit on aitoja, niin mitä muuta tää on kuin huomiohakuisuutta puhua läskeistä tolla vartalolla?! Ja jos siitä "läski"kuvasta (siinäkin jo selvästi alipainoinen) ihminen menee laihduttamaan KYMMENEN kiloa, niin kyse ei voi olla muusta kuin ruuminkuvahäiriöstä. Ja se, et tohon 50 kg:aan on päästy 2000 kcal dieetillä, niin on saanut aika paljon aerobista harjottaa. Veikkaus on, et tolla kropalla peruskulutuskin on hädin tuskin 1000 kcal. Vuoden salilla käymisen sijasta voisi luulla, että se vuosi on vietetty jossain ihan muualla...

Huoh, kirjoitin nyt suoraan mitä ajattelin, toivottavasti ei T.K.:n mieli pahoittunut, jos olet tosissasi näine juttuinesi. Tuli mieleen tuon yllä olevan läpi lukiessani, että mikä oikeus minulla on "haukkua" laihaa, tästähän on puhuttu yleisen keskustelun puolella jossain läski-threadissa. Jos on luonnostaan hoikka ja laiha ja tyyppiä että kilot eivät tartu, niin karmeaahan se on, että laihuutta vielä tämmöinen ymmärtämätön suorasuu menee kommentoimaan.. Mutta tämän tapaksen henkilöhän kertoi LAIHDUTTANEENSA itsensä tarkoituksellisesti tuollaiseksi nälkäkurjeksi, joten en yllä olevaa tekstiä jätä postaamatta.

No en mä ny niin tarkottako että eikö muun ruumiinrakenteen omistajat voisi olla hyvän näköisiä ja heidän vartalonsa kauniita, mutta tämä oli oma mielipiteeni, ELI ÄLKÄÄ OTTAKO SITÄ LIIAN VAKAVASTI.

Ja tuahon T.K vartaloon että kyllä siinä saisi sitä lihaa ja vaikka läskiä saisi olla enemmän.

Öhm, kyl ne on ihan omat kuvat... Voin todistaa ihan milloin vaan, jos asut Stadissa ja mulla on jopa alkuperäiset megasize kuvat vielä kamerassani paitsi niistä vanhemmista. :curs:

Kiitos kuitenkin sille, joka vaivautui postaamaan mulle vinkkejä käsien treenaamisesta, että saan hartioista yhteensopivat lantion kanssa... ;)

Kuvat laitoin vaan siksi, että saisin parempia vinkkejä. Jos olisin kertonut vain faktat, niin tuskin olisin saanut niin konkreettisia ohjeita. Ja onhan muutkin laittaneet kuviansa tänne, jopa kasvokuvia!

Harmittaa, että edes käytin sanaa läski. Läski-sanalla en tarkoittanut ylipainoista henkilöä, vaan ennemminkin sen materiaalin koostumusta, mitä luiden ympäriltä löytyi muutama kuukausi sitten. En tullut tänne laihduttamaan, vaan hakemaan tietoa, miten saisin tulosta treenaamiseen. :(

Ja varmaan jokaisella, joka haluaa jollain tavalla muokata luonnollista vartalonsa tasapainoa treenaamalla, on jotenkin "vääristynyt" kuva itsestään. Jos kaikki täällä olisivat tyytyväisiä itseensä, niin tämäkin saitti olisi varmaan aika tyhjä ja lisäravinnevalmistajilla menisi todella huonosti... :nolo:

Kävin kurkkaamassa nuo kuvat ja eka ajatukseni oli että "mitäs pilaa tämä nyt on?" Ei nyt ihan omaan silmään nuo läskit näkynyt eli vähän tuntuu että sulle T.K näkyy peilistä hivenen vääristynyt kuva. Työni kautta olen törmännyt paljon näihin "peilikuvaongelmiin" ja ne eivät kyllä ole helpolla nujerrettavissa. Kovin helpolla ei ihminen ajatuksiaan ja näkemyksiään itsestään muuta mutta sanonpa näkemykseni kuitenkin.
Olet erittäin hoikassa kunnossa ja tuosta ei painon parane pudota. Yhdyn Vilma-Liisan mietteisiin täysin. Syö kunnolla ja pistä puntit raa'asti heilumaan. Älä hyvä ihminen itseäsi kuihduta olemattomiin. Pärjäilyjä! :thumbs:

Helga sanoi:
Excuse me?! Täydellinen vartalo?? Ou mai gaad, onks tää nyt yleinen mielipide?

Hoikka, mutta samalla muodokas ja naisellinen vartalo? Luulisin, että aika yleinen mielipide:)

Helga sanoi:
Mutta tämän tapaksen henkilöhän kertoi LAIHDUTTANEENSA itsensä tarkoituksellisesti tuollaiseksi nälkäkurjeksi
Herää kysymys, olisitko samaa mieltä jos sillä olisi kymmenen kiloa enemmän lihaksia ja sama rasvaprosentti? Mun mielestä kaunis vartalo. Lihasta saa lisätä ihan oman maun mukaan.

Jos epäilet ettei oma vartalosi ole yleisen mielipiteen mukaan kaunis, laita tänne kuvia, niin voimme kertoa mielipiteitä asiasta :evil: ( ;) :piis: )

TK: Maltillisesti pluskaloreille ja olkapäät kasvavat nopeasti. Painonnousua seuraamalla näet kasvua, valokuvia vertailemalla ja ympärysmittoja katsomalla taas näet mihin ne kilot tulee. Kuten muista kommenteista huomaat, ei kukaan pidä sua lihavana noissa 10/2003-rasvoissakaan, ja tiedät näköjään miten saat sitä rasvaa poiskin jos niin haluat.

PS. Ekan kerran kun yritin tätä postata, firman verkko meni nurin. Tokalla kerralla IE kaatui. Jos tämä posti jää mun viimeiseksi, ottakaa opiksenne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom