miten tää juttu menee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jepi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko totta ku oon lueskellu semmosta katri mannisen tehokiinteytys kirjaa, nii siinä sanottiin että mahdollisimman kevyt (paino) ja mahdollisimman pieniin vaatteisiin mahtuminen ovat yleensä toisensa pois sulkevia (normaali paino alueella)??? koska lihas painaa enemmän ku läski. Siinä siis puhuttiin että punttitreenikin on tarpeellista jos haluaa päästä timmiksi....

ku oon tässä kelannu että miten tän diettauksen alottais ku päässy vähä paino hyppäämään turhan korkeelle :/

eli vedänkö aluks himona aerobista ja sit myöhemmän vaihees alan käydä kiinteyttää puntilla vai kannastasko pitää se 3krt/vk salia koko ajan ohjelmassa? tuntuu vaa et ois jotenki massiiviset olkapäät(oon eks kilpa-aerobiccari :) ) vaikka punttilla en oo käyny pitkään aikaan :eek:

ihmettelen vaa ku ei mun "tikku"kaverit :D ei käy puntilla ja eikä ne siltikää o mtn löysiä? :) outoo...

ei punttauksella ole tekemistä löysyyden kanssa, kavereillas on vaan luuta ja nahkaa, ei lihaa eikä rasvaa. kyllä keho näyttää paljon paremmalta jos siellä on myös lihaakin alla joten pidä ehdottomasti punttitreeni mukana kokoajan.

yleisesti voi sanoa että aina ei kannata seurata sitä puntaria, vaan sitä peiliä, tai esim valokuvia ennen ja nyt. ei sillä yleensä ihmiselle ole oikeasti väliä paljonko painaa, vaan sillä miltä näyttää

bustedi sanoi:
yleisesti voi sanoa että aina ei kannata seurata sitä puntaria, vaan sitä peiliä, tai esim valokuvia ennen ja nyt. ei sillä yleensä ihmiselle ole oikeasti väliä paljonko painaa, vaan sillä miltä näyttää

Väärin. Ei kannata pistää mitään painotavoitetta ja seurata sitä sokeasti, vaan ottaa se TAVOITE sieltä peilikuvasta.

Se puntari on kuitenkin jokaiselle diettaajalle oiva apu. Tulokset ei päivissä näy, eikä niitä varsinkaan näe jos päivittäin itseään peilistä katselee. Puntari on lahjomaton, jos fättiä palaa niin paino menee alaspäin.

Timba79 sanoi:
Väärin. Ei kannata pistää mitään painotavoitetta ja seurata sitä sokeasti, vaan ottaa se TAVOITE sieltä peilikuvasta.

Se puntari on kuitenkin jokaiselle diettaajalle oiva apu. Tulokset ei päivissä näy, eikä niitä varsinkaan näe jos päivittäin itseään peilistä katselee. Puntari on lahjomaton, jos fättiä palaa niin paino menee alaspäin.

no se rasvakaan ei vaan ihan päivässä pala, luulen että tiedät sen itsekkin. siinäkin voi mennä vaikka pari viikkoa että paino putoaa aivan minimaalisesti ja humps 2 kg pois.

ehkä lyhyellä ajalla se puntari voi olla hyvä, mutta pitemmällä ajalla ( varsinkin jos sattuu saamaan lihakisia ) niin se saa vaan monet naiset kirkumaan kauhusta. tottakai sekin että pelkkä peili kaverina on huono homma. nestettä sattuu olemaan kropassa niin jo vain näyttää heti että ois maha kasvanu niin perkeleesti.

kyllä mäkin painon katon joka aamu, sitten mä siihen jotain huomiota kiinnitän kun se aamupaino on pari kiloo tavallista korkeempi.

dietatessa siinä vaalla on sama käydä vaikka kerran viikossa. ei niin paljon nesteet huijaa. eikös kroppa kerää nestettä aluksi hieman siihen entisen rasvan paikalle ? jolloin paino ei tipukaan hetkessä = vaaka ei näytä sitä vaikka niin on käynyt.

bustedi sanoi:
eikös kroppa kerää nestettä aluksi hieman siihen entisen rasvan paikalle ? jolloin paino ei tipukaan hetkessä = vaaka ei näytä sitä vaikka niin on käynyt.

Yleinen uskomus kyllä on, että nestettä lähtee pari kiloa ekan dieettiviikonaikana.

juini sanoi:
Yleinen uskomus kyllä on, että nestettä lähtee pari kiloa ekan dieettiviikonaikana.

se on minullekin aika selvä asia. mutta ei sinulla parissa viikossa vielä rasvaa juurikaan ehdi palaa. sitten kun pitemmässä juoksussa sitä palaa niin ( jostain olen lukenut, mistäs helvetistä tällasta muuten sais päähän ) aluksi sen rasvan tilalle kerää vähän nestettä. eli siitä kun olet polttanut rasvaa niin kuluu vielä aikaa ennen kuin myös se neste siitä häviää, jolloin painon putoaminen näkyy vasta myöhemmin vaikka rasvaa on palanut. tätä tarkoitin sillä että se jatkuva vaaalla käynti ei kerro välttämättä mitään tuloksista.

e: en siis sanonutkaan että HETI dietin alussa sitä nestettä kertyy, vaan sitten kun olet hieman tiputtanut rasvaa.

bustedi sanoi:
no se rasvakaan ei vaan ihan päivässä pala, luulen että tiedät sen itsekkin. siinäkin voi mennä vaikka pari viikkoa että paino putoaa aivan minimaalisesti ja humps 2 kg pois.

ehkä lyhyellä ajalla se puntari voi olla hyvä, mutta pitemmällä ajalla ( varsinkin jos sattuu saamaan lihakisia ) niin se saa vaan monet naiset kirkumaan kauhusta. tottakai sekin että pelkkä peili kaverina on huono homma. nestettä sattuu olemaan kropassa niin jo vain näyttää heti että ois maha kasvanu niin perkeleesti.

kyllä mäkin painon katon joka aamu, sitten mä siihen jotain huomiota kiinnitän kun se aamupaino on pari kiloo tavallista korkeempi.

dietatessa siinä vaalla on sama käydä vaikka kerran viikossa. ei niin paljon nesteet huijaa. eikös kroppa kerää nestettä aluksi hieman siihen entisen rasvan paikalle ? jolloin paino ei tipukaan hetkessä = vaaka ei näytä sitä vaikka niin on käynyt.

Puhutko nyt dieetistä vai mistä? Ei nimittäin varmasti ne lihakset pamahda kasvuun jos rasvaa poltetaan. Eli tuskin se puntari näyttää isompia lukemia jos meinaa rasvaa poltella.

Muuten sitä painoa ei todellakaan kannata tuijotella jos peilikuva näyttää hyvältä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Timba79 sanoi:
Ei nimittäin varmasti ne lihakset pamahda kasvuun jos rasvaa poltetaan.

aloittelevan treenaajan tapauksessa sekin on kyllä mahdollista. ei tietenkään mikään pari kk ja 5kg mutta jonkulainen kasvu on kyllä varmasti myös mahollista.

Suositut

Back
Ylös Bottom