SUPERCARB 1kg -40%

Miten suhtautuisitte?

Kaupunki
Helsinki
image.php

Mitenhän pakkotoistolaiset suhtautuisivat nimettömiin moderaattoreihin? Tämä tarkoittaisi sitä, ettei pakkotoistolla olisi nikeillä varustettuja henkilöitä modeina, vaan jokainen modeksi valittu toimisi System/moderator nikin takaa.

Vaikka kuulostaa älyttömältä niin eräillä torrent sivustoilla on tällainen käytäntö ja se pitää kyllä paskanjauhannan hyvin kurissa. Tuleeko sitten forumista täysin natsi paikka käyttäjien mielestä, sitä on mahdoton sanoa. Kuitenkin näin ei voi kohdistaa sensuroinnista syyttämistä vain yhteen henkilöön, vaan koko pakkotoiston linjaukseen, niinkuin sen pitäisikin olla.

Mietteitä asiasta..

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ihampa tuo on se ja sama. Jos joku on niin pässi että kohdistaa vihansa yksittäiseen modeen, niin se on henk.koht voi voi.
Jokainen täyspäinen kyllä tajuaa että kyse on foorumin linjasta, ei yksittäisestä "kunhan olen mulkkumodeman"-tapauksista.

Tiedä sitten pitäisikö pakkiksesta tehdä sen natsimpaa?minusta tämä nykyinen linja on aika hyvä, ottaen huomioon viestien/niiden kirjoittajien määrän.

Toki jos halutaan linjaa kiristää niin samapa tuo, täällä sitä tulee silti pyörittyä.Sama pätee muihinkin muutoksiin, niihin sopeutuu kyllä...en usko että niin älytöntä muutosta keksitäänkään etteikö sopeutuisi.

Modeilta kai tätä asiaa pitäs kysyä?

Ei yhtään paskempi idea. Joskus pääsee turhaan henkilöitymään jotkut moderoinnit/kommentoinnit, joten ehkä tuota kannattaisi harkita!

Eipä sillä väliä ole kummin se on.
Moderaattorit joka tapauksessa hoitavat hommansa hyvin taikka huonosti. Mielestäni hyvin.

Kaikilla foorumeilla on omat linjansa mitä hyväksyy ja mitä ei, että tuolta kantilta ajateltuna on käyttäjän oma vika jos viestejä mennään poistamaan taikka editoimaan. Jos nuihin torrent sivustoihin aletaan vertaamaan niin kauaksi vertaus kyllä menee.. Hiukan tulkinnan varaista on onko se toiminta siellä lainvastaista vaiko ei :rolleyes:. Että voi osasyynä olla moderaattoreiden "suojeleminenkin"..

Pointina on se, ettei koko asialla pitäisi olla mitään vaikutusta foorumeiden valvontaa.

Sama vinkumisen määrä on aina luvassa, oli linja mikä hyvänsä. Jos nimellisiä modeja syytellään jonkun suosimisesta, puolueellisuudesta tai muuten vaan vittumaisesta habituksesta, nimettömiä syytellään kun "eivät kehtaa omalla nimellään olla asialla", natsimeiningistä tai joidenkin kirjoittajien systemaattisesta vainoamisesta.

En sitten tiedä tuleeko jollekin parempi mieli jostain eri vinkumisesta, mulle on aivan sama.

Pitäisköhän tuota otsikkoa vähän muokata, ei ole erityisen huomiota herättävä.

Mulle tuokin sopisi ihan hyvin, ei haittaisi vaikka moderointia suoritettaisiin nimettömänä.

Tosi sitten modet varmaankin tarttis toisen nimimerkin jos haluaisivat osallistua omalla nimellään keskusteluihin, ja pitäisi aina logata erikseen modetunnareilla sisään jos huomaa jotain 'moderointia vaativaa'..

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Periaatteessa vois toimia...

... mutta mua ei ainakaan kiinnosta, mulle on ihan sama mitä jengi mun moderoinneista ajattelee. EVVK.

Hyvää iltaa arvon Pakkotoistolaiset. Olen ylin, Mikeäkin ylempänä. Olen ollut taustalla vuodesta 2002 lähtien, mutta en näkyvillä.

Aivan, tämä on kyllä periaattessa hyvä juttu. :D

Mieti Mike kuinka monta vääntöä ei olisi tapahtunut ;)

Periaatteessa vois toimia...

... mutta mua ei ainakaan kiinnosta, mulle on ihan sama mitä jengi mun moderoinneista ajattelee. EVVK.

Periaattesssa modeilla ei ole mielipidettä ;) Mutta ymmärrän pointtisi. Onko mode vain sellainen joka siivoaa ja katkaisee turhat derailaukset vai esittää mielipiteitä ja moderoi subjektiivisesti.

Toi vois olla hyvä juttu. Useammalla foorumilla moderointi tapahtuu vain "moderaattorit" nikin takaa. Tuolloin tosiaan saisi selvemmin kuria peliin! Puolletaan.

Mulle periaatteessa ihan yksi ja sama. Ikinä ollut muutenkaan mitään valittamista tämän foorumin moderoinnissa.

Back
Ylös Bottom