Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse aloitin 17wee "nollista" eli painoa oli 65kiloa, suht tiukkana, selkeästi alle 10% rasvat. 19wee olin n. 4% rasvaprosentilla 87kiloa eli tuo n. 20kilon puhdas lihasmassan lisäys n.2 vuodessa. Eli tuollainen 20 kilon lihasmassan lisäys on täysin mahdollinen, mutta toisilla siihen menee muutama vuosi, toisilla 10 vuotta ja jotkut(monet) eivät saa sitä ikinään.
hekottaja sanoi:On tuo 4% uskomaton rasvaprosentti...
IsoDino sanoi:Se oli kisadieetin(12vkoa) lopussa, viikkoa ennen kisoja vuonna 1993. Pihdeillä mitattuna eli ei niin tarkka. Dieetin aloitus rasva% oli pihdeillä 7,2%.
Porkkanaraastin sanoi:Mun mielestä kannattais aloittaa ensin bodauksella, eikä alkaa repimään suuria painoja arveluttavilla tekniikoilla. Bodaat vähän ja saat massaa, opit liikkeet, paikat vahvistuu ja ne kestää pian suurempiakin painoja. IMO...
hekottaja sanoi:proteiini olisi (IMO) järkevää jakaa näin: (esim 75kg henkilö)
aamupala: 20g, lounas: 20g, välipala: 20g, päivällinen: 30g, vp2: 20g ja iltapala 40g.
=150g (pelkästään hyvistä lähteistä, viljat ym. vain plussaa)
Omasta mielestäni ei ole järkevää vetää 50g*6=300g päivässä.
Ribee sanoi:no itse vedän about tähän tyyliin (60kg henkilö): aamupala: 25g lounas (kouluruoka): 30g välipala:n. 35g päivällinen: 40-60 1. iltapala: 25/32g 2.iltapala: 25g ja sitten vielä protein xl-drinkki 45g, eli protskua siinä varmaan jotain 35g. yhteensä tekee reilu 215g...
En näe mitään syytä miksen söisi noin paljoa proteiinia, onhan se myös energiaravintoaine...
pidän lihasta, enkä oikein esim. leivästä pidä, niin rahka ja raejuusto ovat hyviä välipaloja. ja kasvua on vielä jäljellä, joten pitää syödä paljon ;) ruoan maksaa toki vanhemmat, eli hinta ei sinänsä haittaa.hekottaja sanoi:Onko syytä, miksi syöt noin paljon? Proteiini on suht kallista kuitenkin.