Miten raejuustosta syötävän makuista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mohkale
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite on myös sillä kannalla, että kaikkeen tottuu. Syö vähän aikaa jotain todella paskaa rahkaa joka juuttuu kurkkuun, sitte raejuusto on herkullista. Tai sekoita tonnikalan kanssa.

Ite voisin syödä raejuustoa missä vaan, millon vaan ja miten vaan :hyper:
Mut jos raejuusto ihan natural alakaa kyllästyttään, nii sekaan chili jauhetta tai sitte pirkka thai sweet chili kastiketta :kuola: Tonnari on jees kans, varsinki rainbown tillitonnikalan ja raejuuston yhistelmä :thumbs:

Jumalavita jos ei raejuustosta tykkää niin *********
no ei kai, toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä.
ite syön juustot usein "raakana" ja joskus tulee laitettua kaikenlaisia mausteita (tabascoa, lidlin salsamössöjä)

Raejuusto ja ananaspalat sopii hyvin yhteen :thumbs:

Nautin raejuustoni marjojen tai mehukeittojen kanssa. Tarvittaessa saan sen alas ilman lisukkeitakin. Maitorahkaan verrattuna raejuusto on mielestäni maultaan paljon parempaa.

Varmaankin noista dinkin linkeistä olisi tämäkin löytynyt. Mutta itse tulee välillä maustettua Lidlin salsakastikkeella, sitä vajaa ruokalusikallinen ja hyvää tulee. :kuola:

Kokeilkaa muutenkin laittaa erilaisia mausteita, jokainen oman makunsa mukaan.

Itse syön raejuuston sellaisenaan. Minulla tuotti alkuun kanssa vaikeuksia saada raejuusto alas mutta äkkiäkös siihen tottui. Voithan kokeilla sekoittaa raejuustoa esim. jogurttiin, jos et pelkää hiilareita.

Huomioi myös, että raejuustoilla on eroja. Valion raejuustoa voin lappaa vaikka kilon naamaariin mutta Ingman ei uppoa taas sitten millään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsellä menee aina raakana, mutta uskon myös eri mausteiden toimivuuteen. Tai sitten ostaa niitä valmiiksi maustettuja raejuustoja(toki taitaa olla hieman kalliimpia?).

Toimii mainiosti myös suolapalana esimerkiksi kinkkusuikaleiden tai -kuutioiden kera. Purkki raejuustoa (Valio on omaan makuuni parasta), kinkkusuikaleita, paprikaa paloiteltuna... :kuola: Se tzatziki-maustettu raejuusto oli kyllä ellotus maximus, väkipakolla meni yksi purkki alas, eipä tarvitse sitäkään enää kokeilla.

Vadelma- tai mansikkahilloa, Kaakaojauhetta. Toimii, kukaan ei tainnut aikaisemmin ehdottaa, että toimii se raejuusto myös makeana versiona(siis ainakaan tässä thriidissä).Siis kannattaa ainakin kokeilla.

Mun taas lienee syytä kokeilla jotain suolaista versiota...

Välistä tulee syötyä paahtimessa lämmitetyn ruisleivän + kalkkunan päällä :kuola: Ainoa ongelma tossa on että tuppaa se raejuusto helpolla varisemaan, ellei ole varovainen.

Jeansi sanoi:
Purkillinen raejuustoa pöydälle ja kyytipojaksi runsaasti maitoa
Sama pätee mulla rahkaan :)

En suosittele vetämään maitorahkaa natuna ja perään maitoa.. maku on mitä kamalin :arvi: Kokeilaa jos ette usko :kuola:

Jugurtin kanssa uppoo mainiosti..ja on hyvää.. :kuola:
jotain hedelmiäkin (esim banaani,ananas) voi pilkkoo joukkoon jos ei jugurttii löydy..

Itse ostin viimeksi ingmannin Cottage Cheese-nimellä myytävää raejuustoa ja ainakin itsellä meni alas hyvin eikä narskunut niin ikävästi hampaissa kuten raejuustot yleensä :(

Back
Ylös Bottom