Miten pidätte flunssan loitolla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Badou
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itellä pysyny flunssa + muut taudit kaukana kun on pitäny hyvää aerobista kuntoa yllä eikä oo myöskään lähteny heti pikku pakkasilla tykkien ja pipon käyttöön. Uskon siis karkaistumisteoriaan, luulen että kaiken maailman ylisuojautuminen altistaa pöpöille.

Lisäks tietysti varmistetaan vitamiinien saanti, tällä hetkellä päivässä 3 * 500 mg Cevitabs depot ja 2 * Bevitabs depot, ADE-vitamiinit 3 * Vitamar kalaölytabujen muodossa.

Ja sitten koputetaan puuta...

Seuraavan kerran kun käytte tallinassa ostatte bisselavojen tilalle vitamiineja, ovat puolet halvempia siellä kun suomessa.
Täällä kun nuo vitamiinit ovat ihan sika kalliita, ostatte samalla koko vuoden satsit tai miks ei parinki vuoden.....:hmmm:

Nappiin sanottu

Originally posted by Loadmaster
Seuraavan kerran kun käytte tallinassa ostatte bisselavojen tilalle vitamiineja, ovat puolet halvempia siellä kun suomessa.
Täällä kun nuo vitamiinit ovat ihan sika kalliita, ostatte samalla koko vuoden satsit tai miks ei parinki vuoden.....:hmmm:

Tässä on järkeä. Vitamiineja laukku täyteen, samalla tribulusta, jos sitä haette, ja Omega3-, 6- ja 9-pitoisia kalaöljytabuja. Placebovaikutus voi olla melkoinen, mutta SFW: pääasia, ettei lensu pure.
Muuten, kunnon heraprotskun ainesosissa on immunologista järjestelmää tukevia ainesosia ja mikrofraktioita, joista jokusesta saattaapi olla oikein hyötyäkin.

Tiedä tuota. Yksi poskiontelotulehdus kolmen vuoden sisään, muuten pukki. Siis terve kuin.

Jos alkaa kurkkua kuivaamaan ja nenä on menossa tukkoon, tee seuraavaa:

Marssi lähimpään Alkoon ja osta pullo Minttuviinaa ja Jegermeisteriä. Kotiinpäästyäsi laita sauna lämpenemään ja tämän jälkeen keitä vettä.

Kun vesi on lähes kiehuvaa, tee seuraava hörppy:

- 1 osa Minttuviinaa
- 1 osa Jegermeisteriä
- 2 - 3 osaa kuumaa vettä

Hörpi näitä juomia saunan lämmetessä ja saunan lämmettyä jatka hörppimistä myös saunassa. Kuuman suihkun jälkeen taas lisää kuumaa juotavaa.

Kolme vuotta sitten tein tismallee tuon ja sen jälkeen en ole ollut kipeä. Kaveri tuli kesken kaiken kylään ja sen silmistä alkoi kyyneleet valumaan Minttuhuurujen takia.

Paino voi kyllä pudota hieman, mutta aamulla olet kuin uusi ihminen...

Originally posted by pexxi
Paljo ne Twinlabin c:t maksoivatkaan?
3,5 egeä

Originally posted by Iivili

Edelleen väitän, että valkosipuli tekee ihmiselle todella hyvää, myös lentsujen ehkäisyyn. Vähintään pari kertaa viikko laittaa kunnolla ruokaan valkosipulia, niin jopa pysyy ihmis... siis pöpöt loitolla!

Samat kokemukset myös minulla (olen muuten Iivili sun kanssa monista muistakin asioista samaa mieltä ). :)
Valkosipuli pitää flunssan loitolla. Mieluiten raakana. Nam.

Valkosipuli rules, honey

Valkosipuli raakana polttaa limakalvot. Saman terveysvaikutuksen saa puristamalla sipulin tilkkaseen hunajaa. Saa samalla vitamiineja kroppaansa.

Haistaan pahalle.

Re: Valkosipuli rules, honey

Originally posted by Salidyykkari
Haistaan pahalle.

:lol1: Toihan muuten auttaa tohon striken mainitsemaan "ei imutella jokaista horoa kadun kulmassa". Jospa se teho perustuukin siihen että ihmiset pysyy eritteineen kauempana... :p

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by strike
Tietenkään järkevä monivitamiinin valmistaja EI LAITA sellaisia vehkeitä keskenään samaan soppaan jotka haittaisivat toistensa imeytymisiä. Tsekkaapas Maddoxx sf-proteinin vitamax tuote.

Ei kyllä mulle putoa toi Vitamax, mutta kukin tavallaan.

Heti ensimmäisenä sattui silmään toi A-vitamiinin määrä 18 mg päivässä. Ylimääräinen A-vitamiini varastoituu maksaan ja pitkäaikainen A-vitamiinin yliannostus johtaa A-vitamiinimyrkytykseen. Rajana on 15 mg/vrk aikuisilla ja 6 mg/vrk lapsilla. Myrkytysoireita ovat päänsärky, pahoinvointi, oksentelu, ripuli ja maksan vaurioituminen.

B-vitamiineja lähinnä nimellinen määrä eikä niitäkään joka ryhmästä, C:tä ihan kohtuullisesti mutta toikin olisi parempi useassa erässä ottaa. E:tä nimellisesti (ei mitään vaikutusta noilla määrillä) samoin kuin sinkkiä ja magnesiumia liian vähän. Lisäksi tossa on kalkkia, mikä hidastaa muiden imeytymistä.

Originally posted by Wilhelmiina
(olen muuten Iivili sun kanssa monista muistakin asioista samaa mieltä ). :)

No johan, tässähän tuntee ittensä imarrelluksi ;) Mistä muusta kuin valkosipulista, jos saan udella?

Ja jotta ei ihan mee pois lentsunkarkotusaiheesta, niin ennaltaehkäisyyn pitää muistaa järkevä pukeutuminen näin syksyllä/talvella. Pää ja kaula suojata, kosteutta välttää, villaista suosia. Jos mitenkään pukeutumisella voi palelemista ja/tai kastumista välttää (Gore-texit, kumpparit yms. kehiin), niin tyhmä on se, joka silti ittensä palelluttaa/kastelee.

vitamiineista

TwinLabin Maxilife (jauhe) on tod. hyvä vitamiini setti, maksaa kyllä pirusti, mutta sisältää aika kattavasti eri vitamiinit ja määrät kohdallaan. siihen vielä lisäksi C, sinkki, magneesium, b -vitamiinit sekä rauta, niin alkaa vitamiinipuoli olla kunnossa.

17. kerran: avantouintia 3 tai 14 kertaa viikossa. Tai jotain siltä väliltä. Flunssa ei iske koskaan. Myös paljain jaloin kävelyä lumessa aamuin illoin kannattaa kokeilla.

Mä en sairastu. Päätin tossa joskus sitten.
Enkä sairastukkaan.

En tiedä vaikuttaako mutta meidän talossa on paska lämmitys ja n. 3 astetta kylmempää kun muissa taloissa. Ja vesi tulee kylmänä. Ja mun ikkuna on auki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom