Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö sinun valmennuksessa aikuinen saa penkkiä nostettua 65 kilosta 75 kiloon kolmessa kuukaudessa? Kun voimien lähtötaso on noin alhainen,tuon verranha (+10kg) saa maksimivoimaan jo pelkällä body pumppaus treenillä kun nostaa hivenen elopainoa,Miken 2x6 systeemillä helposti tuolla tasolla.Kyl sitä voimaa pitäs aika reilusti lisää saada. Ykkönen pitää saada 10kg paremmaksi ainakin ja nykymaksimilla vähintään vitonen. Energiantuotollisestikin 25 on aika eri ku 15 eli kaipais omaa treeniään sekin. Aikaa ei hirveesti ole, mutta näitä testeihin treenaajia mulla on valmennuksessa hyvin säännöllisesti.
Penkkipunnerrus 45 kg/60 s | 25 kertaa | 30 kertaa | 38 kertaa |
Komppaan täysin kierojalan kommenttia . Eikä 3kk setti jto:lla niin paljon kustanna. Eurot voi käyttää paljon, paljon turhempaan. Saat nin hyvää tietoutta treeniin, jotka kannattelee sua pidemmällekin . Kokonaisvaltaisesti.Mulla ei oo yhtään jto:n osakkeita salkussa, mut jos oot ton 3 kk etävalmennuksessa, niin koulupaikka lienee enemmän ku riittävä lopputulos valmennuksesta. Mulla kesti aika kauan päästä jyvälle reenihommista (en mä mikään "hardgaineri" oo, mut varsinki penkki oli alkuun tosi hankala juttu), ni ihan sillä kokemuksella suosittelisin ottamaan joltain osaavalta ohjeet. Oppii siinä sit samalla iteki rakentamaan treeniohjelmaa, jos lompakko ei kestä valmennuksia.
Hyvä hyvä. Penkin nostotekniikan suhteen olisi hyvä myös olla olennaiset asiat varmasti kunnossa. Että lavat on pituussuuntaasi nähden alhaalla ja yhteen lukittuna koko noston/sarjan ajan, samoin kuin jaloilla lattiasta paine, ja että hengitys pelaa oikein ja kaiken tän myötä pysyy nosto kasassa ja kroppa tuottaa yhteistuumin voimaa nostoon. Vaikka tää kaikki on perusasiaa, niin ottaa aikaa ennenkuin oppii todella nostamaan tehokkaasti, monella nosto on huteraa vaikka jonkinverran on jo treenaillutkin. Yllättävän pitkään alussa penkitulos kohenee ennenkaikkea siksi että oppii nostamaan, ja käyttämään nostossa sitä jo olemassaolevaa voimaa. Kyllähän siinä toki kokoajan myös voima lisääntyy enempi tai vähempi, mutta alussa tyypillistä että noston tekniikka hakusessa ja jo olemassaoleva eri lihasten voima ei välity nostoon. Tekemällä sekä pikkuvinkkejä soveltamalla oppii.Päivitystä tännekkin eli 2kk vielä aikaa ja nyt kun alotin kreatiinin ja viikko sen jälkeen niin toistoja meneekin jo 21 Eli ei varmaan ole enää kauhean vaikeaa saada nuo 4 toistoa päälle 2 kuukauteen.