MIten paljon hauis voi kasvaa vuodessa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
keisari88 sanoi:
enkä usko myöskään snowracerin väittämään että hauis kasvaa 10cm vuodessa

Älä usko jos et usko, mutta näin vain on. Kun aloitin salilla käynnin painoin jotai 70kg, nyt vaaka näyttää 86-88. Rasvaprosentti on pysynyt aika lailla samassa, 15 paikkeilla. Kun alotin salillakäynnin hanska oli 32, nyt vuoden päästä se on 41.5. Kylmänä. Raskausarpia löytyy käsistä ihan kiitettävästi.
:kippis1:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
joidenkin mielestä tää on turha threadi mut mun mielest ei tää auttaa mua ja kaikkia muitakin aloittelijoita hahmottaa näit asioita niin ja zeizei se mun roina foorumin threadi oli kieltämättä aika spede mut mist te tiedätte et mä oon 15

Tosta nimimerkistä voi päätellä aika paljon :D vai painatsä 88??

¤n tiedäkkään ja jos en uskoisi tuota tuota nimimerkkiä luulisin ikäsi olevan suunnilleen 12.

Niin ja mitä tämä hahmottaa? Sä kysyt tollasta netissä ja joku tulee ja kertoo sulle, että on kasvanut 10 cm ja sä et usko? Miks sä kysyt, jos jo luulet tietäväs vastauksen.

Jos joku tulee netissä kertomaan et joo mun käsi on kasvanu _ainakin_ metrin, niin uskotko sä? Toivottavasti et. Kaikilla kasvaa eritavalla, eikä netissä kaikkien todisteettomia kasvukertomuksia kannata uskoa.

keisari88 sanoi:
joidenkin mielestä tää on turha threadi mut mun mielest ei tää auttaa mua ja kaikkia muitakin aloittelijoita hahmottaa näit asioita niin ja zeizei se mun roina foorumin threadi oli kieltämättä aika spede mut mist te tiedätte et mä oon 15

shh.jpg

Samqqa89 sanoi:
Itellä kasvo hauis 3kk melkein 10cm 30cm - 38.5cm

:eek: Ethän vaan ole hormoneja ottanu?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ja ei ole pakko uskoa jos ette halua ite tiedän ainaki et on sen verran kasvanu

jees, ei nyt kannata kauheasti olla kade sampalle89:lle.

postien mukaan löytyy paljon fläsää (myöskin vähät voimat kertovat siitä, että kovinkaan kehittynyt henkilö ei ole kyseessä.) tämän kuvan sain entisistä posteista.

myös se, että n. kk sitten eräässä postissa painoa löyty vasta 80 (nyt 87) kertoo huomattavasta fläsän lisääntymisestä.

Jos Samqqa haluaa korjata näitä ennakkoajatuksia, niin ei muuta kun kuvia osoitteeseen zeizei@pakkotoisto.com .

Mulla on käynyt näin: työvelvollisuuden loputtua alkukuusta sain vapaasti käydä treenaamassa ihan koska vaan joten kuukaudessa naama on kaventunut tosi paljon vaikka paino on noussut 3 kiloa. Haban koko on kasvanut sentin. En minä vartaloltani mikään fitnessihme ole vieläkään, ennemminkin lähestyn sitä Tank Abbottia. :worship:

Ja muuten, minä en ainakaan osaa mitata käden ympärysmittaa hauiksen kohdalta ilman että tulee se ojentajakin siihen mukaan. :itku: Varmasti joku on minua fiksumpi, miten mitataan pelkästään hauiksen ympärysmitta? Mulla on kyllä steriilissä paketissa kirurgin veitsi, tarvitaanko sitä?

kuhan mittaan sen jännittämälllä hauista (viemällä käden koukkuun) niin riittää ihan hyvin:)

ps. vähän hölmöt neuvot

asspen sanoi:
Ja muuten, minä en ainakaan osaa mitata käden ympärysmittaa hauiksen kohdalta ilman että tulee se ojentajakin siihen mukaan. :itku: Varmasti joku on minua fiksumpi, miten mitataan pelkästään hauiksen ympärysmitta? Mulla on kyllä steriilissä paketissa kirurgin veitsi, tarvitaanko sitä?

Heh heh!
:kippis1:

Zone-sarja -42%
Niinpä... On vaan penkkitreenin jälkeen tullut hauikseen mittaa 2 cm lisää vaikka sen tangon luulisi tulevan alas ihan jo painovoimallakin... :hyper:

Ojentajahan on 2/3 osaa olkavarresta.
Itsellä on tullut 7 cm vuodessa, mutta murrosiän takia varmaankin.

Mulla kasvo vuodessa n. 7 cm, ja paljon parempi tuloskin olisi ollut mahdollinen. Treeni oli vuoden sisällä turhan rikkonaista, ja lopulta ylikunto sotki koko pakan ja siinä taisin joutua pieneen "kierteeseenkin". Onnistunutta treeniä vuoden sisällä oli noin 8kk, jolloin tuli kehitystä. Nyt pitäis taas kaikki olla kunnossa ja ukko alkaa oleen valmis massan keruuseen. Siis läskiä tohon hanskaan ei ole tullut yhtään! Nyt se on n. 40+. Mikä hauskinta, niin painot hauiskäännössä ei ole noussut vuoden aikana ollenkaan. Vastaoteleukojen ja penkkipunnerrusten tulokset ovat kuitenkin selvästi nousseet.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom