Miten päästä alkuun

Oikeastaan kysyn ihan perus ohjeita normaalia treenia varten koska en ole koskaan kokenut itseäni kuntoilijana ja en oikeastaan ole koskaan kuntoillutkaan...joten vararenkaita on keskikeholla.
Mutta uuteen kämppään muuton jälkeen avaltui mahdollisuus tehdä asialla jotain kun sain talon salin avaimet...
Olen salilla tehnyt mitä sattuu miten sattuu lähes joka ilta koska itsensä rääkkääminen väsyttää kummasti...unihäiriöiselle siitä on hyötyä.
mutta olen ajatellut että mitä minä salilla teen ei ehkä ole kauhean tehokasta koska pääasiassa nostellen käsipainoja ja jotain kevyttä penkiltä enkä oikeastaan treenaa mitään muutakaan.
jos joku viitsisi laittaa jonkun kunto ohjelman mikä auttaa lihaksien saamisessa että ylimääräisestä painosta eroon pääsemisessä.
myös jotain ruoka ohjeita olisi kiva kuulla en ai mitään proteiini tabuja sentään popsia mutta esim mitä ruokaa kannattaisi mättää.
ainiin mä en oikeastaan sitte ees tunne liikkeiden merkityksiä joten lista liikkeiden nimistä ja määrästä ei pakolla sano minulle mitään...olen todella aloittelija ja tietämätön toivottavasti se suvaitaan minulle.
kiitän kaikesta mahdollisesta avusta.:worship:

Back
Ylös Bottom