Miten on?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo.. eli oon sellasen 174cm/78kg..
Maasta vedossa nyt vedin 170kg! onko se hyvä vai sellanen jotenki välttävä?? (se oli neljäs kerta elämässäni ku tein maasta vetoa, enkä muutenkaan ole kulkenu salilla ku vasta noin 3kk) :rock:

Mitä järkeä on edes kokeilla mavessa tai missään muussakaan liikkeessä ennätyksiä jos ei ole edes treenitautaa kunnolla? Ja kun ei ole treenitaustaa niin yleensä on tekniikatkin mitä sattuu.

Itsesi saat rikki tolla menolla, tuskin paljon muuta.

Timba79 sanoi:
Mitä järkeä on edes kokeilla mavessa tai missään muussakaan liikkeessä ennätyksiä jos ei ole edes treenitautaa kunnolla? Ja kun ei ole treenitaustaa niin yleensä on tekniikatkin mitä sattuu.

Itsesi saat rikki tolla menolla, tuskin paljon muuta.

Ainoastaan hyvää palautetta sain siitä mun tyylistä!!!!! se kuulemma on kohdalla :piis: an!!

Etenkin maastavedossa kannattaisi kyllä tehdä ensin vähän pienemmillä painoilla ja laittaa tekniikka kuntoon. Kyllähän tuo kova tulos on, mutta sääliksi käy selkänikamiasi, jotka todennäköisesti saivat aika raakaa kyytiä...eli minun neuvoni on kyllä, että ota nyt rauhallisemmin näin aluksi!

EDIT: jos kerran joku asiantunteva ihminen on todennut tekniikkasi hyväksi, niin siitä sitten vaan mavettamaan...

Jamaha sanoi:
Etenkin maastavedossa kannattaisi kyllä tehdä ensin vähän pienemmillä painoilla ja laittaa tekniikka kuntoon. Kyllähän tuo kova tulos on, mutta sääliksi käy selkänikamiasi, jotka todennäköisesti saivat aika raakaa kyytiä...eli minun neuvoni on kyllä, että ota nyt rauhallisemmin näin aluksi!

EDIT: jos kerran joku asiantunteva ihminen on todennut tekniikkasi hyväksi, niin siitä sitten vaan mavettamaan...

Joo.. :hyper: Van pitää ottaa aika rauhallisesti aluksi.. ihan sellasilla pikkusilla vääntää sarjaa ja jättää ykköset vähemmälle :whip:

hyvä juttu jos tekniikkasi on kunnossa. Mutta ikää sulla on vasta 16 wee ja pituuskasvuakin varmaan vielä kesken? Eli jättäsin kyllä mavessa ykköset väliin ja tekisin pidempää sarjaa ja ei ihan loppuun asti. Hyvin sitä silti saa treenin pysymään nousujohteisena ja kun on varmat pohjat niin on sitten parempi lähtee enkkoja kokeilemaan.

Mutta hyvä tulos se silti on!

Timba79 sanoi:
hyvä juttu jos tekniikkasi on kunnossa. Mutta ikää sulla on vasta 16 wee ja pituuskasvuakin varmaan vielä kesken? Eli jättäsin kyllä mavessa ykköset väliin ja tekisin pidempää sarjaa ja ei ihan loppuun asti. Hyvin sitä silti saa treenin pysymään nousujohteisena ja kun on varmat pohjat niin on sitten parempi lähtee enkkoja kokeilemaan.

Mutta hyvä tulos se silti on!

Jees!! kiitti.. otan neuvosta vaarin..!! pakko kait se nyt on sit uskoa ku mahat enemmän asiasta tietää ku minä..!! Joo, mut oikeesti kiitoksia.. :worship:

Ei mikään huono tulos noin vähän treenanneelle. Tosta on hyvä jatkaa :thumbs:

twinlab sanoi:
Ei mikään huono tulos noin vähän treenanneelle. Tosta on hyvä jatkaa :thumbs:

Kiitos!! Pitää vain rauhallisesti ottaa.. ettei paikkoja saa hajotettua ihan heti..!!
Mut kiitos nyt vielä.. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom