Miten nopeasti kehityksen huomaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

keisari88

Banned
Aloin pari viikkoo sit käymään salilla kolme kertaa viikos sitä ennen sali käyntini on ollut satunnaista kiinnostais vaa tietää et miten nopeasti kehityksen näkee :worship:

Siihen vaikuttavat monet asiat: pituus, paino, treenitausta, ikä, saliohjelma, ruokavalio jne. Näkyvää muutosta ei välttämättä itsessään kovin helposti huomaa kun koko ajan itseään näkee, kuvien perusteella tuokin varmaan helpottuisi. Jos kaikki osatekijät ovat kunnossa niin aloittelija huomaa varmaan jo kuukaudessa jotain muutosta. Jos nuo tekijät eivät ole kunnossa niin et tule huomaamaan mitään muutosta koskaan. Aikaväli on siis mielestäni 1kk-iäisyys.

Täs olis vähän tietoo meikäläisestä pituus:175cm paino:62kg ja taustaks vois mainita et oon pelannu lätkää kaks vuotta.Ohjelmasta sen verran et sen teki mulle yks tyyppi joka on käyny ite salil jotain 10vuotta ja on aika riskis kunnos joten ohjelman pitäis olla ihan hyvä aloittelijalle

No, noin 3-4 kuukauden jälkeen alkoivat omalla kohdallani tarkkanäköisimmät tuttavat kysellä että "ootsä alkanut käydä salilla" jos sattuivat näkemään t-paita päällä. Nyt 6:n kk:n jälkeen varovainen kysymys on vaihtunut varmaksi huomautukseksi: "Hei, sä oot ruvennu käymään salilla!". Muutos ei ole suuri, mutta kuitenkin sen verran näkyvä että motivoi jatkamaan.

Riippuu just täysin siitä, että millasessa kunnossa nyt oot. Lähtötilanne oli mulla nii heikko (tosin on vieläkin), että kuukaudessa sain jo suurta parannusta tuloksissa ja ulkonäössä huonolla ruokavaliolla ja ilman ohjelmaa, painoa tuli 5 kiloa vähän päälle kuukaudessa ja silti vyötärönympärys ei kasvanut tai jopa kapeni hiukan.

Puntarista kehityksen huomaa varmasti nopeimmin. Yleinen mielipide ainakin pakkiksen porukalla on, että natutreenaaja voi saada n. yhden kilon lihasta kuukautta kohti(ainakin aluksi). Näin se on mennyt myös minulla.

Peilistä kehitystä on varmaan vaikeampi huomata. Toiset kyllä huomaa kehityksen usein paremmin kuin itse :rolleyes: . Tuo 3-4kk lienee aika hyvä arvio siitä, miten nopeasti kehityksen huomaa(peilistä).

Mmn sanoi:
Riippuu just täysin siitä, että millasessa kunnossa nyt oot. Lähtötilanne oli mulla nii heikko (tosin on vieläkin), että kuukaudessa sain jo suurta parannusta tuloksissa ja ulkonäössä huonolla ruokavaliolla ja ilman ohjelmaa, painoa tuli 5 kiloa vähän päälle kuukaudessa ja silti vyötärönympärys ei kasvanut tai jopa kapeni hiukan.
Mulla täysin sama..

Kaaauheen wanha tredi, mutta löyty haulla. Huomaiskohan itte/tutut ~4kk päästä tuloksia jos treenaa kolme kertaa viikossa? Koska musta tuntuu että se ois aikamoinen lisäys motivaatioon jos ees joku huomauttais oma-alotteisesti että on lihakset kasvanu. :)

Kaaauheen wanha tredi, mutta löyty haulla. Huomaiskohan itte/tutut ~4kk päästä tuloksia jos treenaa kolme kertaa viikossa? Koska musta tuntuu että se ois aikamoinen lisäys motivaatioon jos ees joku huomauttais oma-alotteisesti että on lihakset kasvanu. :)

no varmaan ryhti esim paranee monilla.. ja kyllä varmasti 4 kuukaudessakin tuloksia saa, mutta esim että paidan läpi hauis pullottais niin ei onnistu :D

ja toki ruokailun ja treenin pitää olla järkevää. (sitä proteiinia pitää saada ja treenata muutakin kuin hauista ja rintaa).

ota jtn before/after kuvia ihan itseäs varten niin se näyttää onko kehitystä tullut :)

ps. miksi juuri 4kk?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kaipa kehitystä on paras seurata treenipäiväkirjaa pitämällä, sinne vaan merkkaa treenipainot/toistomäärät ja kehon painon treeniajankohtana

kaipa kehitystä on paras seurata treenipäiväkirjaa pitämällä, sinne vaan merkkaa treenipainot/toistomäärät ja kehon painon treeniajankohtana

kyllä, mutta tässä vissiin oli nyt kyse ulkoisista muutoksista?

edit: millon ulkopuoliset huomaa että on treenattu ;)

no varmaan ryhti esim paranee monilla.. ja kyllä varmasti 4 kuukaudessakin tuloksia saa, mutta esim että paidan läpi hauis pullottais niin ei onnistu :D

ja toki ruokailun ja treenin pitää olla järkevää. (sitä proteiinia pitää saada ja treenata muutakin kuin hauista ja rintaa).

ota jtn before/after kuvia ihan itseäs varten niin se näyttää onko kehitystä tullut :)

ps. miksi juuri 4kk?
No joku 4kk ehkä jopa jaksais treenata "ilman" näkyviä tuloksia :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom