Miten, mitä, häh??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fast83
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Jeps! Elikkä olis tarkotus ottaa maastaveto treeneihin mukaan, ikinä en ole sitä tehnyt, joten vielä kerran. Kävin searchilla läpi ja toiset sanoo että tee suorin jaloin, toiset polvet koukussa, selkä suorana, selkä kaarella... Elikkä miten se käytännössä tehdään että saa parhaan hyödyn?Toiset sanovat että se ottaa takareisiin, toiset alaselkään. Mikä on totuus? Olen lukenut monista kirjoista ja maastavetoa suositellaan tod.paljon. Yleisvoima liikkeenä... Onko se oikeasti niin tehokas kuin puhutaan, alaselkäliikkeenä? Olisi hienoa oppia se oikea tekniikka ennen kun menen salille kokeilemaan, selkä ei varmasti tykkää jos teenkin sen väärin.. Tossa on aika monta kysymystä, mutta
tässä lyhkäisyydessä..

Miten mave tehdään oikeaoppisesti , että se ottaa alaselkään?
Vai tehdäänkö se jalkatreenin yhteydessä?
Toistot, sarjat? Kerta viikossa varmasti riittää??

Kiitän ja pahoittelen kysymyksen toistoa...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Maastavedosta on monta eri varitaatiota, aivan kuten penkkipunnerruksestakin. Eri variaatiot ottavat eri paikkaan, esim lähes suorinjaloin tehtävä mave ottaa eniten takareisiin.

Tee ehdottomasti selkä suorana, jos haluat pitää selän kunnossa. Normaali mave ottaa alaselkään, reisiin ja pakaroihin. Teen sitä aina selkäpäivänä. Suorin jaloin tehtävä variaatio ottaa erittäin hyvin takareisiin ja vähemmän selkään. Se on jalkapäivänä tehtävä liike ja mielestäni paras takareisiliike.

tekeekös kukaan täällä sumotyylillä?
onko mulla tekniikassa vikaa kun tuolla perinteisellä tyylillä tanko kolahtaa aina jalkoihin ikävästi..

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Originally posted by uuu
tekeekös kukaan täällä sumotyylillä?
onko mulla tekniikassa vikaa kun tuolla perinteisellä tyylillä tanko kolahtaa aina jalkoihin ikävästi..

ehkei selässä tarpeeksi kulmaa.. tiedä häntä..

Onko tuota mitään järkeä tehdä niin, että laittaa jalakojen alle palikan ja sitte selekä melekeen laattian suuntaasesti????

loistava kysymys! samaa oon ite miettinyt. eli kun teen maastavetoa ns. normaalisti siis NÄIN niin perse ja takareidet on ihan tukossa.
jos siis teen sen suorin jaloin niin liike tapahtuu vaan lantiosta suoristamalla -> alaselkä liekeissä..

kun taas täällä monet sanoo just päinvastoin :confused:
eli onkos vikaa mun luetun ymmärtämisessä vai tekniikassa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom