Miten mimmit juhlistaa vappua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HeatN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kavereita alkoi valua minun kämpilleni (jossa EI pitänyt olla bileitä :D ) iltapäivällä kolmen maissa. Oltiin parvekkeella, juotiin siideriä ja lähdettiin lopulta baariin.

Taidan olla tulossa vanhaksi, mentiin poikaystävän kanssa kotiin reippaasti ennen pilkkua.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kiva oli vappu..paitsi seuraavana päivänä masu pipi. aattlein et johtu krapulasta. mutta olikin mahatauti... nyt ei tiä kummasta päästä on tulossa..vaiko molemmista:urjo:

pikkupunttari sanoi:
kiva oli vappu..paitsi seuraavana päivänä masu pipi. aattlein et johtu krapulasta. mutta olikin mahatauti... nyt ei tiä kummasta päästä on tulossa..vaiko molemmista:urjo:

Voih. Koeta parantua!

Vappua tuli juhlittua jo hieman etukäteen perjantaina, kun tuli mittariin 25 vuotta :hyper:
Synttäribileistä parantelin itseäni kolme seuraavaa päivää..kai se tarkoitta sitä että olen tulossa vanhaksi :rolleyes: ja itse vappu tuli oltua selvinpäin :D mitä nyt muuten tuli herkuteltua nameilla ja kekseillä :kuola:
Tuli sitten tehtyä herkuttelujen lomassa päätös herkuttomasta toukokuusta, kun huhtikuussa tuli herkuteltua niin peevelin paljon :evil:
Katsotaan kuin käy eli onko sitä tahdonvoimaa yhtään tässä mimmissä vastustaa herkkuja:whip:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom