Miten mimmit juhlistaa vappua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HeatN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meillä on tuparit vappuna. Ollaan tässä jo asuttu helmikuun alusta, mutta kun ei ole Askosta vieläkään kaikki huonekalut tulleet. No pidetään silti. Samalla on vuosipäivä, 3 vuotta tulee täyteen seurustelua. Herkkupäivä on huomenna ja tarkoitus aloittaa päivä pienellä tissuttelulla ja herkuttelulla pitsalla. Tässä vielä ostokset: 1,8 kg lihapullia, 4 rasiaa kirsikkatomaatteja, 2 kg porkkanaa, jäätelöä rasia, pari isoa pussia karkkia, suklaalevy, kolme pussia sipsejä, dippiä kolme, pussi munkkeja, siideriä ja lonkkua ja lisäksi ajattelin leipoa vähän juustotankoja.:rock: :kippis1: :urjo:

Niin, päivällä ajattelin syödä pitsaa ja jätskiä ja pari munkkia. Illalla sit vieraiden kanssa napostelua. Itsekuriton poikaystäväni on jo syönyt 4 munkkia, ei malttanut huomiseen odottaa.:lol2:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Töissä menee vappu.Mutta sunnuntaina aamuvuoro ja maanantaina ilta,että kyllä sitä jotain ehtii. Viina ei tämä tyttö tänä vappuna juo,jospa vaan sais jonku ITE tekemää simaa.Työkaveri onneksi jotain puhu että pullon voisi tuoda.Ilmat kyllä ihanat että harmittaa olla töissä.Jää moottoripyörä kulkuekkin näkemättä:(
Jos vaikka grillauskauden aloittasi.Ei olla vielä sitä tehty.

Mimmit tuntuu kyllä viettävän vappua rauhallisissa merkeissä. :)

Mulle tulee kavereita kylään - syödään ja juodaan hyvin ja totta kai parannetaan maailmaa oikein urakalla. Huomenna päivä alkaa munkkien paistolla ja siman juonnilla. Illalla sima vaihtuu todennäköisesti sitten valkkariksi. ;) Vappupäivänä mennään sitten ravintolaan harrastamaan ylensyöntiä. Kevään lisäksi juhlistetaan mun uutta työpaikkaa. Mukava fiilis!

Tänään kuitenkin vielä ihan normaalisti juoksulenkille...

Aamulla reenaamaan ja sit iltamyöhäsellä tavalle keikalle kattoo King Diamondia toivottavasti sen ääni viel kestää. Normi vappu on ollu jossain kotibileissä mut nyt tuli ostettuu noi liput vähä vahingossa ja aion kyl ottaa illasta kaikki irti joten en aio ryyppäillä kauheen hurjasti ennen keikkaa ja sen jälkeen on varmaan väsy joten himaan nukkumaan... mutta ans kattoo ny. Kivaa ois tarkotus pitää .. anyway.. naamari päässä:eek: :D .Hauskaa vappua punttimimmeille :) .

fitnesspimu sanoi:
Vitsi, te ootte kyllä ihailtavan ahkeria, kun moni punttimimmi tekee ihan itse munkit ja simat. Voi kun viitsis ja osais :nolo: Never done...
Juuri lähti matkaan lähetys virtuaalimunkkeja ja simaa yhden bodypariskunnan tarpeisiin. :haart:

Mulle tähän vappuun kuuluu törkeesti syömistä, moottoripyörä, fillari ja sali. Kaksi kuukautta tiukkaa kiristelyä takana ja nyt yhden päivän ajan saa vetää ihan mitä tahansa niin paljon kun vaan uppoaa. Seuraavan kerran herkkuja vedetään vasta juhannuksena, sitä ennen ei vaaleeta leipää, ei suklaata, ei nameja.. Kaikki tiet on tyhjinä joten voiko olla parempaa ajankohtaa lähteä huristelemaan motarilla tai pinkomaan fillarilla. Salilla on tyhjää eli saa ähistä ja puhista just niin paljon kun hyvältä tuntuu. Saan vielä miehestä varmistajan kun mummo tulee lapsen vahdiksi. Ja sit kun on päivä vedetty sapuskaa napaan niin pääsee kerrankin salilla vääntämään ladatuilla lihaksilla eli huipputreeniä tiedossa. Samat jutut pätee juhannukseenkin..

Eli mulle sopii se, että vappu kokoaa ihmiset yhteen sekoilemaan. Pääsen kerrankin tekemään omia juttujani ihan omassa rauhassa..

Nimim. aamupalaksi nameja, patonkia ja riisipiirakoita, kohta huoltoasemalle kaakaolle ja marjapiirakalle.. munkit ja tippaleivät on vielä tekemättä.. tartteekin käydä maistamassa ekat simahömpyt.. lievää sokerihumalaa havaittavissa..

Alustavasti tuli vappua juhlistettua jo perjantaina :D. Vappuaaton suunnitelma on seuraanvanlainen: kohta salille, seuraavaksi (mahdollisesti terassin kautta) grillaamaan ja sitten vielä ehkä terssille/jokilaivalle. Maanantaina olisi tarkoitus mennä lenkille, joten hirveästi :kippis1: ei ole suunnitelmissa. Suunnitelmathan voivat toki aina muuttua...

HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE
sunce.gif

Päivällä treenaamaan, illalla sitten SÄTEESEEN, tekemään yöaerobista :hyper: !!!!

Kaverit tulee meille ja siitä se sitten lähtee.... voi kun kello olis jo enemmän.
Eli kaikkea muuta kun munkin paistoa ja leffan katsomista :rolleyes:

ÄLY HYVÄÄ VAPPUA MIMMEILLE! :love:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen oli vapaailta töistä, vietin sen kuuntelemalla dancemusaa kohtuullisen kovalla volyymillä ja silittämällä ison kasan ulkona kuivatettuja raikkaita pyykkejä.
(Pienen paikkakunnan etuja; naapuri ei oo heti seinän takana ja pyykin voi kuivattaa terassilla ilman että se likaantuu:rolleyes: )
Ainiin, ja tein uuniin karjalanpaistia, Wanhaa kunnon bodyevästä!!!;)

Tänä iltana onkin tiedossa hulinaa ja örveltämistä- tosin seuraan sitä tiskin takaa; ollaan mieheni kans molemmat töissä.

Lähden kävelemään juuri 7km vanhempieni luo ja ukkoni hurauttaa sinne perässä kunhan kuulakisansa on ohi.
Luvassa on kyljyksiä ja jälkiruoaksi simaa ja tänään paistettuja munkkeja! Nammmm...:kuola:
Aion kyllä yhden munkin hotkaista vaikka kuinka olen painoani nyt tarkkaillutkin! Äidin munkit on niin mielettömän hyviä!:haart: :haart:

IHANAA WAPPUA KAIKILLE!!! :haart:

Zone-sarja -42%
Me ollaan kotosalla vappu. Piti grillata pihalla naapureiden kanssa ym, mut saa nähdä. Lapset olleet flunssaisia alkuviikosta ja eilen illalla pamahti kuume sekä mulle että miehelle. Tänään ei kuumetta, mutta olo kuin joku olis ajanut jyrällä yli. Pojat 9kk ja 2v nuhaisia, nukkuvat juuri, mies nukkuu, mä olen ihan tööt ja tyttö 5v ainoana skarppina lähti kaverilleen kylään naapurirappuun. Hilpeää vappua! :D

Kyllä me varmaan hetkeksi tuohon grillikatokselle kyllä mennään, ja simaa juodaan ja vähän punaviiniäkin. Mies teki itse simaa, se on herkkua! Munkit jää väliin, piti paistaa kyllä, mutta olo on nyt sellainen ettei jaksa ajatellakaan leipomistouhuja.

Tärkeintä taitaa olla tänään saada itseni kondikseen, että kykenen huomenna iltavuoroon. Kyllä tää siltä näyttää, että kykenen, olo paranee koko ajan hitaasti, mutta varmasti.

Niin!! Puoliltaöin jos valvon aion hurrata muutamaan kertaan. Olen 1.5. alkaen vakituisessa työssä, määräaikainen toimeni muuttuu vakituiseksi. Jee! :hyper:

Onnea Estel! Varmasti hieno fiilis :)

Meidän vappusuunnitelmammekin ovat viimeinkin (:D) täsmentyneet: teemme sushia ja nautimme sen kanssa Sibelius-kuohuviiniä, ehkäpä ulkosalla jos sää säilyy kauniina iltaan asti. :kuola: EDIT: Ehkä käymme myös sunnuntaisin auki olevassa lähikaupassa ostamassa kevään ensimmäiset tikkujätskit ;)

h0h0, tulipas kuitenkin otettua varaslähtö wappuun ja ajauduttua baariin eilen! Tätä ei olekaan tapahtunut sitten... Kunpa muistaisin :D

Tosin ihan vesilinjalla mentiin ja tanssittua tuli hurjana! Oli kyllä mukavaa. Tänään treenille, vähän on myös broileria ja kasviksia grillailtava illansuussa.

Ja tietenkin simaa lasissa... :kuola:

Treenin kävin tekemässä äsken ja huomiseksi on suunniteltu (jostain syystä:D) vain kevyt lenkki. :) Eli tästä eteenpäin voin keskittyä vain ja ainoastaan vapun viettoon. Kohta tulee kavereita kylään ja aloitetaan grillaaminen. :kuola: Sit simaa ja munkkeja kans jossain vaiheessa. :kuola:
Illalla sit baariin, jos jaksaa ja kiinnostaa.
Lähes jatkuvan pahanolon takia tämäkin ilta saattaa mennä pieleen. Alkoholi ei sit ehkä maistu ja oksettaa ja väsyttää. Luulin jo, että olen raskaana, mut menkat tuli ihan ajallaan, joten mitä lie tämä sitten on.. :rolleyes:

Hauskaa vappua mimmeille! :haart:

Mä oon tylsä ja olen vaan kotona telkun/koneen ääressä :) huomenna treenipäivä :whip:

En mitenkään. tai no pyysin miesystävää tuomaan minulle vaniljamunkin... Lähden kohta miesystävän ja sen koiruuden kanssa lenkille. Huomenna töihin.

Vappuaattoni alkoi aamulenkillä, mukavassa säässä :) Aamupäivällä käytiin moottoripyöräilemässä kullan kanssa. Äsken tuli katseltua yks leffa ja syötyä vähän "kevyt"sipsejä ja namuja. maistuivat niin hyviltä pitkästä aikaa...Seuraavaksi lähdetään grillailemaan vanhempieni luo. Ihan leppoisa ilta tiedossa. Huomenna sitten lepäilyä ja kouluhommien tekoa. Ajattelin myös käydä rullaluistelemassa. Salille, kun ei pääse.

Joo, vapun vietto on kovimmillaan... Paistan munkkeja ja juuri äsken lopetin imuroimisen:eek: . Ukkeli lähti töihin tunti sitten ja oon kotona ihan issekseen koiruuden kanssa. (Tapasimpa muuten tasan 7 vuotta sitten rakkaan ja paremman puoliskoni:haart: ) Viikko koulua ja viikonloppu töitä päälle niin eipä tässä ihmeitä enää jaksakaan.. Kyllä tuo siiderikin on ihan hyvää, mut yksin on tylsä tissutella:jahas: . Mutta eipähän oo huomenna karseeta darraa ja voi nauttia hyvästä säästä ulkoillen ja pihahommia tehden:D Mutta oikein rattoisaa vappuaaton iltaa ja huomista vappupäivää kaikille mimmeille ja muillekin lukijoille:hyper:

Eilen käytiin päivällä salilla ja sen jälkeen saunomassa miehen vanhempien luona. Illalla käytiin vähän ajelemassa ja kattelemassa menoa kaupungilla. Tänään on varmaan lähdettävä kävely-, juoksu- tai pyörälenkille, kun on niin mahtava ilma. Torille ei tänä vuonna mennä, ettei tuu ostettua metrilakuja :D (sehän on se ainut syy siellä käydä...)

Latest posts

Back
Ylös Bottom