Miten mimmit juhlistaa vappua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HeatN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko tuleva viikonloppu samanlainen kuin muutkin viikonloput, vai tuoko tämä työläisten ja opiskelijoiden juhla muutoksia treeniin/ruokavalioon? Luonnollisesti monilla vapun kunniaksi menojalka vipattaa (ilmottaudun!) ja pidennetty viikonloppu sekä upeat kevätkelit ovatkin mahtavia erinäisille vappumenoille:)
Minä kuitenkin taidan pidättäytyä siman vahvuudessa (noh - ehkä lasillisen boolia juhlissa voin maistaa:D) ja luonnollisesti turhan tiukkapipoisena (mitä nyt ehkä valkolakki välillä päätä kiristääkin!) en tahdo wappuani viettää nautintojenkaan suhteen.:lol2:

Siis hauskaa vapun odotusta ja sen juhlimista!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihana thread! Mulla on oikeastaan 3 syytä juhlistaa
1. Loistavasti menneet kisat, siitä pokaali kaapissa muistuttamassa ja ikimuistoinen muisto sydämessä
2. Itse vappu (kesän alotusjuhla mulle!)
3. Synttärit (en oo ees fitness-määritelmissä nuori :D... vanhuus koittaa)

Eli tässäpä syytä pitää hauskaa, selvinpäin... Tää plikka ei viunaa tartte nauttiakseen ja pitääkseen hauskaa :hyper:.

Suunnitelmissa on juoda mummun simaa (se ainoa oikea sima - muut on kuseen verrattavaa litkua :rolleyes: [ts. ei maistu oikeelta, eikä hyvälle ees]) ja syödä munkkeja ni että napan nitisee. Ostaa ainakin 50m kaikkia eri makuisia nannametrilakuja :kuola:. Heittää kaulaan monta metriä serpentiiniä, puhaltaa ilmapalloja kämppä täyteen.

Sitä en viä tiä kenen kaa vietän ja missä... Mut kai se selviää ;). Jos joku olis jotain synttäriyllärtii vaik järkänny...

-edit-
Niin ja tietysti mahtavaa Wapun odotusta ja viettoa mimmeille.

Vappu menee töissä. Ja olin vielä niinkin vitun tyhmä että pyysin duunia siksi päiväksi kun en sitä vappuaatoksi tajunnut. Mutta eipä oikeestaan kauheesti vituta ku ei mitään juhlafiilistäkään ole...

Vappua juhlistan ystävien kanssa kotikonnuilla. Samalla pidetään kaverin tupareita uudessa kodissa. Seurustellaan, juodaan, syödään ja tanssitaan! Ukko on ulkomailla.

Tarkoitus olisi juhlistaa vappua hyvässä seurassa kavereiden kanssa...biletystäkin lienee tiedossa:rock:

Ilmapalloja, serpentiiniä, siideriä, nakkeja jne. Eli kyllä, aijon olla kännissä kuin käki konsanaan ja meillä on pippalot lauantaina. Sunnuntaina JATKETAAN, mikäli kisakunto sen sallii. Saas nähdä kuin käy!

Ja mainitsenpa nyt vielä, kun sitä aina täällä korostetaan, että minäkin OSAAN kyllä pitää hauskaa selvinkinpäin, mutta aijonpa silti olla humalassa.

Vappuaattona starttaa kone kohti Tokiota. :rock: :) Täällä on ensi viikko kansallinen viikon loma, joten kinukkeja riittää joka paikassa => karkuun.

Mua ilostuttaa jo senkin takia tää vappu, että on luvattu hienoa ilmaa ja mä meen seuraavaks töihin vasta tiistaina. :) Unohdetaan se, että mä oon tällä hetkellä töissä. Vappusuunnitelmiin kuuluu hyvää ruokaa ja juomaa (simaa en ehtinyt tehdä, joten sitä en varmaa juo tänä vappuna) ja paaljon serpenttiiniä ja ilmapalloja. :D Tarkempia suunnitelmia ei vielä oo, jossain varmaan vietetään aikaa ja juhlitaan porukalla vappua. Tai pahimmassa tapauksessa avokin kanssa puhallellaan kahdestaan ilmapalloja ja katellaan telkkua, no ei vaa. :)

fitnesspimu sanoi:
Vappua juhlistan ystävien kanssa kotikonnuilla.

Viehän Kajjjjaaniin terveisiä :haart:

Me ajateltiin järkätä pippalot serkun luona, laittaa hyvää ruokaa, seurustella ja tietty vähän :kippis1: (nyt kun vielä voi) :) Seuraavana aamuna säiden (ja olotilan :D ) salliessa ois tarkoitus myös mennä elämäni ensimmäiselle picknickille (vai mikä brunssi se onkaan) jonnekin puistikkoon :)

Zone-sarja -42%
Vappu menee varmaankin ihan vaan lepäillessä. Vapputorilla pitänee varmaan pistäytyä, mutta muuten aika menee kotioloissa. Toivottavasti on hyvä ilma, pääsisi ulos liikkumaan... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vielä on suunnitelmat auki, mutta tarkoitus olisi pelailla lautapelejä kivalla porukalla ja mahdollisesti käydä piknikillä, jos säät sallivat (ja nehän todennäköisesti sallivat). Hyvä syötävä ja sopiva määrä hyvää juhlajuomaa kuuluvat toki myös asiaan :)

Uskomatonta mutta totta, mulla on vappuaattoilta vapaa! No olen kyllä töissä sunnuntaina 12-19 ja tulen vappupäivänä kympiksi töihin, mutta tärkeintä on että on ilta vapaa, kun rakkaallakin kerrankin on. Eli koska arska paistaa ja on lämmintä (kyllä, näin olen päättänyt!) mennään varmaan hyvien ystävien kanssa hengailemaan jokilaivoille tai muualle ulos! Ihanaa, kesä tulee! :)

Vappuaattona mennään kahden pienemmän lapsen kera luultavasti tuttava perheen luokse iltaa viettämään ja sitten vappupäivänä piknikille. Teinit touhuaa omiaan.:eek:

Tähtityttö sanoi:
Ja mainitsenpa nyt vielä, kun sitä aina täällä korostetaan, että minäkin OSAAN kyllä pitää hauskaa selvinkinpäin, mutta aijonpa silti olla humalassa.
:lol2: Erittäin hyvin sanottu siellä takana! Samantapaista suunnitelmaa täälläkin. Piknikki kuuluu mullakin ohjelmaan, eli n kpl bisseä + skumppaa tietty, nakkeja, pottusalaattia, ynnä muuta anti-bodysafkaa kaverin lähimetsän kalliolla. (Mä olen kanssa päättänyt että aurinko paistaa!) Tietysti sitten kaupungille vappuhumua katselemaan, jokilaivatkin olisi kiva korkata mutta saa nähdä mitä kaikkea ehtii. Baarit ovat tottakai tupaten täynnä ja joka paikkaan maksaa ja jonot jatkuvat korttelin ympäri muttei anneta sen häiritä... Jippii, täältä tullaan vappu!

Yöt menee töissä,pe-la-su.
Päivät touhutaan jotain kivaa pojan kanssa,ilman mukaan :)
Vappuaaton poika menee viettämään parhaan ystävänsä luokse,joten koko aaton saan sitten kuulla; äiti joko joko joko. :D

Jos en olisi aattona töissä,en varmasti siltikään lähtisi radalle.

Vapunpäivän aattelin et vietetään veljeni talolla,ulkoillen ja vaikka grillaten jos ilmat sallii.

uuuu... mä odotan sunnuntaita niin innolla :hyper:
näkee melkein kaikki parhaat ystävät samalla kertaa :haart: ja suunnitelmissa viettää laatuaikaa yhdessä.. tietysti muutama siiderikin pitää vapun kunniaksi maistella ja jotain hyvää ruokaa...
metrilakua sitten vappupäivänä kun huhtikuu on virallisesti ohi..:D

kaveriporukalla grillailua ja tissuttelua pitkin sunnuntai päivää. Illan viiletessä sitten todennäkösesti baareileen.

Murjottanen kotona tai karkaan maalle. Kisat on tulossa taas :rolleyes:
Kaupungille en kyllä mee ainakaan aattona.

Vappua juhlistetaan luokkakaverin luona pienehköllä porukalla ruokaa tehden ja syöden, punkkua ja skumppaa maistellen ja muuten vain hassutellen. Vappupäivänä ehkä raahaudutaan Tähtitorninmäelle piknikille. IHANAA VAPPUA KAIKILLE PUNTTISISKOILLE!!! :kippis1:

Latest posts

Back
Ylös Bottom